Mededeling: Aanpassingen forum komende periode

Balzaque99

Toogplakker
20 dec 2023
134
103
misschien een whatsappgroep oprichten waar we onze schatjes kunnen delen?
Ik beheer al een NZC kik groep, is publiek en omdat ik daar geen aandacht aan heb besteed zo dood als een pier ;)
Nadeel van Max 100 leden per groep. Zit al snel vol. Daarnaast is kik technisch gezien zo lek als een mandje en legio mogelijkheden om te 'hacken'

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Misschien is een groep op Telegram een optie ? Kan je ook je nummer afschermen voor anderen.
Geen idee hoeveel er daar in een groep kunnen.

pyrologist

Snuffelaar
8 mei 2019
23
9
Ja tuurlijk sinds ik het verkocht heb lig ik met een cocktail onder een palmboom.
big business, een forum. 🤣
Wat is dan je reden om dit forum over te doen en feitelijk onwerkbaar te maken? Er is maar 1 partij die hier profijt van heeft en dat zijn die oplichters van Kinky/Seksjobs. Verbaast me dus niets als deze zelfde partij je een worst voorgehouden heeft. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat de overheid tijd en energie gaat steken in dit kleine clubje mensen. En ik kan me ook niet voorstellen dat je, gezien onze hobby, een deugkneus bent die alleen maar doet wat Big Brother zegt.

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
305
346
Stevige woorden van iemand die in de afgelopen zeven jaar lidmaatschap amper iets post hier. Maar als je het allemaal zo goed weet te beoordelen en geen deugkneus bent, biedt jezelf aan. Neem t forum over of open een betere versie. Allemaal op je eigen naam, want je loopt geen risico, toch?

Dickhead

Snuffelaar
28 okt 2025
19
6
Wat voor risico zou je moeten lopen? Een waarschuwing meer niet. Niemand gaat zich met dit forum bezig houden.

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
619
245
Alles is maar onzin volgens de Moderator(s) ondanks alle verschillende inzichten. Maar, we zullen zien of deze wijzigingen wel of niet het einde zijn van dit NZCforum.

Ik hou me i.i.g. aanbevolen als er tips zijn over andere / nieuwe websites of apps waar info en recensies van bare raamdames doorgaand wel wordt uitgewisseld, nu en dus zeker ook in de toekomst...

Laatst bewerkt:

dingdong

Toogplakker
17 aug 2025
211
146
Het enige risico wat je loopt als forum eigenaar is dat je bezoek of informatieverzoeken van de politie krijgt want die zitten ook op het forum.
Voorbeeldje: Een meisje wat gedwongen in de prostitutie zit, of onder de 21 is, komt al dan niet vrijwillig in contact met de politie. Politie leest haar telefoon uit en checkt de nummers en gebruikersnamen. Gebruikersnamen worden opgezocht op het forum en als een person of interest hier aanwezig is vraagt de politie IP gegevens op om zodoende te achterhalen wie die persoon is.
Is allemaal niet erg zou je zeggen want misbruik moet voorkomen worden, maar hier de catch. Als jij als klant via Kinky of SJ een dergelijk meisje bezoekt en volkwakt, dan ben je volgens de wet schuldig aan van alles en nogwat, ook al handel je ter goede trouw, je vertrouwt op de leeftijdcheck van advertentie sites. Dat is vervolgens jouw probleem, want dat boeit de politie niet, jij hebt iets gedaan wat niet mag dus ben je het haasje.
Verder zit je als beheerder van een forum als dit niet te wachten op die aandacht. De politie zal vervolgens zeggen dat het ze niet uitmaakt dat je een nzc forum runt, ieder zn hobby, maar geloof me, als dit te vaak gebeurt dan heb je wel degelijk een probleem!
Dus op die manier is het enigszins te begrijpen dat een eigenaar voorzichtig is. Leuk? Nee zeker niet.

dingdong

Toogplakker
17 aug 2025
211
146
Ach ach, geen screenshots meer jongens, ik plaats ze nooit omdat ik daar te lui voor ben maar degene die dat willen doen prima toch!

Verder we hebben gehad

Sam
Bare fan
Per wee Herman heeft ooit een paar weken een eigen forum gehad

Dit gaat ook verdwijnen en dan begint een relaxte gast wel weer een nieuw forum en weer door.

De nieuwe eigenaar van dit forum moet zich niet zo druk maken om privacy er is geen privacy allemaal dames met fake namen, fake leeftijden, fake etc dus aub houdt op met die onzin
PeeWeeHerman een paar weken 😂
De goede man heeft letterlijk nzcforum opgericht!

dingdong

Toogplakker
17 aug 2025
211
146
Die groenteboer adverteert zelf. Heeft mogelijk zelfs een google maps listing... dus dan mag het.
kortom de eerste raamdame die zelf adverteert? Dat mag (raamdame met kinky profiel kan je dus gewoon bespreken). Raamdame met een Google maps listing? Idem..
Kinky kan zichzelf wel opheffen dan.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.149
1.050
Politie heeft idd geen user names nodig, ze kunnen zo het gsm nr traceren naar de eigenaar via gerechtelijk bevel indien ze misdrijf vermoeden.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
657
509
Sammeke had een forum genaamd No condom No problem. PWH heeft nzcforum opgericht en dat meer dan een jaar beheerd.
Gaat het je dus alleen erom wie de naam nzcforum bedacht heeft? Interessant...🤫. Er was ook nog zoiets als een nederlandse en een belgische versie meen ik, ik meen dat ze zelfs even naast elkaar bestaan hebben, maar al snel was duidelijk dat deze hier beter was. Zeg maar, het meest overeen kwam met die van Sammeke, qua mogelijkheden, gebruik en leden.
Of misschien was het toch net een iets andere naam.
Ik heb er vast nog wel iets van gedownload en op mijn harde schijf hebben staan. Maar wat heeft het voor zin...
Of het maar een paar weken was weet ik niet, maar in elk geval was het maar heel kort vergeleken met de tijd dat ncnp en de huidige site bestaan hebben.
Grappig dat je dan in de herinneringen voortleeft als de schepper omdat je ooit de naam bedacht hebt. Waarmee ik
overigens absoluut niet wil afdoen aan mijn waardering voor peewee dat hij het in elk geval geprobeerd heeft! Dat geldt ook voor barefan die het heeft bovendien tot een succes wist te maken en veel langer heeft volgehouden. Beiden hebben volgens mij weer vanaf de grond moeten beginnen met de technische realisatie. Hulde. Maar de echte uitvinder was natuurlijk sammeke en niet de naamgever van een wedergeboorte. (En ik denk dat in alle versies ook anderen aan de techniek en verfijning hebben bijgedragen, waarschijnlijk belangeloos).

Laatst bewerkt:

dingdong

Toogplakker
17 aug 2025
211
146
Man zwets toch niet zoveel, profielnaam Whatss app daaronder gaan ze op dit forum zitten posten wat denk jezelf
Heb zelf een forum gehad en paar keer brieven gehad van de politie waarin ik werd 'uitgenodigd' om informatie over leden aan te leveren. Maar dat zal jij ook wel beter weten.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
611
767
Hier zie je mensen op de Dappermarkt in Amsterdam ZONDER dat ze online of elders adverteren, ZONDER een Google-maps listing!

Dat kan en mag dus prima om die te plaatsen op het internet -of Instagram moest in overtreding zijn-.

Hier zie je mensen op de Dappermarkt in Amsterdam ZONDER dat ze online of elders adverteren, ZONDER een Google-maps listing!

Dat kan en mag dus prima om die te plaatsen op het internet -of Instagram moest in overtreding zijn-.
Dat lijkt mij een advertentie die de kooplieden van de Dappermarkt zelf op Instagram geplaatst hebben. En Instagram werkt via het internet. Je kunt niet iets op Instagram plaatsen buiten het internet om.

Terug
Naar boven