Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fonske zei:Vandaag ook bij Kruidvat geweest. Had tegen mijn vrouw gverteld dat dat ook helpt voor nachtblindheid (opgezocht op het net voor wat het allemaal hielp), dus direct wat voorraad ingeslagen. Mijn vrouw gaat het ook slikken omdat zei ook last heeft van nachtblindheid :lol:
Ben benieuwd :lol:
creampie adriano zei:Fonske zei:Vandaag ook bij Kruidvat geweest. Had tegen mijn vrouw gverteld dat dat ook helpt voor nachtblindheid (opgezocht op het net voor wat het allemaal hielp), dus direct wat voorraad ingeslagen. Mijn vrouw gaat het ook slikken omdat zei ook last heeft van nachtblindheid :lol:
Ben benieuwd :lol:
wie weet worden ze er wel natter van ???
Barefan zei:straks in de kranten, massale sterfte bij DVP's in NL en BE "verdrinkingsdood" ze konden het overvloedige sperma niet meer slikken en verdronken ternauwernood![]()
lekker ding zei:p.s. Kruitvat heeft nu nog aanbieding, 2e potje voor de halve prijs. Voor de echte Hollanders onder ons. :lol:![]()
![]()