Maud, nijmegen fake

Michelxxx

Toogplakker
7 apr 2015
63
1
http://www.sexjobs.nl/sexjobs/amate...-harde-paal-in-mijn-natte-stoeipoesje_5183496

Zaadsletjex
Plaats: Nijmegen
Provincie: Gelderland (NL)
E-mail deze adverteerder
Haaaii geile schatjes van me,

Ik ben Maud en ben 22 jaar. Ik ben 1,74m lang, blond haar en cup DD.

Ik ontvang in mijn discrete appartement waar ik op mezelf woon. Douche is hierbij aanwezig en kan zeker gebruik van worden gemaakt.

Zijn jullie op zoek naar wat geile ontspanning? Mmm dan zit je bij mij goed.. je krijgt een echte GFE met tongen, pijpen, vingeren en likken etc.. alles is mogelijk bij mij! behalve plaspoepseks xx

Hygiëne stel ik erg op prijs ivm neuken/pijpen zonder condoom. Mmm ik heb er nu al zin in schatje van me.. die lekkere harde paal van je diep in mijn mondje of in mijn kontje…
bij mij is er ook veel bespreekbaar zoals anaal en klaarkomen in mond/kutje/kont. Komen jullie mij lekker verwennen schatjes, ik kan niet wachten om lekker hard aangepakt te worden.. mijn jonge strakke kutje word nu al zeik nat..

Mijn prijzen zijn all-in, op anaal na, kost 20 extra. Neem contact met me op over de mogelijkheden.

30 min = 80 euro
60 min = 130 euro
2+ uren = 100 euro per uur

Overnachting is eventueel in overleg ook mogelijk

Mail me snel voor meer info schatjes.. ik kan niet wachten om lekker genomen te worden door jullie

XXX Maud

1e contact via mail, daar telefoonnummer doorgekregen

06 49351915

Via de app, kreeg ik een vaag spraakberichtje... heeel vaag... hahaha
wilde vooruitbetaling !!!

Heeft ook een fake facebook profiel met gepikte foto's !!!!!

Lynn Langenhof

Terug
Naar boven