Masturberen met volgespoten condooms

Dennis88

Toogplakker
30 apr 2024
89
178
Ik ben gek op zaad... Als ik naar een gangbang met condooms ga, haal ik altijd op een rustig moment de goed gevulde condooms uit de prullenbak. En als ik bij een raamhoertje ben, vraag ik altijd of ik even in de prullenbak mag kijken. Ik neem ze dan mee naar huis en ik laat het zaad in mijn mond glijden of ik steek mijn pik in zo'n gevuld condoom en trek me ermee af. Ik kom dan altijd zo hard klaar, ongelofelijk! Zo ziet het eruit: https://drive.google.com/file/d/1u-Alh-ryd3oD3LxE0P2oLXrPilX2awa6/view?usp=sharing. Iemand die deze hobby deelt?

7.jpg

JohnnyBare

Ervaringsdeskundige
8 mei 2025
265
534
Fascinerend het is totaal niet voor mij maar ik vind het geweldig dat iemand dit zo openbaar durft te delen velen verklaren hem voor gek ik vind het moedig. Wat ik me vooral afvraag dat stinkt toch als een beerput zo'n gebruikt condoom en is er niet een bijzonder grote soa kans of is het sperma dood en daarmee de kans op soa verkeken?

B.Effer

Toogplakker
9 apr 2019
89
62
Laten we eerlijk zijn: een DVP neuken zonder condoom is voor de meeste mensen al een brug te ver. We hebben dus allemaal hier op het forum wel een rare hersenkronkel. Lees maar eens op Girlsreview hoe sommigen daar over ons geliefde forum denken.
Ik vind dat iedereen zijn fantasie of hobby gerust mag melden en ik heb er alle begrip en respect voor.
Zelf ben ik niet zo'n fan. Ik heb ooit een DVP gevraagd om na het neuken (met condoom) achteraf de inhoud in mijn mond te gieten. Dat vond ik minder lekker, ik denk door het rubbersmaakje. Na het neuken (zonder condoom) de dame haar volgespoten kutje likken, of een cumkiss, vind ik dan wel heel lekker.

Dennis88

Toogplakker
30 apr 2024
89
178
Fascinerend het is totaal niet voor mij maar ik vind het geweldig dat iemand dit zo openbaar durft te delen velen verklaren hem voor gek ik vind het moedig. Wat ik me vooral afvraag dat stinkt toch als een beerput zo'n gebruikt condoom en is er niet een bijzonder grote soa kans of is het sperma dood en daarmee de kans op soa verkeken?
Dank je wel voor je reactie! Als je de condooms in de vriezer doet (wel goed labelen; smile) kun je het lang bewaren zonder dat de smaak aangetast wordt. Over de SOA's: daar ben ik nog niet uit, vereist nog wat research...

Laten we eerlijk zijn: een DVP neuken zonder condoom is voor de meeste mensen al een brug te ver. We hebben dus allemaal hier op het forum wel een rare hersenkronkel. Lees maar eens op Girlsreview hoe sommigen daar over ons geliefde forum denken.
Ik vind dat iedereen zijn fantasie of hobby gerust mag melden en ik heb er alle begrip en respect voor.
Zelf ben ik niet zo'n fan. Ik heb ooit een DVP gevraagd om na het neuken (met condoom) achteraf de inhoud in mijn mond te gieten. Dat vond ik minder lekker, ik denk door het rubbersmaakje. Na het neuken (zonder condoom) de dame haar volgespoten kutje likken, of een cumkiss, vind ik dan wel heel lekker.
Dank voor je reactie. Het is heel gek, maar ik moet niets van mijn eigen sperma hebben... De kick is juist het zaad van een vreemde. Ik kan het niet verklaren.

xavierke

Toogplakker
20 dec 2017
147
47
Ik deel dezelfde hobby als Dennis...

Zelf al heel veel jaren spermaliefhebber en van sperma genieten neemt ook heel veel vormen aan.

Zelf al heel lang bezig met hoertjes neuken... eerst gewoon braaf met condoom, maar na een tijdje heb je alles wel wat gezien en wil je meer genot en grotere rush zoals gangbangs en specialere feestjes.
Op zoek naar meer plezier in het condoomloze circuit gekomen: raamhoertjes, prive barebangs, duitse spermagames gangbangs, etc etc.

Toen ontdekt dat ik een kutje nog veel lekkerder vond als er zaad van onbekende mannen in zat.
Ik was altijd bij de aftrap van de barebangs aanwezig omdat dan het meeste zaad uit de overvolle ballen in de kutjes van de dames verdween... was sowieso heerlijk om al die lullen te zien spuiten en die vieze hoerenkut...
Eens de kut goed genoeg gebruikt was vond ik het heerlijk om naar binnen te glippen... zelf bef ik heel graag en ik vind het enorm opwindend om een goed gebruikte hoerenkut te beffen... dus had vaak spermasmaak in mijn mond als ik begon te neuken...

Omdat ik toch al zo veel sperma geproefd had en ik een lul er wel leuk uit zag zitten heb ik de stap gezet om zelf eens een lul klaar te pijpen en te laten spuiten in mijn mond...
Beklaag nog altijd dat ik die stap gezet heb... want ik vind het veel te lekker.
Ik doe gay saunas, bullchat dates en glory holes in een sex cinema om een mond vol sperma te krijgen.

Als vrouwen en gays zonder scheef bekeken te worden sperma in de mond mogen hebben, waarom ik niet?

Maar penis is moeilijker te scoren dan kutje merk ik soms... dus ga ik naar raamhoertjes om met hun 20+ condooms op het einde van hun shift te spelen.
De hoeveelheid zaad dat ik op een beperkte tijd te samen sprokkel is echt gigantisch.
Allemaal van onbekende hoerenneukers... heerlijk!

Zelf weiger ik principieel met condoom te neuken, maar ben wel blij dat andere mannen dat wel doen...

Op die manier kan me laten aftrekken met gebruikte condooms... genieten!

https://photos.app.goo.gl/ezcpU8Hu4wUMJ1RA7

Hansvh

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
380
343
Maar ondertussen wel een hoer bare nemen. Blijf maar lekker denken dat ze het vandaag nog niet met een ander heeft gedaan.

Zou ik het zelf doen?,.. nee.
Maar ik begrijp het verhaal wel. Je grenzen verleggen. Iedereen die wel eens bij een bare GB is geweest moet daar toch ook eens voor de eerste keer gekomen zijn. Er was een tijd dat ik dat niet normaal vond,… nu weet ik wel beter en doe ik liever een bare gb dan 1-op-1.

Laat iedereen lekker zijn ding doen en als je het niet wil lezen of zien dan sla je het over.

Best geil om te zien eigenlijk. Jammer dat die dame die het aftrekken moet doen er er een beetje vies van lijkt te zijn.

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.698
1.108
Maar ondertussen wel een hoer bare nemen. Blijf maar lekker denken dat ze het vandaag nog niet met een ander heeft gedaan.

Zou ik het zelf doen?,.. nee.
Maar ik begrijp het verhaal wel. Je grenzen verleggen. Iedereen die wel eens bij een bare GB is geweest moet daar toch ook eens voor de eerste keer gekomen zijn. Er was een tijd dat ik dat niet normaal vond,… nu weet ik wel beter en doe ik liever een bare gb dan 1-op-1.

Laat iedereen lekker zijn ding doen en als je het niet wil lezen of zien dan sla je het over.

Best geil om te zien eigenlijk. Jammer dat die dame die het aftrekken moet doen er er een beetje vies van lijkt te zijn.
Een klant met een half slappe penis met een bos haar aftrekken met een condoom vol sperma die je net uit de vuilbak hebt gevist.
Je zou er voor minder vies van zijn.

Terug
Naar boven