Meer room spuiten.

A

Anonymous

Guest
Als ik geen seks heb ruk ik dagelijks meerdere malen. Het gebruik van alcohol beperken en dagelijks een zinktabletje en dit in combinatie met gezonde voeding. Heb al veel seksdates gehad en af en toe betaal in eens een dvp en durf zonder pochen zeggen dat ik meermaals na elkaar kan klaarkomen en heb al serieus veel kutjes en kontgaatjes met heel veel pap gevuld. Meer zaad spuiten is iets waar je dagelijks op moet oefenen.

Ikpompjevol

Snuffelaar
11 mei 2016
10
3
Ik heb er dagen tussen zitten dat ik drie keer een gaatje (kutje, mondje, kontje) volpomp. Als ik zie dat er per zaadlozing 15 mg zink meegaat weet ik het wel. Ik heb twee potjes gehaald bij het Kruidvat, ze waren weer in de aanbieding.

ik laat jullie weten hoe of wat

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
pussyshooter zei:
Als ik geen seks heb ruk ik dagelijks meerdere malen. Het gebruik van alcohol beperken en dagelijks een zinktabletje en dit in combinatie met gezonde voeding. Heb al veel seksdates gehad en af en toe betaal in eens een dvp en durf zonder pochen zeggen dat ik meermaals na elkaar kan klaarkomen en heb al serieus veel kutjes en kontgaatjes met heel veel pap gevuld. Meer zaad spuiten is iets waar je dagelijks op moet oefenen.

Volgens mij heeft het meerdere malen klaarkomen niets te maken met de hoeveelheid sperma die er uit kan komen.
Je kan ook klaar komen zonder dat er wat uit komt.
Het verhaal wat hier de ronde doet is dat je met die zink tabletjes veel sperma kan aanmaken c.q. spuiten en niet hoe vaak je kan spuiten. ;)

A

Anonymous

Guest
Ik denk dat het vaak ook afhangt van de opwinding en de spanning. In een vaste relatie spuit je sowieso minder room is mijn ervaring. Als je een dvp zonder mag neuken of een date geeft het toch een bepaalde spanning. Vorig weekend 7 keer klaargekomen (avond, nacht, ochtend) zowel in de kut als kont en telkens kwam er een serieuze lading room uit mn lul. Hoe meer spanning hoe meer room. Niets geiler dan je lul open en bloot in een dvp of date haar kut of kont te steken.

A

Anonymous

Guest
Ikpompjevol zei:
Ik heb er dagen tussen zitten dat ik drie keer een gaatje (kutje, mondje, kontje) volpomp. Als ik zie dat er per zaadlozing 15 mg zink meegaat weet ik het wel. Ik heb twee potjes gehaald bij het Kruidvat, ze waren weer in de aanbieding.

ik laat jullie weten hoe of wat

Ik kocht deze week ook een potje met 90 tabletten in kruidvat. Thuis gekomen opende ik het doosje en wat bleek, het beschermpapiertje was losgemaakt en er zaten nog wel geteld 34 tabletten in. Eén of ander leukerd had dus het potje al gedeeltelijk geledigd en terug gezet. Een goede raad voor iedereen : voortaan altijd potje openen ter controle! :evil:

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Dat is inderdaad knap lullig. En als je geen kassabon hebt meegenomen en contant betaald hebt wordt het lastig terug gaan naar de winkel. Zal je tip over het controleren van de sluitzegel onthouden.

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Ik gebruik de "Stop and Go" techniek: regelmatig pauze inlassen zodat je kunt recupereren. Zelfs je terug slap laten worden om daarna weer stijf te gaan, verzorgt de opbouw van een grote lading.

Trouwens zij mag tussendoor ook effe verwend worden of samen knuffelen:). Tja, ben een softie haha.

Mijn Exen en DVP's (sporadische en vaste) zijn altijd verbaasd dat ik zoveel kan spuiten: ze verslikken zich of zien vol verrassing hoe het uit hun kutje/ kontje uitloopt of op hun lichaam ligt.

Bij jezelf aftrekken werkt dit ook. Alleen opletten dat je niet te veel pauzeert en orgasme volledig uitstelt.

Opletten op eten en niet drinken voor sexen (zodat blaas leeg blijft; niks zo ambetant als plasgevoel hebben tijdens seks),helpt ook.

Ik doe alles natuurlijks, neem wel magnesium/ calcium tegen de krampen omdat ik ze snel krijg. Zeker na autorit, door lang recht te staan en te liggen.

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
alproz zei:
Ik gebruik de "Stop and Go" techniek: regelmatig pauze inlassen zodat je kunt recupereren. Zelfs je terug slap laten worden om daarna weer stijf te gaan, verzorgt de opbouw van een grote lading.

Trouwens zij mag tussendoor ook effe verwend worden of samen knuffelen:). Tja, ben een softie haha.

Mijn Exen en DVP's (sporadische en vaste) zijn altijd verbaasd dat ik zoveel kan spuiten: ze verslikken zich of zien vol verrassing hoe het uit hun kutje/ kontje uitloopt of op hun lichaam ligt.

Bij jezelf aftrekken werkt dit ook. Alleen opletten dat je niet te veel pauzeert en orgasme volledig uitstelt.

Opletten op eten en niet drinken voor sexen (zodat blaas leeg blijft; niks zo ambetant als plasgevoel hebben tijdens seks),helpt ook.

Ik doe alles natuurlijks, neem wel magnesium/ calcium tegen de krampen omdat ik ze snel krijg. Zeker na autorit, door lang recht te staan en te liggen.

Je klinkt iig als een echte pro...ik ga een paar van je tips proberen... :mrgreen:

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Ik kan soms echt uren sexen zonder te komen, mentaal uitstellen.

Al gehad met mijn exen dat ik 3 keer per dag sexte en pas snachts klaarkwam, voor mij is het plezier maken belangrijkste:).

Bij een paydate let ik natuurlijk op mijn timing: ik lever just in time haha.

djekkie

Snuffelaar
2 apr 2015
17
1
Vanaf hoeveel dagen slikken begin je resultaten te zien met de tabletten? Ik heb een date donderdag die ik wel wil opleuken met een extra grote lading ;) Heeft het zin vandaag een potje te halen en een paar dagen te slikken? Iemand tips over een een goede dosering?

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
djekkie zei:
Vanaf hoeveel dagen slikken begin je resultaten te zien met de tabletten? Ik heb een date donderdag die ik wel wil opleuken met een extra grote lading ;) Heeft het zin vandaag een potje te halen en een paar dagen te slikken? Iemand tips over een een goede dosering?

Ja, 3 tot 6 pillen per dag. ;)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Nou ik was gisteren bij mijn "vaste" dame en er kwam heel wat uit en dat vond zei ook.
Mijn laatste orgasme daarvoor was afgelopen maandagochtend.
En ik slikt ze pas weer sinds afgelopen donderdag.
Misschien was het toeval of kwam het door de warmte of de mooie dame.
Daar kom ik misschien achter als ik vandaag naar een andere "vaste" dame gaat. ;) :lol:

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Zo vanmiddag bij de ander geweest.
De 1e lading was aardig wat, althans wat er uit der kutje liep.
De 2e keer was niet zoveel meer.
Dus ja of ze helpen, ik weet het niet. Maar het idee e achter is wel geinig ;)

bladiebla

Toogplakker
29 jul 2015
28
0
Gewoon standaard zinkrijk eten. Als ik paar dagen niet klaarkom komen er echt goede hoeveelheden uit. Vraag me dan af of die zinktabletten wel nut hebben voor mij als ik dagelijks voldoende zink uit mijn voedingspatroon haal.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Teveel zink inname kan leiden tot anemie (bloedarmoede) en verminderde weerstand.
Wat extra`s kan dus geen kwaad maar overdrijf het niet.
Wie er meer over wil weten kan dit makkelijk vinden: google maar eens "teveel zink" of: teveel zink inname.

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
ik heb een doosje zinktabletten gekocht. En inderdaad de spermaproductie is veel hoger.(opmerking over gehad tijdens een date) Wel aan de gebruiksaanwijzing gehouden. 1tablet 15 mg per dag.
Zink heeft ook nog andere goede eigenschappen dus daar profiteer je dan ook van.

Terug
Naar boven