Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PeeweeHerman zei:tsja, als je een week niet klaarkomt dan is het niet zo vreemd dat je veel spuit. Dus is dit het resultaat van de pillen of....?
Boskruid zei:Ik ga deze week wo. of donderdag naar mijn vaste slet slave dus dat bekkie duw ik vol. als onderdanige slet pikt ze dat, net als het kokhalzen als ie lekker diep in het keeltje zit!
Morgen om 9 uur sta ik bij "Zinkvat" voor de deur!
Maar even voor de duidelijkheid...ze neukt alleen mét codoom. Ook wil ze niet dat ik haar gegevens doorgeef, dus dat respecteer ik.
wordt vervolgt.
Boskruid zei:Ik ga deze week wo. of donderdag naar mijn vaste slet slave dus dat bekkie duw ik vol. als onderdanige slet pikt ze dat, net als het kokhalzen als ie lekker die in het keeltje zit!
Morgen om 9 uur sta ik bij "Zinkvat" voor de deur!
wordt vervolgt.
Fonske zei:Het is nu 2 weken dat ik de zinkpillen van Kruidvat slik. Eerst slikte ik 2 pillen per dag zoals aanbevolen op de verpakking, maar na 5 dagen oponthoud was er niet veel te merken dat ik meer spoot.
Dus de de dosis verdubbelt naar 4 per dag en na 3 dagen oponthoud eens getest en er was duidelijk meer productie![]()
Mijn vrouw slikt het ook, maar ze heeft zoal een natte poes dus daar merk ik geen verschil in. Misschien ziet ze nu wel beter als ze in het donker achter het stuur zit, want het zou helpen bij nachtblindheid![]()
Fonske zei:Fonske zei:Het is nu 2 weken dat ik de zinkpillen van Kruidvat slik. Eerst slikte ik 2 pillen per dag zoals aanbevolen op de verpakking, maar na 5 dagen oponthoud was er niet veel te merken dat ik meer spoot.
Dus de de dosis verdubbelt naar 4 per dag en na 3 dagen oponthoud eens getest en er was duidelijk meer productie![]()
Mijn vrouw slikt het ook, maar ze heeft zoal een natte poes dus daar merk ik geen verschil in. Misschien ziet ze nu wel beter als ze in het donker achter het stuur zit, want het zou helpen bij nachtblindheid![]()
Moet er wel nog bij vermelden dat de zinkpillen van Kruitvat maar 10mg zijn.
PeeweeHerman zei:Heb er nog wat nader onderzoek naar gedaan en het schijnt zo te zijn dat je ook foliumzuur moet nemen, anders heeft het niet veel zin.