Meara - Sint Maartensdijk

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Backup

IMG_3227.PNG

Laatst bewerkt door een moderator:

Barth

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
567
160
Staat ook beschreven op hookers.nl
Wilde haar wel eens uittesten, maar gezien de commentaar op hookers ga ik daarvoor passen

prjnw

Snuffelaar
19 nov 2015
3
0
Bedankt voor de reacties, en gezien de recensies ga ik me aansluiten bij Barth ;)

PRJNW

A

Anonymous

Guest
Ik heb er een keer een kwartier op de bank die gemaakt lijkt van honden en kattenharen zitten wachten. Zij was ondertussen iemand door de telefoon aan het uitfoeteren. Zo te horen iets over school en kinderen. Tussendoor scoorde ze nog even een lijntje. En ik werd belaagd door de huisdieren die bij mij op de bank wilden, maar er allemaal net zo onappetijtelijk uit zagen als hun bazin. Ben op tijd gevlucht. Baalde wel want was er flink eind voor gereden.

indopik

Ervaringsdeskundige
15 mei 2018
271
129
In het verleden nog wel eens cardates en thuisdates met deze cumdump gehad.
Hygiëne was inderdaad niet altijd even goed, maar gewoon je laten zuigen en daarna pik er in en lekker volspuiten was nooit een probleem.

Een goedkoop adres, om gewoon ongecompliceerd van je zaad af te komen.
Waar je ook klaarkwam, het maakte niets uit.

Wie weet of deze nog ergens ronddwaalt??

indopik

Ervaringsdeskundige
15 mei 2018
271
129
Helaas heb ik van deze dame niks meer, geen telnr etc.

Als er iemand is, hoor ik het graag via PB.

bilbo

Snuffelaar
17 nov 2019
4
2
Inderdaad jammer. Ook een aantal keer met haar afgesproken. Ze was voor veel in. Gewoon een lekkere cumdump.

indopik

Ervaringsdeskundige
15 mei 2018
271
129
Beregeil was ze absoluut.

Echt jammer dat niemand op dit forum meer haar nummer heeft.....had ooit nog eens haar super willen gebruiken en willen volspuiten of onderspuiten.

Terug
Naar boven