Masturberen met volgespoten condooms

Juggernaut

Snuffelaar
29 dec 2024
4
2
Ik ben sinds een paar weken als ik me heb afgetrokken mijn sperma aan het opsparen in een glas en bewaar het in de vriezer. Als het vol zit en dat duurt best lang merk ik dan wil ik met een dvp over haar tieten gieten in haar mond en dan tongen en opdrinken. Heel geil

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.108

manoss

Toogplakker
2 apr 2016
126
56
Als ie die dame ook in de vriezer gooit krijg je wel een heel rare fetish.
Necrofilie met volgespoten condooms.

Nog ff en ze ligt bevroren op tafel. In dr grotje een josef maria en baby.
Dr borsten overgoten met het sap uit de condooms als een soort van nepsneeuw.
Mooie dildokaars in dr mond en je hebt een leuk kerst stalletje

Hansvh

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
380
343
Om direct maar 1 discussie punt te vermijden.... ik ben Bi of Homo geworden... mag iedereen zelf invullen.

Ik kon een paar weken terug niets leuks vinden op de bekende site.
Vond wel een aardige advertentie met mooie foto's en de juiste opties, dus Whatsapp of ze ook CIP deed.
Na het antwoord moest ik eerst de advertentie weer even opzoeken,... Deze 'dame' was een trans.
Anaal is echt niet mijn ding dus dat was geen optie... maar ze/hij bood samen aftrekken aan.

Ik was vrij en verveelde me,... dus in de auto, was niet zo ver dus had geen tijd om me te bedenken.
Het was niet een lange date... beetje zenuwachtig elkaar aanraken. Waar ze die 19 centimeter verstopt had weet ik niet maar zag er echt goed uit.
Na niet al te lange tijd spoot er een enorme hoeveel zaad uit wat ook deels op mijn buik terecht kwam.
Ze trok mij lekker af en ik ben nog nooit zo lekker klaar gekomen door aftrekken.

Denk ervan wat je wil.... maar volgende keer als er alleen maar oost Europese wijven te vinden zijn zoek ik weer een trans.
Iets anders dan dit topic.... maar komt een beetje in de buurt

Lupus

Ervaringsdeskundige
28 apr 2021
286
258
Die trans weet hoe hij/zij een pik moet rukken; vele dames rukken er maar een eind op los en zodat het hoogtepunt geregeld verknoeid wordt. Een trans weet dat als geen ander zou ik denken. Mijn punt.

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Ja sommige transen zijn mega geil en weten je aan te pakken.
Ben nu ook niet direct fan om gebruikte condooms uit te zabberen, maar soit, ieder zijn ding.

Maar heb wel al heel wat transen sperma geslikt.

Deze op de foto was mijn favoriet, mega geil.
Na het pijpen zag ik mijn sperma nooit terug, ze eiste wel dat ik dat van haar doorslikte.

De kenners uit Antwerpen/Belgie zullen haar wel kennen.

Bijlagen

• 100_1984.JPG
    100_1984.JPG
    110,4 KB · Weergaven: 131
Terug
Naar boven