Matrixkoppel cuckold - swinger

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anonymous

Guest
Hoi wij koppel 30/40- tigers met een open relatie
Dit leidt dat wij regelmatig elkaar vrij laten in het sexuele.
Meestal is dit dat de dame neukt met anderen.. meestal onder toeziend oog van de man..
Als er interesse moest zijn voor een snelle wip mag je steeds een berichtje laten :) zijn uit regio Antwerpen.

Greetz

A

Anonymous

Guest
hoi
met Kurt
Slanke, niet onknappe vijftiger 1M80,70kg
ik hou ervan om de vrouw bare te neuken en te vullen voor de ogen van de partner,
liefst in al haar gaatjes. kom niet snel klaar, kan hele tijd doorgaan met beuken.. :cool:
interesse?
Gr Kurt

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Hoi ik ben Cumgiver

Ik ken het spel van de cuckolding als bull. Weet de man van het stel te waarderen die weet wat aanmoedigen is. Laatste cuckold was in in hotel waarvan er vanuit een telefoon gefilmd werd en opdrachten gegeven word. Om eerlijk te zijn is mijn voorkeur waar de man van het stel onderdanig meekijkt. Ik kom graag naar Antwerpen voor een goede wip.

Groetjes Cumgiver

Bijlagen

• VideoCapture_20220305-185815.jpg
    VideoCapture_20220305-185815.jpg
    29,4 KB · Weergaven: 1.490

stevenvdp

Toogplakker
20 sep 2016
41
3
Ook ik kom graag langs voor een snelle wip mocht je nog iemand zoeken ben van regio boom

A

Anonymous

Guest
Degene die interesse hebben mogen steeds een mailtje sturen :)
Waarbij je rekening moet houden, het niet in het weekend kan wegens kinderen. Ook maximum leeftijd van (ongeveer) 50

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik heb jullie een mail bericht gestuurd.
Door de week in de avond kan ik zeker langskomen.
Ik woon wel ver maar kan het goed combineren met werken op locatie.

Cumgiver

Jan.z48

Snuffelaar
12 dec 2021
10
4
Ik ben Jan uit Antwerpen centrum en ben zeker geïnteresseerd om bij jullie langs te komen voor de snelle wip onder het toeziend oog.
Andere dingen kunnen ook. Stel gerust vragen.
Ik kan me in de week overdag meestal wel ergens vrij maken en soms ook de vooravond of avond.
Graag een berichtje terug.
Mvg Jan

Bas35

Snuffelaar
21 mrt 2022
1
0
Hoi lijkt me gezellig om mee te doen ben 36 en heb wel zin in geile avond.
Groetjes sebastiaan

Joshua

Toogplakker
15 jan 2021
36
16
Hooi ik ben joshua 28 jaar lichtgetint en sportief met 20cm ik kan zeker wel verplaatsen overdag of in de avond met eigen vervoer xxx

jaapaap36

Toogplakker
6 apr 2021
39
13
hoi ik ben steven 34jaar ik kom graag een keer kennismaken en de dame vermaken, verplaatsen is geen probleem

ntp

Toogplakker
25 aug 2017
57
42
Hoi, ik kom ook graag voor een snelle wip, ik stuur jullie een berichtje :)

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
ik met ervaring in cuckold gebeuren en uitgebreide kennis van swingen en aangaande alle activiteiten in deze wereld sta eveneens vrij ter beschikking voor te helpen eventuele bucketlists af te vinken . als er mischien iteresse zou zijn om zelfs privé foto/filmopnames door de cuck te maken is dit zeker gewaardeerd . maar ten alle tijden respect voor het betreffende koppel , en de voorafgemaakte afspraken . verse ideetjes verleggen altijd grenzen . ik hoor het wel .

Mapi

Snuffelaar
1 sep 2015
23
1
Hoi wij koppel 30/40- tigers met een open relatie
Dit leidt dat wij regelmatig elkaar vrij laten in het sexuele.
Meestal is dit dat de dame neukt met anderen.. meestal onder toeziend oog van de man..
Als er interesse moest zijn voor een snelle wip mag je steeds een berichtje laten :) zijn uit regio Antwerpen.

Greetz
Graag hou me aanbevolen laat maar horen waar en wanneer

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004

Geachte Wandelbroeders,

Als jullie iets beter gekeken hadden dan hadden jullie gezien dat de starter van dit onderwerp vermeld staat als Anonymus en Guest.
Men heeft hun account dus opgezegd en kunnen niet meer reageren.
Dit onderwerp wordt dus derhalve gesloten door ons.

Mvg Moderatorteam,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven