Masturberen met volgespoten condooms

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Zo wat een bijzondere hobby heb jij… ik kan mij de kick er helemaal niet bij voorstellen. Komt bij mij als compleet gestoord over maar dat is mijn gedachte. Ik ben met eten ook moeilijk dus mss ligt het daar aan.

Wellicht kan je een antwoordnummer aanvragen bij de post dan kunnen CD gebruikers ze daar naar toe opsturen in het kader van CD recycling.

Ook zou ik je bericht plaatsen op girlsreview daar zijn ze echt dol op condooms. De meeste collega's hier zijn er allergisch voor.

Je kan ook bij een parenclub mss elke zondagmorgen de gebruikte cd's verzamelen dan heb je de hele week voldoende cd's om leeg te zuigen. Bah doet me nu denken aan die yoghurt toetjes in zo'n zakje die je leeg kan zuigen..

Laatst bewerkt:

Dennis88

Toogplakker
30 apr 2024
89
178
Zo wat een bijzondere hobby heb jij… ik kan mij de kick er helemaal niet bij voorstellen. Komt bij mij als compleet gestoord over maar dat is mijn gedachte. Ik ben met eten ook moeilijk dus mss ligt het daar aan.

Wellicht kan je een antwoordnummer aanvragen bij de post dan kunnen CD gebruikers ze daar naar toe opsturen in het kader van CD recycling.

Ook zou ik je bericht plaatsen op girlsreview daar zijn ze echt dol op condooms. De meeste collega's hier zijn er allergisch voor.

Je kan ook bij een parenclub mss elke zondagmorgen de gebruikte cd's verzamelen dan heb je de hele week voldoende cd's om leeg te zuigen. Bah doet me nu denken aan die yoghurt toetjes in zo'n zakje die je leeg kan zuigen..
@ eten: het is meer drinken.
@ allergie: wist je dat er ook anti-allergene CDs zijn?
@ parenclub: mwah, de CDs van parenclubs zijn niet lekker; die van GBs echter des te meer!

Dank voor je genuanceerde en constructieve bijdrage!

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Nou, ik denk dat er toch neer mannen zijn die wel van een lekkere zaaddonatie houden dan ik dacht!
Hier ook al jaren verzot op het uittlikken van gevulde kutjes op barebangs (spermagames, club Amai, bios de Maze, diverse biossen etc.)
Ook ooit beginnen met mijn eigen dinatie maar nog geiler als het van vreemden is. En ook ik doe tegenwoordig zelf ook nog wel eens een lekkere pik leegzuigen!
Niks homo!!! Moet verder niks van mannen hebben… maar een pik en zaad zijn gewoon lekker.
Het leeglebberen van condooms met (koud) oud zaad is dan weer echt niet mijn ding…
Het moet wel vers en warm zijn!!!! 💦👅💦

Dennis88

Toogplakker
30 apr 2024
89
178
Helemaal mee eens! De ene dag een leuke dame en de andere dag in een gloryhole een stevige harde pik zuigen en sabbelen totdat-ie tot achter in je keel spuit... Heerlijk! En als geen van de twee beschikbaar is een condoom (of meer). Zoveel keuze! Geweldig!

glory.jpg

Dennis88

Toogplakker
30 apr 2024
89
178
Haha, dank voor de tip. De lens was niet vuil. Er was weinig licht. Je ziet de ruis in het beeld....

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
224
222
@doc Wees blij ik heb even kort gekeken maar wtf is er met die lul gebeurd man! Is dat pigment of een brandvlek?

Biwam

Toogplakker
24 dec 2024
32
63
Ik deel dezelfde hobby als Dennis...

Zelf al heel veel jaren spermaliefhebber en van sperma genieten neemt ook heel veel vormen aan.

Zelf al heel lang bezig met hoertjes neuken... eerst gewoon braaf met condoom, maar na een tijdje heb je alles wel wat gezien en wil je meer genot en grotere rush zoals gangbangs en specialere feestjes.
Op zoek naar meer plezier in het condoomloze circuit gekomen: raamhoertjes, prive barebangs, duitse spermagames gangbangs, etc etc.

Toen ontdekt dat ik een kutje nog veel lekkerder vond als er zaad van onbekende mannen in zat.
Ik was altijd bij de aftrap van de barebangs aanwezig omdat dan het meeste zaad uit de overvolle ballen in de kutjes van de dames verdween... was sowieso heerlijk om al die lullen te zien spuiten en die vieze hoerenkut...
Eens de kut goed genoeg gebruikt was vond ik het heerlijk om naar binnen te glippen... zelf bef ik heel graag en ik vind het enorm opwindend om een goed gebruikte hoerenkut te beffen... dus had vaak spermasmaak in mijn mond als ik begon te neuken...

Omdat ik toch al zo veel sperma geproefd had en ik een lul er wel leuk uit zag zitten heb ik de stap gezet om zelf eens een lul klaar te pijpen en te laten spuiten in mijn mond...
Beklaag nog altijd dat ik die stap gezet heb... want ik vind het veel te lekker.
Ik doe gay saunas, bullchat dates en glory holes in een sex cinema om een mond vol sperma te krijgen.

Als vrouwen en gays zonder scheef bekeken te worden sperma in de mond mogen hebben, waarom ik niet?

Maar penis is moeilijker te scoren dan kutje merk ik soms... dus ga ik naar raamhoertjes om met hun 20+ condooms op het einde van hun shift te spelen.
De hoeveelheid zaad dat ik op een beperkte tijd te samen sprokkel is echt gigantisch.
Allemaal van onbekende hoerenneukers... heerlijk!

Zelf weiger ik principieel met condoom te neuken, maar ben wel blij dat andere mannen dat wel doen...

Op die manier kan me laten aftrekken met gebruikte condooms... genieten!

https://photos.app.goo.gl/ezcpU8Hu4wUMJ1RA7
Fucking geil man. Durf het niet maar lijkt me geil.

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Zo uitzonderlijk zijn bovenstaande leden hun wensen niet hoor....
Is wel meer vraag naar.
Weet ik uit eerste hand van een Thaise slet in Brussel die aan de lopende band mannen ontvangde in een herenhuis in de buurt van de Rue Defacqz.
Ze deed ook gangbangs waar ze zich door honder mannen in de mond liet spuiten.
(circuleren nog wel filmpjes van)
Ze vertelde me dat er een hele hoop klanten waren met die specifieke wens om samen met haar gebruikte condooms leeg te zabberen.
Ze wist uit ervaring dat sperma uit gebruikte condooms heel snel vies wordt, Zeker als condooms een zaaddodend middel bevatten. Een kwestie van uren....

PS: dame neukte wel niet ZC bij mijn weten, dus hier niet beschreven.

Terug
Naar boven