Meer room spuiten.

Fonske

Toogplakker
6 apr 2015
131
5
Op donderdagnamiddag 11/02 naar Club Goesting geweest en daar 3 x gespoten. De eerste lading was na een lekkere pijpbeurt over die haar borsten en wat een lading!!! Heb nog nooit zoveel gespoten, dus die zinktabletten van Kruidvat werken acht goed. Had er weel al van maandag 6 per dag ingenomen, woensdag 8 en donderdag 5 voor ik vertrok naar de Club.

De 2 andere ladingen waren diep in een kutje, bij de 2e merkte ik wel dat er veel sperma uit haar kutje liep :D bij de 3e spuitbeurt heb ik het niet gezien.

Had ook niet meer gespoten sinds maandagmiddag.

Fonske

Toogplakker
6 apr 2015
131
5
pijpfitter zei:
Fonske zei:
Op donderdagnamiddag ........

Dat vele spuiten komt dus doordat je 72 uur niet gespoten hebt. Heeft niks met zink te maken.

Als ik geen zink pillen in neem en 72u wacht, dan is het bij mij nog altijd weinig, dus het help wel. Zelfs als ik maar 24u wacht is het bij duidelijk meer.

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Fonske zei:
Op donderdagnamiddag 11/02 naar Club Goesting geweest en daar 3 x gespoten. De eerste lading was na een lekkere pijpbeurt over die haar borsten en wat een lading!!! Heb nog nooit zoveel gespoten, dus die zinktabletten van Kruidvat werken acht goed. Had er weel al van maandag 6 per dag ingenomen, woensdag 8 en donderdag 5 voor ik vertrok naar de Club.

De 2 andere ladingen waren diep in een kutje, bij de 2e merkte ik wel dat er veel sperma uit haar kutje liep :D bij de 3e spuitbeurt heb ik het niet gezien.

Max. 40 mg/dag wordt als grens gesteld. Vooral omdat er altijd sprake is van wat cadmium verontreinigingen.

A

Anonymous

Guest
Meeelover zei:
Max. 40 mg/dag wordt als grens gesteld. Vooral omdat er altijd sprake is van wat cadmium verontreinigingen.

volgens mij heeft fonske naar deze dag uit gekeken en heeft hij een piek inname gedaan !

meestal doe ik dit ook richting een gangbang een weekje dagelijks opvoeren . na het feestje een weekje niets in nemen daarna volgens voorschrift

om constant dagelijks die hoeveelheden in te nemen is waarschijnlijk niet wenselijk

Fonske

Toogplakker
6 apr 2015
131
5
creampie adriano zei:
Meeelover zei:

volgens mij heeft fonske naar deze dag uit gekeken en heeft hij een piek inname gedaan !

meestal doe ik dit ook richting een gangbang een weekje dagelijks opvoeren . na het feestje een weekje niets in nemen daarna volgens voorschrift

om constant dagelijks die hoeveelheden in te nemen is waarschijnlijk niet wenselijk

;)

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
CWP zei:
Nu in de aanbieding bij AH -;)

CWP, hahahaha, je bent mij net voor, ik wilde dit ook melden

Volgens mij heb jij gisteren naar Radio538 geluisterd, want daar kwam men met 'n verhaal over iemand die 1 liter kwark per dag eet/drink, en zijn vriendin daar problemen mee had (Hij spoot TE Veel sperma).....................

Stael

Toogplakker
4 feb 2016
55
1
Kies voor zinkmethionine. Wordt beter opgenomen dan de zinktabletten van Kruidvat enz.

lp69

Toogplakker
15 feb 2016
38
16
Ik heb nu al een potje op van die zinktabletten, samen met de nodige vitaminen. Er komt geen druppel extra. Ik heb gemiddeld 3 druppels :cry: Dat je geknipt bent, maakt dat uit? Weet iemand dat? Paar druppeltjes zou aardig zijn, een straal zou helemaal top zijn. :mrgreen:

Stael

Toogplakker
4 feb 2016
55
1
Wat is geknipt?Jouw pik? Dat verklaart alles. Zijn 3 druppels zelfs een wonder. Je moet al die verhalen over de invloed van zink ook met een korreltje zout nemen. Het is vooral de onthouding in de 'opbouwperiode' vermoed ik die de hoeveelheid gespoten sperma vermeerdert. Er zijn allerlei andere middelen voor vergroting van spermaproductie. Ik heb geen tijd voor een uitvoerig verhaal hierover. Begin maar eens met Arginine, de dag er voor een grote dosis en 1 uur voor de seks opnieuw een grote dosis. Succes.

13 mei 2015
1.163
462
Ook ik ben gestopt met het nemen van dit 'hulpmiddel'
Ik produceer al geruime tijd slechts wat druppels en dat is voor mij zelf eigenlijk gene probleem.
Vaak is het zelfs een gemak als men niet in de kut mag klaarkomen, dan zeg ik wel eens dan ik niet klaargekomen ben. :cool:
Moesten er echt 'wondermiddelen' bestaan dan zouden die zeker de deur uitvliegen bij de verkopers.

Mvg
Ypp

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Placebo effect: als je denkt en gelooft dat iets helpt dan werkt het vaak ook. Dat fenomeen kent men ook in de pharmaceutische industrie bij uittesten van nieuwe middelen. 1 groep krijgt een werkzaam medicament, 1 groep een nepmiddrl ofwel placebo. En gek genoeg werkt dat nepmiddrl ook als men denkt dat het een echt medicament is.

nighthawkb

Toogplakker
10 jul 2015
50
25
Na een paar dagen gewoon 2 tabletten, heb ik het idee dat het bij wel werkt :)

Maar ik moet wel bekennen dat het de laatste weken ineens al beter ging zonder de zinkpillen.

Het wordt waterige maar het is wel degelijk meer en het komt ook nog met meer kracht eruit :lol:

Nu een paar dagen onthouden en later deze week de praktijktest met een gewillig slachtoffer :roll:

A

Anonymous

Guest
Een week lang niet spuiten, ne keer of 4 per rukken en als ge voelt dat ge gaat spuiten stoppen. Na die week en dat rukken zal ge ook veel meer sperma spuiten en dat zonder al die pillen te slikken.

Terug
Naar boven