Meer room spuiten.

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Borus heeft duidelijk gezegt wat helpt , goede gezondheid en goede levensstijl

Je ben wat je eet , ga je naar mac/KFC / BK enzovoort , verwaht niet dat je top gaat presenteren , als je troep blijf eten

Mijn nadeel van gezond eten is , is kom nooiet meer dan 3/4x klaar op een dag

Natuur zink zit in zoeveel fruit en groenten , maar jullie blijven pillen innemen voor zink :lol: :lol: :lol:

Wie mij ken zeg altijd ik ben geobsedeerd met me gezondheid

Ik eet een maaltijd per dag na elke 24 uur , dat doe ik al meer dan 6 weken zonder dat ik beselft :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik kan elke dag neuken en spuit nog steeds veel , alsof ik maanden lang niet heb geneukt :lol: :lol: :lol: :D :D

Success Iedereen

Gr Baley :cool:

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.697
1.108
Lekkerbare zei:
Ik heb al een paar kinderen op de wereld gezet. Voor mij hoeft dat zaad helemaal niet meer. Dat jullie het room noemen en transen vaak melk maakt het orgasme heus niet intenser hoor. Het zit allemaal tussen de oren

Mannenpap noemen ze het ook soms

Kutsurfer

Toogplakker
27 aug 2020
74
41
Die pillen destijds van het Kruidvat eens geprobeerd. Na een dag voelde ik al een verschil. Na twee dagen was het echt opvallend hoe sterk die pillen kunnen werken. De zaadlozing is veel intenser en omvangrijker. Ik was wel tevreden!

stan

Toogplakker
9 sep 2015
43
4
Kan je foto plaatsen van het potje of de naam geven. Ze verkopen meerdere zink pillen.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574

Bijlagen

• Selenium Zink.JPG
    Selenium Zink.JPG
    42,5 KB · Weergaven: 1.462
  • Zink.JPG
    Zink.JPG
    40,2 KB · Weergaven: 1.457

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Met de selinium zink pillen heb ik toevallig wel ervaring mee.
Had per abuis de 'verkeerde' gekocht.
En ook deze voldoen….ruimschoots ;) :lol:

Groet,
LD ;)

Jehannis

Snuffelaar
5 sep 2019
15
0
...en naast de zinkpillen ook eventjes rustig aan doen voorafgaand aan de date, anders is alles zo weer weg. Overigens gebruik ik de zinktabletten in combinatie met wat foliumzuur (af en toe tabletje)

CumGun

Toogplakker
13 apr 2021
205
257
Ik gebruik het merk solgar.
Naast zink neem ik ook dagelijks vitamine D.
Niks is geiler dan een schuimende bek van een dvp.
Helaas mag ik niet in de mond van mijn fwb komen.

quara

Snuffelaar
14 dec 2015
5
2
Mannen opgelet: deze week bij Kruidvat twee potten voor de prijs van één. Als dat geen witte kerst meer wordt, dan geef ik het lp. :lol:

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.258
Ik neem ook die van Kruidvat.., meestal 1 per dag maar niet elke dag, meestal op werkdagen..
De laatste meid die ik volspoot, dat was meer zaad dan gewoonlijk, het liep eruit wat anders niet het geval was, ola zei ze, je baby's liggen overal op het laken.. :D
Nu ik het hier lees moet ik het eens proberen er twee te nemen.. en het verschil te zien..

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Die zinkpillen zijn deze ook in bruistablet of zakje vorm want ik kan moeilijk pillen afslikken, telkens een probleem voor andere medicijnen. Anders pillen en capsules pletten om in te nemen en dat smaakt zo vies. Ik neem magnesium-bruis om te dansen en voordat ik ga sexen om langer recht te staan op mijn benen tegen krampen haha.

Is er natuurlijke manier om meer te spuiten naast de door mij gebruike 'stop-and-go' techniek? Ik vind ook belangrijk op te letten wat je eet en drinkt omdat in voorvocht en sperma de smaak daarvan zit dus wil ik mijn sexpartner (betalend of niet) iets lekkers geven. Hoe zoeter hoe beter hè, :D

marc marc marc

Toogplakker
25 sep 2022
71
119
Deze week ga ik weer naar m'n vaste dame. Omdat ze jarig is wil ik een goede lading bij haar naar binnen spuiten. Genoeg sperma zodat ik het ook weer uit haar kutje zie lopen. Naast pillen en gezond eten, zorg ik dat ik goed ben uitgerust. Op tijd naar bed, geen alcohol en ik masturbeer de komende dagen niet.

Terug
Naar boven