Meer room spuiten.

A

Anonymous

Guest
Vandaag was ik bij het kruitvat ..
Ik ging voor iets anders , maar aan de kassa werd ik geattendeerd dat de zinkpillen in de aanbieding waren ...
De andere jongedame was verbaast waarom haar collega mij daar op attendeerde toen ik terug kwam met de zinkpillen was het 2de meisje helemaal op de hoogte, dat merkte ik wel aan haar .

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Welk filiaal was dat ? Ga ik er ook heen kan ik kijken of ze in is voor een kwartet of gelijk een gangbang :lol: :lol:

A

Anonymous

Guest
CWP zei:
En gelijk een date :lol: :lol:

nee alstublieft niet ik ken haar moeder die wil ik niet als schoonmoeder .. :D :lol:

ik ga donderdagavond wel eens horen of ze thuis dit ook heeft verteld ...

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
creampie adriano zei:
CWP zei:
En gelijk een date :lol: :lol:

nee alstublieft niet ik ken haar moeder die wil ik niet als schoonmoeder .. :D :lol:

ik ga donderdagavond wel eens horen of ze thuis dit ook heeft verteld ...

Haha, en gelijk een trio ook nog ? :mrgreen:

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
beerke zei:
Als ge elke dag spuit is het waardeloos om uw geld aan die pillen te hangen.

Tsja , nu in 3 dagen 7 keer gespoten, weet helaas niet of het meer als normaal was want alles verdween in het flamousje :lol: :lol: :lol: maar lekker was het wel. :D

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Elk nadeel hebt z'n voordeel......
Altijd mocht ik intern doneren bij mijn favoriete Thaise masseuse, maar nadat ook ik Kruidvat had geplunderd en een week trouw had geslikt was de hoeveelheid room zo toegenomen dat ze bang was dat haar man zou merken dat ze meer deed dan masseren.
Het was altijd al een beetje ingewikkeld waarbij ze haar kutje altijd schoon maakte met een papiertje omdat ze niet de kamer uit kon lopen voor een wasje, want dan zou iedereen begrijpen wat er gebeurde. Dat reinigen deed ze dan later hoop ik, maar gezien dit verhaal misschien toch niet. Dus even op de buik, want de mond is helemaal een nono, zoals meestal bij Thai.

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Barefan zei:
En was het meer dan anders?
Zeer zeker. Normaal kwam er een druppeltje uit het kutje, nu een stroompje.
Oftewel het was bijna niets, het is nu een beetje.

A

Anonymous

Guest
Blijft hier plots verdacht stil, Hoe zit het met de pillen slikkers?

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Zitten allemaal vast, aantal meiden verdronken in onduidelijke omstandigheden :lol: :lol:

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
lekker ding zei:
p.s. Kruitvat heeft nu nog aanbieding, 2e potje voor de halve prijs. Voor de echte Hollanders onder ons. :lol: :D :D

De aanbieding is ook deze week nog tot en met zondag 10 januari zag ik in de folder.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
beerke zei:

tot op heden weinig anders dan normaal geloof ik maar als eerder geschreven het meeste verdwijnt in die natte flamousjes dus zie ik er niet veel meer van.
Vrijdag weer iets in de planning bij een DVP zal nu eens proberen het in het mondje te lozen maar ja zo flamousje blijft toch het lekkerst ;) :D

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
beerke zei:

Ik heb helaas weinig geld om met enige regelmaat te wandelen en in mijn vrienden-/kennissenkring zitten geen meiden die in zijn voor alleen maar sex.
2 potjes in de aanbieding wel ingeslagen voor als ik weet wanneer ik wel kan gaan neuken om dan dagen van te voren ze te gaan slikken.

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
beerke zei:

Heb voor mijzelf ook maar effe een potje pillen gehaald. Eerst maar een paar dagen langer nemen, dan zullen we (hopelijk) gauw weten of het echt een verschil maakt...

A

Anonymous

Guest
als je iedere dag 2 pilletjes in neemt dan duurt het ongeveer een week voordat je resultaat ga zien !

ik doe het puur voor gangbangs dan begin ik een week vooraf met de zinkpillen en bouw dit iedere dag op tot ik de dag van te voren 8 stuks slikt op de dag zelf ook nog eens 4 stuks en dan ga ik naar 1 gangbang !!

voor 1 op 1 bezoek bij een dvp of vriendin vind ik het niet zo van belang om meer zaad te doneren ..
zeker als je interne donatie mag doen .
maar is dat niet mogelijk is het wel lachen als de dvp zich geheel kan insmeren met verjongende warme zaad donatie

A

Anonymous

Guest
creampie adriano zei:
als je iedere dag 2 pilletjes in neemt dan duurt het ongeveer een week voordat je resultaat ga zien !

ik doe het puur voor gangbangs dan begin ik een week vooraf met de zinkpillen en bouw dit iedere dag op tot ik de dag van te voren 8 stuks slikt op de dag zelf ook nog eens 4 stuks en dan ga ik naar 1 gangbang !!

voor 1 op 1 bezoek bij een dvp of vriendin vind ik het niet zo van belang om meer zaad te doneren ..
maar is dat niet mogelijk is het wel lachen als de dvp zich geheel kan insmeren met verjongende warme zaad donatie

Nu zijn het al 8 stuks de dag voor de gangbang een paar berichten terug waren het er 6.
:?

A

Anonymous

Guest
beerke zei:
creampie adriano zei:

Nu zijn het al 8 stuks de dag voor de gangbang een paar berichten terug waren het er 6.
:?

na die post nog een gangbang gedaan waarbij ik de voor laatse dag er 8in had genomen !!
ben het ook maar aan het uitproberen !!
het moeilijkste is om niet tussendoor zaadlozingen te doen ..

A

Anonymous

Guest
tsja, als je een week niet klaarkomt dan is het niet zo vreemd dat je veel spuit. Dus is dit het resultaat van de pillen of....?

Terug
Naar boven