Matig forum.

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Heel dit topic is een illustratie ban wat er mis is: te veel Nederlanders die hun gelijk willen halen en ouwehoeren of hun leven ervan afhangt 😇

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Slapen mag kennelijk niet. Ik moet 24/7 antwoord geven. Dacht het niet! Gewoon beter leren lezen. Matige side inderdaad.
Tuurlijk mag jij wel goed slapen! Immers: Wie niet goed slaapt 😴, die niet goed neukt!

En @Rumba : als je de rest weg laat van je zin dan klopt het: "te veel Nederlanders" . Meer had er in je zin niet hoven te staan :)

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
142
je mag het dan wel een matige site vinden maar wat vind je dan een goede site , kan nnatuurlijk altijd beter maar volgens mij is deze site wel het beste wat er momenteel is

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Tja, er zijn heel veel leden.
Dus genoeg die schrijven maar ook genoeg die alleen maar vragen stellen.
Daar kan ik slecht tegen.
Je hebt gelijk, het gaat om delen en wie alleen vragen stelt, niet gek kijken als je
geen respons krijgt.
Kritiek wordt ook veel geuit, doe ik ook als ik dat nodig vindt.
Sommige reacties zijn dan buiten proportie en dat is wel een puntje.
Waarom meteen zo`n kort lontje denk ik dan?
Vrijheid blijheid maar daar denkt dus niet iedereen hetzelfde over.
Met een aantal leden heb ik wel via pm contact, dat is mooi meegenomen.
Verder zijn mijn verwachtingen ook niet zo hoog.
Soms vindt je hier best wat, soms ook niet.
En ja, een recensie is ook maar een mening, vaak genoeg meegemaakt dat men een
dame ophemelt en bij bezoek denk ik dan: mmmm, valt beetje tegen.
Dat kan dus ook en verder, maak je niet te druk Ted, jammer als je verdwijnt want kan
jouw bijdrages wel waarderen.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Het forum is zeker niet matig.
Het zijn heel veel leden die niets delen maar wel graag ontvangen.
Dat merk je vooral als er een goedkope gb wordt aangeboden maar nog niets zeker is.
En ik durf er om te wedden dat 25 procent van de leden niet eens meer bestaan hier of inmiddels een 2e,3e account of zelfs meer hebben. En ja die zijn er om wat voor reden dan ook.
een forum als dit valt of staat met de inbreng van ons allen en niet alleen het eeuwige gezever om contact gegevens of dat er een dame wel of niet is is in een Villa in Duitsland of zo.
Wat dat betreft zou een chatfunctie hier wel handig zijn.

Maar in ieder geval ik ben blij met dit forum en alle die hiervoor zijn geweest.
En ik was destijds ook wel blij met CWP als moderator ondanks dat ik ook weleens met hem in de clinch lag. Soms was ie iets te strak. Maar de huidige moderatoren dun hun best en het blijft vrijwilligers werk.

Dus hopelijk in het nieuwe jaar weer mooie recensies. Misschien moet ik ook maar eens gaan schrijven over mijn suikernichtje. Maar dan wel in het Verhalenrubriek. Want Tsja ze adverteert niet.
En mag men aldaar bepalen of het echt is of fictie😉😋.
Maar aan de andere kant heb ik hier best veel aangedragen.

Fijne avond,
Lekker Ding😀

spermadouche001

Toogplakker
19 mei 2023
122
113
Heerlijke reacties. Cynisme best leuk toch. Morgen maar eens kijken wat er naast schaatsen kijken aan scheef schaatsen te doen is.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Kijk daarom is het mijn suikernichtje. Als ze anders zou willen zou ze wel adverteren.
Dus op dit moment alleen via een mini barebang. a.s. Zaterdag vanaf 11 uur weer.
Bij interesse envoor meer info kik je me maar.

😀

Terug
Naar boven