Meer room spuiten.

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Zink moet je ook niet combineren met andere metalen zoals magnesium. Dus die combi pillen zoals met koper, niet doen, nul effect.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Het beste is om zink in te nemen via voedsel waar dit veel in voorkomt zoals:
walnoten, pompoenpitten, cashewnoten, vis en schelpdieren en peulvruchten.
Voordeel is dan dat je ook stoffen binnen krijgt die de opname van zink gunstig
beïnvloeden en deze produkten dragen ook bij aan een gezond lichaam.
Vaak is alleen het ene innemen en verder weinig vitaminen en mineralen eten
uit voedsel niet verstandig.
Gezond en gevarieerd eten is beter dan een potje zink tabletten.
Zuinig met alcohol en niet roken ook beter maar ja, we nemen liever een pilletje en
denken dan dat we er goed mee doen.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Gevarieerd en vooral niet te veel eten.
Wie echt een flinke klodder wil spuiten neemt maar gedurende een paar dagen zinktabletten.
Zorg er wel voor dat je een dame treft die niet op het laatste moment geen CIP wil.

Neem uit voorzorg een paar rollen behang mee.
Je hebt voldoende plaksel om een kamer mee te behangen :D

zaadman

Toogplakker
18 mrt 2023
191
110
totaal geen reactie !!! DirkA je krijgt gelijk hahahaha ik sta op springen..... ik heb een kut nodig

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Het is deels ook de natuur, de ene spuit meer dan de andere maar zoals gezegd neem zink. Overdrijf niet en eet een beetje normaal/gezond.
De smaak kan je wel beïnvloeden, voor zoeter zaad doet ananas wonderen en ook defatyl energy plus (vitamine) maakt het beter van smaak.

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Klopt, gewoon 1 pilletje erbij werkt prima. Ga vooral niet overdrijven want meer is zeker niet beter. Elke ejaculatie 'kost' je ongeveer 15mg zink, dus als je dat er elke dag bij neemt dan zul je na een dag of 3 (zonder klaar te komen) echt een indrukwekkende hoeveelheid zaad spuiten. Dit zal echt heel veel meer zijn dan wanneer je zonder extra zink 3 dagen niet zou spuiten. Je zaad is echt veel meer, voller en witter. De dames zullen dit zeker op prijs stellen ;)

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Ik ben afgelopen maandag in Villa Venus geweest daar heb ik Monika uiteindelijk anaal geneukt. Ik heb niet kunnen kijken maar het moet zijn geweest dan normaal.... zeker 3 tot vier keer verkrampt mijn pik leeggespoten,,, maar in haar kont
Geil, nog nooit geweest daar. Wat was je kwijt voor anale bare sessie ?

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Dat doe ik graag voor een forumgenoot in nood.
Nood? 🤣

Vanavond gaan we naar Cercle d'Anvers in de Loft in Kruibeke (20u-24u). Wie zin heeft om mijn kleine schattige Indische bbwtje stevig te neuken en vol te spuiten, komt daar maar langs 👍

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Beffer heeft wel een punt. Een dame die niet voldoende aandacht krijgt kan leiden tot een noodgeval.
Sommige ziekenhuizen beschikken over afdelingen waar deze nood gelenigd kan worden. :oops:

Kaaskop22

Toogplakker
21 mei 2024
76
94
Beste heren,

Er zijn verschillende soorten zink tabletten. Ik heb zelf de zink picolinaat 25mg. Alleen welke zink tablet soort werkt volgens jullie ervaringen het beste?

Terug
Naar boven