Matig forum.

Voormalig lid 38208

Toogplakker
21 jun 2023
189
99
Beste lezers.
Mij is opgevallen dat er op dit forum weinig respons is op topic berichten en ook pm berichten.
Het kan natuurlijk zijn dat ik geen interessante berichten schrijf of domme vragen stel, maar ik vind zelf van niet. :confused:
Al een paar keer meegemaakt dat ik iemand een pm stuur en er niet eens een berichtje terug komt, of alleen "yes" of "ok".
Ook het onderling delen van info vind ik matig. Ik deel zelf alle info, en als ik dan eens wat vraag blijft het dus stil.
Het lijkt wel of iedereen hier alleen maar voor zichzelf gaat.
Hoe dan ook, ik kijk het nog even aan maar anders ga ik dit forum maar weer verlaten wegens desinteresse van andere leden.
Blijkbaar wil niet iedereen graag over onze gezamenlijk hobby praten hier.

Voormalig lid 38208

Toogplakker
21 jun 2023
189
99
Wat bedoel je daarmee?
Ik heb af en toe het gevoel dat hier allemaal lui op dit forum zitten die ik niet begrijp 😂😂
We spreken toch allemaal gewoon Nederlands?

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Met weinig respons op topic berichten bedoel je... geschreven reacties of een zo'n waardering?
Met dat laatste ben ik zelf niet erg goed. Ik sta er gewoon niet bij stil. Als het gaat om het eerste... ik probeer altijd een relevante reactie te geven als ik denk dat het iets toevoegd en die kan positief, negatief of neutraal zijn.

Zelf stelde ik onlangs een vraag in een topic, maar heb geen antwoord gehad. Misschien dat degene nog niet online is geweest met de feestdagen enzo.
PM berichten ontvang/verstuur ik zelf nauwelijks, maar ik zou nooit zo kortaf reageren.

Ik wandel zelden momenteel, heb ook geen grote behoefte. Heb daar al eerder iets over geschreven. Maar als ik een bezoekje doe dan zal ik daar iets over schrijven. Verder verwacht ik er niet veel van... men kan het nemen zoals men wil.

Voormalig lid 38208

Toogplakker
21 jun 2023
189
99
Ik bedoel met respons beide, dus dat je kunt zien dat wat je geschreven heb gewaardeerd en gelezen wordt.

Maar goed, ieder mag het doen zoals hij zelf wil.
Maar als ik iemand een pm stuur en gewoon amper of geen reactie terug krijg dan denk ik de volgende keer laat maar.

Ik gaf ooit aan een prive nummer te hebben van een populaire nzc dame. als hyena's kwamen ze erop af.
Heel m'n mailbox vol, dan dus wel he 🤔
Dat bedoel ik met alleen voor zichzelf gaan.

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Je krijgt vooral domme commentaren en mensen die het beter weten als je hier iets schrijft. Kijk maar bij de reviews van de dames, 99% is zinloos geouwehoer en allemaal hondjes die ook even tegen deze boom moeten plassen.
100% eens. Het barst van de one-liners die niets toevoegen. Alsof sommigen daar status aan ontlenen door maar veel berichten onder hun riem te hebben.

Ik kan er makkelijk overheen lezen, maar het is toch zonde van de tijd.

Voormalig lid 38208

Toogplakker
21 jun 2023
189
99
Het zal ook komen door de minimale moderatie op dit forum, wat ook weer z'n voordelen heeft natuurlijk.
Maar feit is dat er behoorlijk wat gasten tussen zitten die de kleuterschool niet af hebben gemaakt kwa niveau 🙄

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Ik bedoel met respons beide, dus dat je kunt zien dat wat je geschreven heb gewaardeerd en gelezen wordt.
Ik zal pogen er een goed voornemen met onmiddellijke ingang van te maken en beter te letten op de waardering van berichten. Het is een kleine moeite.

Maar goed, ieder mag het doen zoals hij zelf wil.
Maar als ik iemand een pm stuur en gewoon amper of geen reactie terug krijg dan denk ik de volgende keer laat maar.

Ik gaf ooit aan een prive nummer te hebben van een populaire nzc dame. als hyena's kwamen ze erop af.
Heel m'n mailbox vol, dan dus wel he 🤔
Dat bedoel ik met alleen voor zichzelf gaan.
Ik kan goed begrijpen dat dat irritant is.

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
@Ted-DenHaag
Snap je punt, je hebt ook gelijk en ik maak me er zelf ook schuldig aan ook al is dat heel bewust. Gaat ook niet veranderen, ergens wel helaas.

Het forum is bedoeld om ervaringen te delen, anderen te behoeden van fouten te maken. Dat gaat vrij goed want echt slechte worden wel gemeld met naam of link enzo.. dus eentje die slecht is en zeker niet te doen is hier wel te vinden... hint hint....

Staat ze hier op het forum niet benoemt, heb je een paar opties:
1) Ze is nieuw en nog niemand heeft de moeite genomen hier te schrijven.
2) Ze is niet nieuw maar trekt om één of andere reden gewoon weinig bezoekers waardoor ze niet de juiste persoon op bezoek heeft gehad die hier ook actief recenseert
3) Ze is wel bekend maar zo enorm goed dat, de gene die daar komen haar voor zichzelf willen houden. Maar als ze actief adverteert met onze variant op deze hobby dan acht ik dit wat onwaarschijnlijk.
4) Ze adverteert niet actief met NZC, deze worden soms beschreven maar dan zeker niet altijd voluit met naam of contact gegevens.... dit is voornamelijk de categorie waar je nu op doelt denk ik.

Zelf kom ik iets meer in massagesalons en heb ook liever een dame die niet adverteert met NZC.. niet omdat ik de illusie heb dat ik dan de enige ben, maar meer omdat het naar mijn ervaring de dames zijn die gewoon iets betere kwaliteit leveren. Maar juist omdat ze er niet actief mee adverteren ga ik, en met mij veel anderen dat niet open bloot gelijk verkondigen. Ze doen dat in de meeste gevallen bewust niet op hun advertentie vermelden en dat respecteren we op die manier. Het is uiteindelijk aan de dame zelf om te besluiten bij wie ze wel of geen NZC wil aanbieden op die manier.

Je geeft zelf al aan dat wanneer je een keer een post plaatst dat je een contact hebt dat je een stormvloed aan PM's krijgt van Hyena's die dat nummer dan willen hebben.. als je bedenkt hoe simpel en soms zelfs onbeschoft sommige om een nummer durven te vragen en denken dus even makkelijk adresjes te scoren. Dat is niet het respect dat zo'n dame verdient, althans niet de dames waar ik het nu over heb.

Als iemand met <10 posts wat alleen maar reacties zijn mij een PM stuurt "Kun je mij haar nummer sturen?".. dan neem ik geen moeite en ga ik niet reageren. Er is voldoende recensie materiaal dat er genoeg goede adresjes zijn die ze gratis en voor niks zo kunnen lezen, naar toe kunnen gaan en hun eigen ervaring kunnen toevoegen.. ook al is die ervaring reeds 10x exact zo beschreven, toevoegen en bevestigen dat de service nog altijd goed is en ook bij iemand anders goed bevalt is al een bijdrage. Doe je dat netjes, krijg je ook reacties op de dames waar andere forum leden zuinig over zijn.

Het is dus niet zo dat ikzelf en ik vermoed veel meerdere met mij, dat we dat niet doen omdat we er geen zin in hebben of newbies bij voorbaat onaardig vinden. Ik ga niet ontkennen dat er soms tegen nieuwkomers niet heel aardig gedaan wordt, maar je moet ook beseffen dat met openbare info of dus nieuwkomers zonder referenties of het wel een "prima kerel" is te veel gasten zijn die niet op de juiste manier met de contact gegevens omgaan. Dus is de manier waarop het nu gaat automatisch zo gegroeid om deze dames die dat verdienen ook een beetje spaarzaam mee om te gaan..

Ben het er mee eens dat het jammer is dat het zo moet, maar het is wel logisch en ik heb het geaccepteerd. Ik wande niet giga veel, doe het met vlagen af en toe periodes iets meer en minder ook.. Af en toe wat recensies en dat ook een tijdje niks. Daarmee ben ik een kleine speler en dat betekend dat ik niet meedoe met alle tam tam op de achtrond kanalen zoals PM.. maar dat is dan maar zo, soms vind je iets en soms krijg je een tip. Als je leuk meedoet op het forum en netjes blijkt te zijn, dan krijg je van zelf reacties. Verder moet je het doen met de dames die actief adverteren met NZC die worden vaak vroeg of laat wel gerecenseerd.

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Het zal ook komen door de minimale moderatie op dit forum, wat ook weer z'n voordelen heeft natuurlijk.
Maar feit is dat er behoorlijk wat gasten tussen zitten die de kleuterschool niet af hebben gemaakt kwa niveau 🙄
Wat betreft niveau vrees ik dat dat op andere fora niet persé anders is.

Wat ik zelf dan het meest storend vind is mensen die het nodig vinden om in het Engels te schrijven, terwijl ze Nederlander zijn. Het argument is dan dat ook de niet Nederlander mee kan lezen.
Op zich is dat geen onaardig gebaar en kan zelfs sympathiek genoemd worden, maar ik vind dat die niet Nederlander dan maar Google translate moet gebruiken naar de taal van zijn voorkeur. Dat is gewoon het meest praktisch. Zelf schreef ik vroeger nog wel eens op een Duits forum en deed dat in het Duits, omdat ik wist dat men dat op prijs stelde, hoewel Engels ook geaccepteerd werd/wordt als Fremdsprache voor buitenlanders. Maar Duitsers schrijven in het Duits en niet bij voorbaat al in het Engels om het leesbaar te maken voor de niet Duitser.
Maar okee, nu dwaal ik wat af.🤪

Voormalig lid 38208

Toogplakker
21 jun 2023
189
99
@Ted-DenHaag
Snap je punt, je hebt ook gelijk en ik maak me er zelf ook schuldig aan ook al is dat heel bewust. Gaat ook niet veranderen, ergens wel helaas.

Het forum is bedoeld om ervaringen te delen, anderen te behoeden van fouten te maken. Dat gaat vrij goed want echt slechte worden wel gemeld met naam of link enzo.. dus eentje die slecht is en zeker niet te doen is hier wel te vinden... hint hint....

Staat ze hier op het forum niet benoemt, heb je een paar opties:
1) Ze is nieuw en nog niemand heeft de moeite genomen hier te schrijven.
2) Ze is niet nieuw maar trekt om één of andere reden gewoon weinig bezoekers waardoor ze niet de juiste persoon op bezoek heeft gehad die hier ook actief recenseert
3) Ze is wel bekend maar zo enorm goed dat, de gene die daar komen haar voor zichzelf willen houden. Maar als ze actief adverteert met onze variant op deze hobby dan acht ik dit wat onwaarschijnlijk.
4) Ze adverteert niet actief met NZC, deze worden soms beschreven maar dan zeker niet altijd voluit met naam of contact gegevens.... dit is voornamelijk de categorie waar je nu op doelt denk ik.

Zelf kom ik iets meer in massagesalons en heb ook liever een dame die niet adverteert met NZC.. niet omdat ik de illusie heb dat ik dan de enige ben, maar meer omdat het naar mijn ervaring de dames zijn die gewoon iets betere kwaliteit leveren. Maar juist omdat ze er niet actief mee adverteren ga ik, en met mij veel anderen dat niet open bloot gelijk verkondigen. Ze doen dat in de meeste gevallen bewust niet op hun advertentie vermelden en dat respecteren we op die manier. Het is uiteindelijk aan de dame zelf om te besluiten bij wie ze wel of geen NZC wil aanbieden op die manier.

Je geeft zelf al aan dat wanneer je een keer een post plaatst dat je een contact hebt dat je een stormvloed aan PM's krijgt van Hyena's die dat nummer dan willen hebben.. als je bedenkt hoe simpel en soms zelfs onbeschoft sommige om een nummer durven te vragen en denken dus even makkelijk adresjes te scoren. Dat is niet het respect dat zo'n dame verdient, althans niet de dames waar ik het nu over heb.

Als iemand met <10 posts wat alleen maar reacties zijn mij een PM stuurt "Kun je mij haar nummer sturen?".. dan neem ik geen moeite en ga ik niet reageren. Er is voldoende recensie materiaal dat er genoeg goede adresjes zijn die ze gratis en voor niks zo kunnen lezen, naar toe kunnen gaan en hun eigen ervaring kunnen toevoegen.. ook al is die ervaring reeds 10x exact zo beschreven, toevoegen en bevestigen dat de service nog altijd goed is en ook bij iemand anders goed bevalt is al een bijdrage. Doe je dat netjes, krijg je ook reacties op de dames waar andere forum leden zuinig over zijn.

Het is dus niet zo dat ikzelf en ik vermoed veel meerdere met mij, dat we dat niet doen omdat we er geen zin in hebben of newbies bij voorbaat onaardig vinden. Ik ga niet ontkennen dat er soms tegen nieuwkomers niet heel aardig gedaan wordt, maar je moet ook beseffen dat met openbare info of dus nieuwkomers zonder referenties of het wel een "prima kerel" is te veel gasten zijn die niet op de juiste manier met de contact gegevens omgaan. Dus is de manier waarop het nu gaat automatisch zo gegroeid om deze dames die dat verdienen ook een beetje spaarzaam mee om te gaan..

Ben het er mee eens dat het jammer is dat het zo moet, maar het is wel logisch en ik heb het geaccepteerd. Ik wande niet giga veel, doe het met vlagen af en toe periodes iets meer en minder ook.. Af en toe wat recensies en dat ook een tijdje niks. Daarmee ben ik een kleine speler en dat betekend dat ik niet meedoe met alle tam tam op de achtrond kanalen zoals PM.. maar dat is dan maar zo, soms vind je iets en soms krijg je een tip. Als je leuk meedoet op het forum en netjes blijkt te zijn, dan krijg je van zelf reacties. Verder moet je het doen met de dames die actief adverteren met NZC die worden vaak vroeg of laat wel gerecenseerd.
Nogmaals, ieder mag het doen zoals hij zelf wil natuurlijk, maar het bestaansrecht van dit forum is wel gebaseerd op het delen en lezen van info over de nzc dames. En als ik geen of summiere reacties krijg dan heeft het voor mij in iedere geval geen zin.
Niet dat ik zo'n bron van info ben, maar bezoek er toch best een paar zo af en toe.. En ik ben altijd bereid andere te helpen en te voorzien van info, en dat mis ik bij een aantal.

Het bezoeken van de dames is vaak al lastig genoeg vind ik, en zonder hulp al helemaal.
Vaak genoeg weer voor niks ergens heen gereden en een uur in de auto zitten wachten op reactie 😣

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
Je zegt precies wat nou juist het probleem is :)

> Je bent zelf geen bron van info
> Je bezoekt toch best wel eens wat dames zo hier en daar

// even noot, ik heb niet je hele historie van posts nu doorgespit dus het volgende is wellicht niet per sé direct op jou persoonlijk van toepassing maar wel een probleem bij een groot aantal //

Maar ondanks dat je dus best wel eens wat dames bezoekt, schrijf je niet altijd een recensie? begrijp ik dat goed? mocht je dat wel doen, chapau! maar er zijn er dus genoeg die dat niet doen. Die bezoeken alleen en schrijven nooit recensies, maar willen wel extra info en tel. nummers van dames die niet adverteren.

- Ook een recensie van "Heb een uur zitten wachten maar dame reageerde niet dus ben omgekeerd naar huis" ook al is dat de 5e keer dat het gemeld wordt.. plaatsen die handel!!
- Ook een recensie die al 50x gepost is "Top dame, zo'n leuke klik me, doet alles mee net als alle voorgaande heren ook gemeld hebben". Posten die handel, fijn om te weten dat de service lekker constant blijft.

Dit zijn tips, gratis :cool: , voor iedereen.. doe niet alleen vragen, maar schrijf ook wat jij ervaart!! laat anderen zien dat je ook je mening deelt.. dat geeft namelijk aan dat als je een keer een telefoonnummertje vraagt en ook krijgt, de persoon die jou dat nummer geeft ook weet. Hé misschien ooit wanneer hij een adresje heeft is het iemand die dat deelt en wellicht is één van de 10 dames over de jaren heen wel een interessante voor mij dan weer. Daarnaast is de kans groter dat je met respect met de dames omgaat en dat hij dus geen halve zool naar z'n dame stuurt die geheimzinnig doet... waardoor die dames dus niet binnen 2 dagen verdwijnen (dat gebeurt dus als je alles zo open gooit, is meermaals ter test geprobeerd).

Nogmaals het is jammer dat het zo moet, maar je moet hier inderdaad eerst bewijzen dat je meedoet aan de community, je steentje bijdraagt op een respectvolle manier naar met name de dames.. dan wordt er snel genoeg ook gereageerd op PMs.

Voormalig lid 38208

Toogplakker
21 jun 2023
189
99
Mee eens, maar als je in het begin al geen voet aan de grond krijgt haak je meestal snel af, en zo blijft niemand lang hier.
Ik ben hier ook nog maar net actief. Iedereen die mij wat vraagt of in pm een bericht stuurt over dames die ik bezocht heb ga ik zo goed mogelijk helpen. Mits er tenminste wel wat leven is op dit forum, anders ben ik weer weg.

Terug
Naar boven