Masseuse overhalen tot bare

bf_1

Toogplakker
11 jun 2016
47
37
Het is me een aantal gelukt om bare te kunnen bij een (thaise) massage. Ik bedoel dan de dames waar het niet mogelijk is in eerste instantie. Of die altijd al heel moeilijk doen over uberhaupt sex. Of een nieuwe jonge dame in het vak die nogal onervaren is. Tot nu toe is het me een aantal keer overkomen dat mijn penis er per ongeluk in gaat. Die keren was ik er zelf nog niet klaar voor maar nu zou ik het zeker doorzetten.

Helaas gebeurt het me niet vaak genoeg ;) en val ik op jonge slanke aantrekkelijke dames. Dus ik sla de dikke, oude en lelijke dames gewoon over. Het doel zijn de lekkere dames die er niet bekend om staan. En het mag best wat moeite en/of geld kosten.
Vandaar dit onderwerp.

Wat zijn de signalen?
- denk hierbij aan pussysliding, of spelenderwijs de piemel tegen de lipjes aanduwen.
- Of gewoon bepaalde woordkeuzes? Een keer waren we aan het grappen daar over en ze stopte hem er gewoon in...
Hoe krijg je haar in de mood?
- Bij mij werkt haar masseren, bijvoorbeeld de rug benen en billen en wat vingeren van achter totdat ze lekker nat is en dan langzaam omhoog komen en een bodymassage gevend totdat mijn pik tussen haar billen komt. Mocht ze er zin hebben, gaat de kont wat omhoog en glijdt ie er in soms gewoon in.
- Of voorkant masseren, beffen en dan langzaam omhoog met haar benen gespreid. Zoenen en GFE helpt hierbij.

De (on)gelukjes?
- als de onwetende dame olie gebruikt als glijmiddel knap het condoom wel eens. Meestal merkt de dame het wel, maar in standje missionaris gebeurde het wel eens zonder dat we het beiden merkten.
- niet opzettelijk, geen sabotage

Band opbouwen?
- meestal bezoek ik alleen de dames waarmee het klikt vaker. Hoe krijg je haar langzaam zo ver dat zonder het expliciet te vernoemen je haar zover krijgt?
- Ik heb het één keer gewoon gevraagd en kreeg een positief antwoord. Dit was bij een jonge knappe dame waar je het echt niet verwacht. Een andere keer in dezelfde salon lukte het bij haar collega niet, die verander tactisch het onderwerp met een grap. Een andere negeerde me gewoon en deed net of ze me niet verstond. In mijn ervaring werkt die het minst bij dit type masseuses

Geld?
- mijn ervaring is dat geld soms werkt, maar meestal is meteen met geldbedragen komen geen goed idee.

Ben benieuwd naar jullie input?

Laatst bewerkt:

barecock

Ervaringsdeskundige
12 apr 2015
461
113
Ik heb al regel matig een Thaise kunnen neuken, maar dat lukt meestal niet van de eerste keer, en soms blijft het altijd njet.
Vuistregels : band opbouwen, regelmatig langskomen, soa test kunnen voorleggen en het belangrijkste : geld...
Ik zal hier geen namen vermelden, daar de meesten er ook niet mee adverteren, en er een wederzijdse band moet zijn.

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Een band opbouwen is het devies. Soms mislukt het, soms heb je geluk. En ze moet het vertrouwen hebben dat je je mond houdt. Zeker hier in 't Gooi waar weer druk gejaagd wordt op massagesalons die "meer" aanbieden.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Keep dreaming. Geen ervaring bestaat niet bij Thaise dames. En geloof maar echt niet dat je de eerste en of de enige bent.
Maar goed, als het voor jou zo aanvoelt, leuk en lekker. Geniet er van, het geeft jou een extra kick.
Ik zeg maar één ding 'money talks' bij die meiden.
Enjoy.

bf_1

Toogplakker
11 jun 2016
47
37
Ik heb al regel matig een Thaise kunnen neuken, maar dat lukt meestal niet van de eerste keer, en soms blijft het altijd njet.
Vuistregels : band opbouwen, regelmatig langskomen, soa test kunnen voorleggen en het belangrijkste : geld...
Ik zal hier geen namen vermelden, daar de meesten er ook niet mee adverteren, en er een wederzijdse band moet zijn.
Soa test overleggen? Ik krijg bij de huisarts geen uitdraai mee... Hoe en waar zou je dat wel krijgen? Ben je niet bang dat ze je naam achterhalen via zo'n test?
Keep dreaming. Geen ervaring bestaat niet bij Thaise dames. En geloof maar echt niet dat je de eerste en of de enige bent.
Maar goed, als het voor jou zo aanvoelt, leuk en lekker. Geniet er van, het geeft jou een extra kick.
Ik zeg maar één ding 'money talks' bij die meiden.
Enjoy.
De enige? Daar gaat het ook niet om.... Het gaat erom dat ik er geen kick uit haal om de dikke/oude/lelijke wijven of junks te neuken die iedereen hier post. Ik hoef ook geen namen en rugnummers. En ja, natuurlijk draait het om geld, maar daar draait het altijd om met betaalde sex op dit forum? Het mag ook best wat kosten. Als ik voor budget ga, dan ga ik wel naar een saunaclub oid....

thawinsor

Toogplakker
18 jun 2015
47
12
Soa test overleggen? Ik krijg bij de huisarts geen uitdraai mee... Hoe en waar zou je dat wel krijgen? Ben je niet bang dat ze je naam achterhalen via zo'n test?
In België krijg je daar een digitale kopie van, althans, zo is dat bij mij.
Ik kan daar wel wat door scrollen als het moet, ze kijken toch maar naar de resultaten.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Gewoon aan je huisarts vragen of ze een printje ervan willen maken, doen ze heus wel hoor.
En je naam achterhalen, wat dan nog?
Nee, daar doen die dames niets mee hoor.
Je kan het altijd nog verborgen houden met je hand erop maar is natuurlijk niet nodig.
Aan een naam alleen heb je nog niets.

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
In België krijg je daar een digitale kopie van, althans, zo is dat bij mij.
Ik kan daar wel wat door scrollen als het moet, ze kijken toch maar naar de resultaten.
Installeer de volgende app uw uw mobieltje (Belgen) en u ziet alle onderzoeken die u ondergaan heeft de laatste jaren alsook bloed en urine onderzoeken.

Mynexuzhealth. Is de naam van de app

NZCFOREVER

Toogplakker
28 mei 2024
115
159
Met Thaise en soms ook Chinese masseuses kunt je met een beetje gevoel goed een band opbouwen. Er is vertrouwen nodig om ze zover te krijgen.

Mijn ervaring is dat je vooral bij Thaise dames, met een rustig opgebouwd voorspel een heel eind kunt komen. Ik ken dames die aan het begin roepen "geen sex" en na een half uur smeken om zaad. De meeste in salons waar nog geen eens een "happy end" mogelijk is. Deze dames deel ik om die reden dan ook niet hier. Kortom, beetje lief zijn, aandacht voor de dame in het voorspel, zachtjes in hun nek kussen, en dan wanneer ze goed nat is, langzaam inbrengen. Dat vinden ze heerlijk!

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Als de dame na een half uur smeekt om zaad dan is ze gewoon een prima actrice!
Kom op: de meeste dames in die salons doen het gewoon want ze zijn vooral gek op geld.
Maar als jij denkt dat ze geil worden van jouw voorspel, droom dan lekker verder.
Iedereen heeft recht op zijn dromen tenslotte.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
In welk gebied of welke plaats bezoek jij @NZCFOREVER Thaise Massagesalons. Volgens mij maakt dat ook verschil.

bf_1

Toogplakker
11 jun 2016
47
37
Als de dame na een half uur smeekt om zaad dan is ze gewoon een prima actrice!
Kom op: de meeste dames in die salons doen het gewoon want ze zijn vooral gek op geld.
Maar als jij denkt dat ze geil worden van jouw voorspel, droom dan lekker verder.
Iedereen heeft recht op zijn dromen tenslotte.
Het zijn ook gewoon mensen. Omdat ze dit werk doen wil echt niet zeggen dat ze niet opgewonden kunnen worden. Je kan ook gewoon een gesprek met ze aan gaan... je merkt snel genoeg of het oprecht is.

Mart3011

Toogplakker
30 dec 2023
26
24
Mijn ervaringen zijn inderdaad band opbouwen en vaker terugkomen. Bij Chinese salons heb ik eerder succes als bij de Thaise. De seks met de Thaise vind ik wel beter omdat ze vaak masseren op een bed en in de Chinese salons is het vaak een tafel. Geld is vaak een drijfveer toch lukt het soms om voor weinig geld sex te hebben met een dame. Massage en sex voor een uur voor eur 90. Wel was er een klik met de dame.

baremexico

Toogplakker
11 nov 2016
34
7
Een band opbouwen werkt het best. Had vroeger 2 adresjes voor massage waar de condooms niet werden uitgehaald.
De ene dame had ik direct een klik en die werd gewoon geil van het idee om volgespoten te worden na pussysliding en het lekkere tepelzuigen. Nadien was het telkens met condoom tot ik een vaste band had met haar en dan was het telkens zonder.

De 2de dame had ik een 5 tal keer langsgeweest (het was altijd plezant maar nmc) Nadien nog een 10 tal keer geweest telkens NZC, soms kon ze zelfs niet wachten en was het eerst sex en nadien massage.
Helaas werken beide dames niet meer en ben ik wel opzoek naar een goede massage waar dames zo gewillig zijn :)

Barca75

Toogplakker
28 mrt 2022
36
22
Het helpt met veel 20 euro op zak,meestal denken ze deze man handelt de masseuse lijkt vaak stiekem mee als je betaalt,dan afspraken maken tijdens massage,vaak lukt het wel of haar collega veraad dame welke bare doet, heb ik ook meegemaakt,

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Wat mij opvalt is dat de meeste collega's het hebben over thai of chinese. Dit klopt volgens mij niet. Bij Thai is er verschil tussen massagesalon en erotische massage salon. Volgens mij kennen chinese dit verschil niet of veel beperkter.

Lupus

Ervaringsdeskundige
28 apr 2021
286
258
Een band opbouwen is mss wel de oplossing maar dan heb je al vele keren een bezoekje betaald. Kun je dan niet beter naar een dame gaan waar je wel zonder mag en vanaf date 1 zc neuken. Daar kun je ook een band mee opbouwen als je dat wil…

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Er zijn verschillende soorten dames. Er zijn verschillende voorbeelden waar je direct bare kunt. Deze zijn bekend onder vele forumleden. Alleen zijn er ook veel forumleden die denken dat ze de enige zijn. De dames waar je een band mee op bouwt gaat vaak pas na 3/4e keer of later.

Terug
Naar boven