Meer room spuiten.

pauldekutkabouter

Toogplakker
7 apr 2015
133
26
Foliumzuur wordt ook door zwangere vrouwen geslikt vanaf de vierde maand geloof ik. Dus zo heel schadelijk zal foliumzuur niet zijn.
Of de combinatie zink en foliumzuur schadelijk is weet ik niet.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
beerke zei:
En slikken maar, maar of het gezond is dat is precies niet van belang of zegt dokter google dat het allemaal geen kwaad kan?

Wat ik zo lees valt het wel me Beerke.

Alleen bij hoge doseringen van meer dan 15 mg per dag kan dit medicijn soms bijwerkingen geven. De belangrijkste bijwerkingen zijn dan maagdarmklachten zoals misselijkheid, gebrek aan eetlust en winderigheid, slaap- en concentratiestoornissen, bittere smaak, levendige dromen, neerslachtigheid, opwinding, verwardheid, irritatie en hyperactiviteit.

BRON om nog meer te lezen: Apotheek.nl

A

Anonymous

Guest
Men had het over 15mg zink icm 1mg foliumzuur per dag.
Dagelijks heb je plm 22mg zink nodig, maar met een zaadlozing verbruik je 15mg. Vandaar vermoedelijk die 15mg dosering.

quara

Snuffelaar
14 dec 2015
5
2
In de eerste weken heb ik steeds twee Kruidvatpillen per dag genomen. Na een tijdje drong het pas tot mij door, dat deze geen 10Mg per stuk bevatten, maar slechts 5Mg. Vanaf dat moment ben ik er vier per dag gaan nemen - dus 20 Mg.
Het resultaat daarna is geweldig. De hoeveelheid is zeker verdubbeld tegen vroeger. Daarnaast is er na een kleine pause weer meer dan genoeg over voor een volgende flinke spuit.
Ik heb een hele actieve vriendin, die mij geen gelegenheid geeft om een paar dagen room te sparen :lol: Het is haar wel opgevallen dat er veel meer komt en ze het niet meer in één keer kan slikken of dat het er vanonder veel intensiever uitloopt.
Zaterdag heb ik weer een uitnodiging voor een gangbang en dan ga ik er eens flink van profiteren.

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Helaas is na het stoppen van de pillen de roomproductie nagenoeg onmiddellijk weer naar het oude niveau terwijl je bijna een week moet slikken om een goed effect te hebben. Ik stop ermee. Ook al omdat er bij langdurig gebruik van hogere doses toch wel neveneffecten bekend zijn.

Het is een prettige ervaring, maar ik zoek eigenlijk iets dat werkt door het een paar uur van tevoren te slikken.

A

Anonymous

Guest
Wat ik mij afvraag is of je room er ook dikker van wordt. Sinds vorig jaar is mijn sperma waterig geworden en dat vond ik verontrustend. Ik heb daarom een spermastaal laten analyseren, maar ze hebben niks abnormaals gevonden. Ik heb dan eens op internet gezocht en naast zink worden voor meer en dikker sperma ook aminozuren aangeraden, waarbij de redenering is dat sperma eiwitten bevat (en eiwitten zijn opgebouwd uit aminozuren).

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Straks wordt het hier nog een heel kookboek! :lol:
Beetje van dit en een beetje van dat; daarna goed 3 minuten roeren...

BefBeer

Johan

Toogplakker
20 apr 2015
49
0
tom35 zei:
PeeweeHerman zei:
Van daar dus dat foliumzuur.
Wat is het verband dan tussen foliumzuur (een vitamine) en aminozuren?

Het onderstaande (Amerikaanse, dus ben niet geheel zeker van de betrouwbaarheid ervan) onderzoek, geeft aan wat het belang van foliumzuur kan zijn. Oh, en foliumzuur is een vitamine (B11) dat zorgt voor de aanmaak van rode bloedcellen. En algemeen bekend is natuurlijk dat die zorgen voor het transport van zuurstof, ook naar bepaalde "uitsteeksels"... :roll:

HET ONDERZOEK
In Nederland is 15% van de stellen ongewild kinderloos. Soms is dit om onverklaarbare redenen. Daarom hebben wetenschappers in Nijmegen onderzoek gedaan naar de invloed van foliumzuur op de vruchtbaarheid van mannen. Er werden honderd vruchtbare en honderd minder vruchtbare mannen opgetrommeld voor het onderzoek. Zij kregen 26 weken lang elke dag een capsule met daarin onder andere foliumzuur.

FOLIUMZUUR EN VRUCHTBAARHEID
Wat bleek? Beide groepen mannen hadden baat bij de foliumzuursupplementen. Bij de minder vruchtbare mannen was het aantal zaadcellen zelfs met 74% toegenomen. Ook bij de vruchtbare mannen was het aantal zaadcellen gestegen, met 10%. Wanneer het zwanger worden niet wil lukken, lijkt dit dus een goede oplossing. Toch weten we nog niet precies wat de invloed van foliumzuur op de vruchtbaarheid van mannen is. Het onderzoek is vooral een belangrijke eerste indruk. Er is dus nog vervolgonderzoek nodig.

In Amerika is ook onderzoek gedaan naar foliumzuur en mannen. Daaruit bleek dat mannen die meer dan de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid foliumzuur binnenkrijgen, een betere kwaliteit sperma hebben. Veranderingen van de chromosomen kwamen tot 30% minder vaak voor. De bekendste verandering is trisomie, die zorgt voor het syndroom van Down. Wanneer de chromosomen in een zaadcel veranderen, noemen we zo'n zaadcel abnormaal. Een hoog percentage abnormale zaadcellen staat in verband met verminderde vruchtbaarheid en miskramen bij de vrouw.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
In sommige delen van het forum kan je ook al heeft er nog niemand gereageerd je eigen bericht inderdaad niet meer aanpassen.
Dit onderwerp is er daar 1 van heb ik zelf tijdje terug al gemerkt.

Joyseeker

Toogplakker
26 mrt 2015
47
4
Sinds de Kerst slik ik braaf 2 a 4 pilletjes per dag. En inderdaad merk ik dat mij bekende vrouwen niet meer mijn sperma met hun mond in 1x kunnen opvangen, terwijl dat voorheen wel kon.

A

Anonymous

Guest
Joyseeker zei:
Sinds de Kerst slik ik braaf 2 a 4 pilletjes per dag. En inderdaad merk ik dat mij bekende vrouwen niet meer mijn sperma met hun mond in 1x kunnen opvangen, terwijl dat voorheen wel kon.

weer een bevestiging dat het dus wel werkt !

vaga69

Ervaringsdeskundige
30 apr 2015
282
147
Ben ook maar naar Kruidvat geweest en me gelijk ook maar een paar zwembandjes gekocht voor op de volgende gangbang!

A

Anonymous

Guest
Werkt inderdaad. Normaal heb ik al een redelijke dosis maar bij anaal bij een dvp (niet klaarkomen in mijn kut schat wel in mijn kont) liep het er nu met zoveel uit dat alsnog alles onder zat. Niet blij dus. Maar ik heb genoten. Deze negerin was nu grotendeels wit. Kruidvat is fantastisch.

Terug
Naar boven