Meer room spuiten.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Nou, het kostte me wat moeite maar ook ik heb zink gekocht...
Ik bedoel, de moeite, zink om te spuiten is één ding maar de gemiddelde kruidvatbezoeker denkt daar niet aan en voor je het weet sta je in het dorp bekend als een zinkhydroxychloroquineslikkende wappie en ik wil wel een beetje aan mijn goede naam in het dorp denken.

helaas nog geen gelegenheid gehad het uit te proberen.

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Je hoeft niet naar de fysieke winkel als je zink wilt hebben, je kunt het ook online bestellen en thuis laten bezorgen (of ergens afhalen).
Heb je ook geen gezeik met "sociale controle" of iets dergelijks.
;)

Frits1974

Toogplakker
3 jun 2018
133
50
Als je niet als "wappie" gezien wilt worden zeg je toch gewoon waar het voor is?? Dan heeft iedereen in de winkel er wat aan👍

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Elke dag een handje walnoten eten.
Zit van nature sporenelementen in o.a. zink.
Lekker in yoghurt ook.
Helpt zeker zo goed als zink tabletten.
Trouwens: zinktabletten werken pas echt goed in combinatie met foliumzuur
en ook die zit in walnoten.
Een handjevol per dag is voldoende.

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Eet Gezond , Klaar

Lukt dat niet , ik spuit graag een meid voor jullie :lol: :lol: :lol: :lol:

Altijd als ik een new meid bezoek zeg ze jij heb lang geen sex gehad door hoeveel ik spuit :twisted: :twisted: :twisted:

Nuffsnel1

Snuffelaar
20 okt 2021
5
0
Zo net even de topic gelezen en ik heb ook maar zinc tabletten gekocht met 35mg/tab in zit.
Eerste dag 2 ingenomen
Vandaag weer 2.
Denk dat ik overmorgen me neukertje van 24 ga zien en dan eens kijken wat ze er van vindt.

Nuffsnel1

Snuffelaar
20 okt 2021
5
0
Ja ja. Het is zo ver. Even mijn ervaring delen.
Ze was er zondag. Heerlijk op de bank even chillen dan gezegd dat ze op z'n hondjes moet gaan zitten naakt zodat ik alles heerlijk eerst heb kunnen likken. Nou de rest weten jullie wel.

Nou moet ik zeggen dat ik eerlijk waar niet weet of er nou meer uit kwam dan normaal. Het was beetje te donker maar kwam dus rukkend klaar en richte het op haar lekkere kut en hoppa lekker me witte goud gedeponeerd. Ik heb haar een handboek gegeven en dacht ze gaat haar poes schoon maken maar ze deed eerst haar gezicht en naar beneden toe over haar lichaam richting haar poes.

Dus al met al kan ik niet met zekerheid zeggen of het echt geholpen heeft maar spoot wel echt ver. Want ze is zelf 1,82m

Ik ga nu gewoon verder met 2 pillen per dag en volgend week naar 3 per dag.

Zodra ik haar weer ga zien en voelen zal ik eens een lampje aanhouden tijden sex. Zo kan ik zien of het echt effect heeft.

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Ik neem geen pillen maar gebruik een simpele manier om veel en dik te spuiten. Als ik weet dat ik een date heb (pay of relatie) dan doe ik dag of zelfs 2 dagen ervoor dan trek me zelf niet af zodat ik kan opsparen qua zaad en goesting. Op de date zelf volg ik de stop & go- methode: sexen (neuken of laten pijpen of laten aftrekken of zelf aftrekken) tot juist voor het orgasme-punt en dan pauzeren, daarna weer opnieuw en dit telkens herhalen zodat je met volle kracht een grote lading spuit:). Opletten dat je zo niet jouw erectie en zin verliest want kan gebeuren. Ook bij paydate heb je helaas de tijdsdruk dus goe plannen haha. Mijn dates geven me altijd complimentjes dat het uit hun kutje, mondje of kontje loopt en hoe het spuiten voelt.
Maar toen ik bijna iedere dag kon sexen met mijn exen dan telde de pauze van 1 dag niet natuurlijk.
Trouwens de stop & go is ook plezant als je jezelf aftrekt, door uitstel is het orgasme sterker en kun het ook beetje plannen. Bij mijn exen heb ik zelfs op 1 dag 3 keer uitgesteld om hun in de nacht een lekkere roomtaart te geven haha. Belangrijk voor een goede kwaliteit van zaad is wat je eet en drinkt (bepaalt zoetheid en zuurte), niet te veel stress en te ziekjes.

A

Anonymous

Guest
Ben nog relatief jong. Niet in de leeftijd dat je je zorgen moet maken over de productie van je zaad.

Een poosje geleden, tijdens een lange vakantie lukte het allemaal niet. Naderhand bij de dokter geweest, onderzoek gehad. Maar langzaam aan lijkt het allemaal weer het oude te worden.

En dan zit je op je werk, neem je je multivitamins, en denk je aan dit topic. Even kijken bij de ingrediënten, ja hoor, o.a. 10mg zink. Tijdens mijn vakantie (juist geen stressvolle periode) nam ik geen multivitamins. Zou het kunnen dat daardoor mijn productie zo moeizaam werd? Zink tekort?

Wat zijn jullie ervaringen als jullie stoppen met zink tabletten?

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Merk eerlijk gezegd weinig verschil als ik extra zink neem. Multivitamines zijn ook niet nodig bij goede gezondheid en goede levensstijl. Was er niet iets anders aan de hand waardoor er gebrek aan room ontstond?

Jehannis

Snuffelaar
5 sep 2019
15
0
Zink helpt bij mij wel. En onthouding sowieso natuurlijk.
Zink in combi met foliumzuur zou ook positief moeten werken. Moet ik nog uittesten op mijn nieuwe fwb dame.

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Ik heb al een paar kinderen op de wereld gezet. Voor mij hoeft dat zaad helemaal niet meer. Dat jullie het room noemen en transen vaak melk maakt het orgasme heus niet intenser hoor. Het zit allemaal tussen de oren

JohnBare

Ervaringsdeskundige
5 jul 2020
264
91
Er is niks lekkerders dan iemand vullen met zaad.
En het dan zien uitkomen. Hoe meer hoe beter.

Voormalig lid 9704

Toogplakker
16 mei 2018
34
2
Lekkerbare zei:
Ik heb al een paar kinderen op de wereld gezet. Voor mij hoeft dat zaad helemaal niet meer. Dat jullie het room noemen en transen vaak melk maakt het orgasme heus niet intenser hoor. Het zit allemaal tussen de oren

Oke bedankt voor je bijdrage, doen we niks mee!

Terug
Naar boven