Meer room spuiten.

Kaaskop22

Toogplakker
21 mei 2024
76
94
Niet alleen hogere concentratie, wordt ook beter opgenomen. Net zoals met magnesium. De ene is de andere niet. En meer is zeker niet beter! Hou je aan de aanbevolen dosis
De zink die ik slik bevat 25mg. Dagelijkse hoeveelheid aanbevolen zinc is 40mg. Bij meer dan dat is het ook niet goed idd.

Johan65

Ervaringsdeskundige
1 jun 2018
421
349
Thanks Buck 👍. Dus best niet zomaar innemen enkel en alleen om wat meer te kunnen spuiten 🤔

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
364
452
De zink die ik slik bevat 25mg. Dagelijkse hoeveelheid aanbevolen zinc is 40mg. Bij meer dan dat is het ook niet goed idd.
Gezien de meesten hier meerderjarig zullen zijn onderstaand de aanbevolen bovengrens per dag:

18 en ouder 25 mg (of 0,42 mg/kg/dag)

Ben je erg zwaar, dan mag je dus wat meer innemen.

Lupus

Ervaringsdeskundige
28 apr 2021
286
258
Even gaan lezen… de goedkope kruidvat pillen bevatten 10mg Zink per capsule wat daar als dagelijkse inname wordt bestempeld. Voor wat het waard is.
Met wat ik hier lees is dat dus aan de lage kant en kan het m.i. dus geen kwaad dit voor langere tijd te nemen?
Ik neem deze al een tijdje en had niet direct het gevoel dat er meer "room" kwam in het begin maar ondertussen heb ik toch wel de indruk dat het wat meer is; nogmaals, voor wat het waard is.

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Als ik die Kruidvat dingen neem, dan 2 per dag. Picolaat 1tje.
Dit is exta bovenop wat je al in je voeding binnenkrijgt, dus hou daar rekening mee. Nou is boven die 40mg niet gelijk dodelijk, maar zou het niet te gek maken. Zie die pillen als compensatie op een zaadlozing, wat je per keer ongeveer 15mg zink kost.

bareinmind92

Snuffelaar
18 jul 2023
4
0
Wat voor mij heel goed werkt, om meer te lozen. Is dit.

Elke ochtend kwark/dikke yoghurt met pure chocolade en walnoten
Fruit eten ananas om de smaak wat op te peppen.
Melk of kokos water.
Goed slapen en niet rukken

Ik had een keer 2 weken niet gerukt en er vloog letterlijk meer dan een meter de lucht in (werd ook aan mijn prostaat gevingers).
En net eding... Net niet komen voor het klaar zijn

BoobsR4Fun

Toogplakker
29 mei 2022
64
22
Ik gebruik al een geruime tijd Volume500 van Eros en heb hier echt meer volume / sperma mee en kan soms tot 3 keer klaarkomen. Deze is via de Online drogist te krijgen : klik hier en tussendoor soms nog 2 ( per dag ) tabletjes van de Kruitvat : Selenium Zink

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
En is dat extra selenium ook goed voor de produktie of neem je dat op de koop toe?

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Zink wordt het best opgenomen uit voedsel wat je binnen krijgt, heb daar hier al eerder over geschreven.
Zink uit tabletten werkt ook maar je hebt er wel andere zaken bij nodig.
Zo neemt het lichaam zink het beste op als er ook genoeg foliumzuur aanwezig is en vitamine c.
En ja, dat heb je ook in potjes allemaal maar via voedsel is opname beter, dat is bewezen ook.
En niet roken en weinig alcohol, dat helpt ook voor betere sperma kwaliteit en produktie.
Voor de rest is zink een simpel mineraal en zelfs die van Kruitvat zijn prima, twee per dag, staat ook op potje.
En teveel zink kan serieuze problemen geven dus overdrijf niet.

Terug
Naar boven