Meer room spuiten.

koja1658

Toogplakker
4 jul 2015
138
64
Slik al 3 jaar elke dag 2 zinktabletten van Kruidvat .
Nog nooit geen bijwerkingen gehad en werkt perfect.

Snow

Toogplakker
19 apr 2016
86
20
Weer positief commentaar gehad :) Een FWB die ik 2 weken niet gezien had kwam langs voor een hete date en ik was ondertussen zink pillen beginnen slikken. Vorige zaterdag vroeg ze om weer in haar mondje te komen ... ze moest even slikken (letterlijk) van de hoeveelheid. Het werkt :lol:

vaga69

Ervaringsdeskundige
30 apr 2015
282
147
Best grappig dat je meer kruid schiet als je zinktabletten van het "kruidvat" slikt. Klinkt toch logisch, ni?

A

Anonymous

Guest
Hoelang dagen na inname begin je het verschil te merken
En neemt je hoeveelheid zaad toe??

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Heb wel eens Rannah uit Hoogvliet volgespoten op maandagavond en dan er na thuis Ma avond 2 x zink genomen, vervolgens op Di ochtend 2 x zink en Di avond 2 x zink genomen en Woe ochtend 2 x zink en haar Woe avond geneukt en volgespoten en weer een flinke lading als gevolg. Ze was echt verbaasd dat ik in zo'n korte tijd haar kutje zo vol kon spuiten :lol: :lol: Ze vroeg gelijk wat eet jij dat je steeds zo veel spuit als je klaarkomt in mij. Ze vond het echt niet normaal maar geilt er altijd op om volgespoten te worden door mij.

A

Anonymous

Guest
Heb alle reacties gelezen
Maar wat is nu de beste dosering...
Want die verschillen precies van gebruiker tot gebruikers hier...
Heb vandaag potje bij Kruidvat gekocht
90 st van 10gr.....
En wil Donderdag Scoren gaan :lol:
Heb er nu 3 genomen dus 30gr...
Hoeveel verder voor donderdag veel resultaat te hebben aub
Grts en alvast bedankt

barecock

Ervaringsdeskundige
12 apr 2015
461
113
Neem er ook 2 maal daags, onlangs terug naar Kruidvat geweest,omdat ik door mijn voorraad zat, en was nog 1 potje over.
Dame zei mij aan de kassa, dat deze zinktabletten goed in trek zijn bij de mannen blijkbaar, moest ze eens weten waarom... :lol: :lol: :lol: :lol:
Spaarkaart staat al goed vol. :lol:
Normaal voor ik ga neuken, onthou ik mij 1 a 2 dagen van rukken, daarna spuit ik zaad als een paard :shock:

A

Anonymous

Guest
Hoelang moet je ze nemen voor echt...
Resultaat te hebben :roll:

jarhead

Toogplakker
24 dec 2019
68
43
Ik neem er ook bijna dagelijks 2, soms vergeet ik het ook wel eens een paar dagen :roll: .
Het eerste resultaat merkte ik al na een aantal dagen.
Naast de pillen sport ik ook, drink minimaal 1,5l water per dag en eet minimaal 3 stukken fruit per dag.

LekkerWippen

Toogplakker
16 okt 2020
210
78
Koop dan wel zinkcitraat en niet zinkoxide .
Het lichaam neemt Citraat vele malen beter op.
Oxide is stukken goedkoper maar je moet er veel meer van vreten voor hetzelfde resultaat. Kom je uiteindelijk toch nog duurder uit.

Oxide lijkt dus wel een goedkope optie maar is dit per saldo niet.
Succes

LekkerWippen

Toogplakker
16 okt 2020
210
78
vrdk zei:
Wat is precies de reden waarom jullie dat doen? Lekkerder orgasme?? Of gewoon om meer te kunnen spuiten??

Omdat je het echt door je paal voelt pompen. Je voelt een lange dikke lading door je paal gaan en dat voelt gewoon lekker. Daarnaast is het gewoon lekker een dikke lading uit een kut langs je lul te voelen en zien gutsen, gewoon geil.

En er zijn geen negatieve gevolgen aan, er is niets slecht aan.

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Als de creampie die als foto bij lekker wippen staat van hem is, dan heeft hij geen zink nodig. Anders verdrinkt er nog es iemand :lol:

Terug
Naar boven