massagesalons

phantom30

Toogplakker
28 mrt 2015
208
56
heeft iemand bare ervaring bij carpediem massagesalon of bij massagewereld er zijn daar dames die
tot het randje gaan weet alleen niet of ze ook verder gaan iemand ervaring ermee of ze mss toch verder gaan
omdat ze zegen dat intiem niet mogelijk is en ik vermoed dat er wel dames zijn die dat wel doen

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
phantom30 zei:
heeft iemand bare ervaring bij carpediem massagesalon of bij massagewereld er zijn daar dames die
tot het randje gaan weet alleen niet of ze ook verder gaan iemand ervaring ermee of ze mss toch verder gaan
omdat ze zegen dat intiem niet mogelijk is en ik vermoed dat er wel dames zijn die dat wel doen

Stel dat de dames verder gaan dan kan het hier niet besproken worden zonder de dame of zelfs de salon in gevaar te brengen. En helaas uit ervaring, zelfs wanneer dat met IM gebeurt.

Geniet van de massage en wie weet. Maar mondje dicht.

phantom30

Toogplakker
28 mrt 2015
208
56
dus met andere woorden mag hier niks over schrijven als het toch gebeurt daar is dat dan niet een beetje hypocript
over alles wordt geschreven maar over dit niet heb het nog niet ervaren maar mijn gevoel zegt dat het mogelijk is
maar als ik ervaren heb laat ik het weten dacht mss heeft er iemand ervaring daar met sommige dames

mmarc69

Toogplakker
28 mrt 2015
64
33
geloof mij, er wordt daar meer gedaan... bouw een leuke band op met een dame en er kan meer dan alleen een handmatige happy end.
sommige doen het zelfs zonder, en zonder bijbetalen....
maar inderdaad, als je met namen gaat gooien dan is de pret voorbij want dan trappen ze zo'n dame snel buiten.
Tijdige terug in Weert ook zo'n opruiming gehouden i.v.m. intiem...

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
"Gewone" erotische massagesalons worden best niet besproken.

Ze zitten in de verzorgende sector. Als er op een forum als dit wat veel wordt geluld dat NZC mogelijk is (of zelfs maar pijpen of neuken mét), staat binnen de kortste keren de politie aan de deur, krijgen ze een torenhoge boete en kunnen ze de keet sluiten wegens het exploiteren van een prostitutiepand.

Dus als je er meisjes vindt die je weten te verrassen met het aanbod NZC, hou het gewoon stil. Je bespaart er de uitbater een hoop herrie mee.

gertje

Toogplakker
28 apr 2015
62
4
Dat klopt. We zouden hier veel informatie kunnen delen.
Eigenlijk jammer.
Het is beter dat we er over zwijgen. Voor de salons alsook voor de dames zelf.
Politie leest mee.

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
Ik heb zelf een keer met wat mensen wat details gedeeld van een dame bij een massagesalon die wel NZC deed. Los van het feit dat het iemand was die het niet bij het eerste bezoekje aanbied, pas bij de 3e of 4e keer. Maar bij mij was ze dus al 2 maal achter elkaar zover gegaan, ik had het gemeld (alleen via PM aan een select aantal personen die betrouwbaar leken te zijn) en plots ineens wilde ze niet meer.. koste weer een paar bezoekjes om het vertrouwen terug te winnen. Ze was als de dood dat het publieke kennis werd, het is jammer ik zou het graag openlijk delen omdat we daar hier toch een beetje voor zijn, maar als de dame het echt niet wil of daarmee in gevaar komt in wat voor vorm dan ook dan is het helaas maar pech... maar idd niet over hebben.

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Een absurd gevolg van het publiceren van NZC is gebeurd met de salon op de Turfstekersstraat in Aalsmeer. Dit is de plaats waar de fameuze Poekie een strak bewind voerde. Prachtige plek met grote kamers, sauna, leuke bar en zelfs uitstekend Thai's eten. Poekie betaalde haar dames slecht en verbood seks. Dat maakte condooms erg lastig dus was er veel plezier zonder.

Poekie is al jaren terug naar Thailand en de salon werd enige tijd geëxploiteerd als een gewoon bordeel met Thaise dames. Als er ergens op je geld werd gejaagd was het daar wel. NZC was vaak mogelijk, maar daar werd leuk € 250 voor een uur voor gevraagd. Daar bedank ik voor.

Maar dit werd blijkbaar gepubliceerd en was voor de eigenaar van het pand reden tot een drastische huurverhoging. Het gerucht is tot €4000/maand. Met een paar Thaise meisjes is dat niet op te brengen dus einde salon. En nu schijnt Aalsmeer haar kans schoon te zien om de vergunning in te trekken. Dat allemaal door publicatie van NZC en in dit geval met vergunning!

Terug
Naar boven