Maya - Alkmaar

Weert Gilders

Toogplakker
21 apr 2015
119
0
Vorige week zaterdag was ik bij de dame op bezoek. Maya is een leuke Nederlandse dame van tussen 35-40, kort blond haar, slank en een stevige c-cup waar je lekker mag spelen (zie eerste foto).
De onderkant van haar lichaam is iets minder (dunne benen).
onder genot van een glaasje cola hebben we het eventjes over van alles en nog wat gehad.Trap op naar haar mooi ingerichte zolder, afgerekend (€80 haar uur), snel opfrissen en toen begon het feestje. Pijpen doet ze goed diep en nat. Ze zoent goed en graag. Na een minuutje of vijf gingen we over tot neuken. Mijn beste vriend in haar heerlijke kutje gestopt. Haar kutje voelde lekker strak aan en ze neukte heerlijk geil mee. Paar standjes gedaan, intern klaargekomen.
Achteraf weer snel opgefrist en tevreden huiswaarts gereden.

Minpuntes: Parkeren (betaald) is lastig en twee lieve puppies die behoorlijk lawaai maakten.
Zij ontvangt in de Geestersingel nr xxx in Alkmaar.

Haar adje staat alleen online wanneer ze beschikbaar is (meestal zaterdag en zonda). Aaanrader.

http://www.sexjobs.nl/a.php?a=5140710&lijst=zoekresultaat&page=1&h=1&c=1&s=18&p=2

Marius12

Toogplakker
9 sep 2015
125
76
Behaarrd kutje die ik niet fris vond ruiken. Leuke meid dat wel. Afstand 3 min vannaf station alkmaar.

Alibaba

Toogplakker
28 apr 2015
249
5
Maya is een echt amateurhoertje. Ze adverteert alleen als ze er zin in heeft (ik denk eigenlijk meer het geld even nodig heeft)
Ze is super vriendelijk, prachtig lichaam maar inderdaad erg dunne beentjes er onder.
Contact loopt altijd via de mail. Staat de advertentie niet op sexjobs dan is ze gewoon niet bereikbaar.

Joost

Toogplakker
25 jun 2015
52
9
Een te mijden dame. Niet hygienisch en Komt afspraken niet na.
Gaat achteraf extra geld vragen. Naast de niet frisse luchten uit haar flamoes.
Niet geheel geschoren. En een schurftige huid rondom haar poes.
Herhalingsgevaar derhalve nihil.

Alibaba

Toogplakker
28 apr 2015
249
5
Joost zei:
Een te mijden dame. Niet hygienisch en Komt afspraken niet na.
Gaat achteraf extra geld vragen. Naast de niet frisse luchten uit haar flamoes.
Niet geheel geschoren. En een schurftige huid rondom haar poes.
Herhalingsgevaar derhalve nihil.

Dit herken ik echt niet en recensies elders spreken dit ook tegen.
Dame is fris, vriendelijk, punctueel en vraagt absoluut niet niet naar meer geld.
Huid rondom haar poes is gewoon netjes. Ze gaat ook direkt onder de douche na de daad.

Hebben wij het over dezelfde dame?
Het is zo makkelijk iets neer te kwakken hier en dat zal dan voor waar worden aangenomen.
Maar ik denk dat jij een andere dame bezocht hebt. Dit bericht is of over een andere dame of het is uit de duim gezogen.
Soms ligt het natuurlijk ook aan de klant, gedraag je je als een lompe ezel dan krijg je de spreekwoordelijke bal teruggekaatst.

Ik heb Maya vrijdag nog bezocht, alles fris, keurig kaal kutje.
Apartementje is heel netjes en haar slaapkamer ook net en fris. Okee, de 2 hondjes keffen wat veel maar verder keurig adres.

Joost

Toogplakker
25 jun 2015
52
9
Alibaba, naast mij is het niet hygienisch zijn, gore putlucht, ook door anderen geconstateerd.
Dan ook nog je afspraken niet nakomen over tijd en geld!
Onbetrouwbare dame dus, mij zie je er niet meer.
Oosteuropese praktijken bij deze ongeinteresseerde dame.

Geen herhalingsgevaar!!! Mijden!!!!! Er is zoveel beters te krijgen!!!!

Alibaba

Toogplakker
28 apr 2015
249
5
Joost zei:
Alibaba, naast mij is het niet hygienisch zijn, gore putlucht, ook door anderen geconstateerd.
Dan ook nog je afspraken niet nakomen over tijd en geld!
Onbetrouwbare dame dus, mij zie je er niet meer.
Oosteuropese praktijken bij deze ongeinteresseerde dame.

Geen herhalingsgevaar!!! Mijden!!!!! Er is zoveel beters te krijgen!!!!

Lijkt me inderaad en zeer vervelende ervaring voor je,.Zoveel negatiefs en allemaal bij 1 bezoekje, dat ook nog.
Je hebt het inderdaad wel erg slecht getroffen. Heel vervelend allemaal.

Ik trof het gelukkig een stuk beter. Het kan dus zo verkeren.
Er is er zeker ook beter te vinden zoals jij zegt, gelukkig maar,
Maar ik kan Maya zeker niet afraden.

A

Anonymous

Guest
Gisteren Maya bezocht. Is een vriendelijke vrouw die haar best doet om het je naar de zin te maken. Ze hield zich keurig aan de gemaakte afspraken.
Ze heeft veel tatoeages maar vermelde dat ook keurig in haar mailtje. Ze heeft een stel prachte tieten en wat kuthaar wat ik persoonlijk wel prettig vindt. Het enige wat eigenlijk tegenviel was de prijs. Voor een half uurtje moest ik € 100,- betalen. Ik vond dat wel veel. Bij hookers las ik dat ze in het verleden maar € 50,- voor een half uur vroeg. :(

Alibaba

Toogplakker
28 apr 2015
249
5
johansex zei:
Gisteren Maya bezocht. Is een vriendelijke vrouw die haar best doet om het je naar de zin te maken. Ze hield zich keurig aan de gemaakte afspraken.
Ze heeft veel tatoeages maar vermelde dat ook keurig in haar mailtje. Ze heeft een stel prachte tieten en wat kuthaar wat ik persoonlijk wel prettig vindt. Het enige wat eigenlijk tegenviel was de prijs. Voor een half uurtje moest ik € 100,- betalen. Ik vond dat wel veel. Bij hookers las ik dat ze in het verleden maar € 50,- voor een half uur vroeg. :(

Gewoon een vluggertje afspreken voor 50. Is ook zonder condoom.
Maya kijkt geen klok, verliest ook alle besef van tijd denk ik als ze goed opgewarmd is.
Ik ben altijd een half uur bij haar voor 50 (vluggertje).
Succes

A

Anonymous

Guest
Helaas niet... deze dame was een vast adresje als ik in die buurt was, maar door ziekte van de radar verdwenen. heb later nog wel eens wat mailcontact gehad en toen vertelde ze dat herstel ivm complicaties zeer moeizaam verliep. Zonde van het adresje, maar ik hoop toch vooral dat ze er weer bovenop gekomen is.

A

Anonymous

Guest
Ik ben hier in 2016 (helaas) maar 1 keer geweest. Was een zeer goede ervaring. Toen ze mij klaar gereden had wilde ze nog wel een keer, pielemans dacht daar anders over helaas, ze keek totaal niet naar de klok en erg gezellig.

Voor de date had ze het al over haar gezondheid en dat ze wachtte op test uitslagen van bepaald weefsel. Ook heb ik een mailtje terug gehad dat ze zat te tobben met haar gezondheid. Dus ik denk dat Nielsmetzin gelijk heeft.

A

Anonymous

Guest
die vaste relatie had ze al die tijd dat ze ontving al trouwens...

Terug
Naar boven