Massagepraxis China Willich

toontje

Toogplakker
27 okt 2016
122
68
Massagepraxis China Gesundheit Willich
Hülsdonkstraße 90, 47877 Willich, 0162-9658399, 02154-4729489

Op de buitenkant van het pand staat met grote letters 'massage' . Tja. De massage is niet zozeer met 'Happy End'. Het is een Happy Hour. De BtB is egenlijk meer Body in Body. Ik ben er een uur geweest en heb geen moment op mijn buik op de tafel gelegen. Wel op haar buik.
Ik had Lisa, niets mis mee. Heb ook in het voorbijgaan verschillende andere dames gezien, met een guitige blik, die ik ook wel had willen hebben.
Het eerste telefoon nummer is een Handy nummer met Whatsapp. Vooraf een termin vragen aanbevolen. Ik moest een kwartier wachten.
Voor een uur 130 e, dus twintig terug die ik geruisloos doorschoof naar de dame voor alles zonder.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
Hola, vanochtend Lisa mogen vereren met een bezoek. Me eerst klaar laten pijpen, zalig pijpt ze. 2e ronde heerlijk zoenend slow sex tot mijn ballen ontplofte en ik haar kutje goed vol spoot. Ze gromde toen ik stralen in haar pompte.
Mooie meid is het….

Bijlagen

• cab37837-30cd-4229-95cc-a3822230face.jpeg
    cab37837-30cd-4229-95cc-a3822230face.jpeg
    116,4 KB · Weergaven: 508

Voormalig lid 181

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
270
81
Ik had laatst ook het genoegen van Lisa, idd leuke meid... al zijn de foto's op whatsapp wel heftig bewerkt met filter.
Maar damn, GGD beschrijft het goed ;) Coco schijnt ook erg lekker te zijn, moet alle andere smaken snel ff een keer proeven.

Bijlagen

• Screenshot 2026-01-06 212307.jpg
    Screenshot 2026-01-06 212307.jpg
    350,1 KB · Weergaven: 343
  • Screenshot 2026-01-06 212318.jpg
    Screenshot 2026-01-06 212318.jpg
    309,9 KB · Weergaven: 343
  • Screenshot 2026-01-06 212325.jpg
    Screenshot 2026-01-06 212325.jpg
    349,6 KB · Weergaven: 343

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
Coco… is dat de eerste foto soms?
Pingping is de 2e foto weet i. Lisa de 3e. Maar dat is van zeker 10-15 jaar terug. Masr nog steeds een leukerd en lekker😋

Roykewilwel

Toogplakker
28 sep 2021
102
205
Afgelopen week ook eens bij deze salon een afspraak gemaakt. Was wel nieuwsgierig geworden na het lezen van de recensies.
Ontvangst was hartelijk. Ik moest 10 minuten wachten en kreeg wat te drinken. De vriendelijke dame die mij ontving begon mijn nek en schouders al te masseren tijdens het wachten.

Na een 10 minuten was er een dame vrij. Het was PingPing. In het echt niet zo mooi als op de foto, maar wel een leuke verschijning, klein en slank.

Ik had er niet om gevraagd, maar op de kamer werd meteen het hele pakket aangeboden. Massage, body to body en seks. Daar zei ik natuurlijk geen nee tegen, haha. 130 euro afgetikt, uitkleden en op de tafel. PingPing heeft een mooi slank figuurtje, leuke borstjes met flinke tegels en een mooi geschoren poesje. Eerst een best wel stevige massage gekregen, was wel oké. Toen btb en begon ze meer te testen en zelfs mij te rimmen, hmmm. Ook kuste en likte ze m'n hele lichaam af. Zelfde aan de voorkant, tot ze bij m'n pik uitkwam. Die pakte ze lekker in haar mond. Moest al snel genoeg haar laten stoppen om niet vroegtijdig klaar te komen. Heb haar op haar rug gelegd en ook haar lichaam verkend. Lekker aan haar stevige tepels gezogen en poesje eens goed gelikt. Aan haar gekreun te horen kon ze het wel waarderen. Toen ik haar wilde neuken pakte ze een condoom. Ik gebaarde om zonder te doen. Dat kon voor 20 meer. Geen probleem. Toen missio blank ingelogd in haar strakke, kale poes. Ze heeft een mooi kutje, geil om m'n paal in zo'n strak lijfje op en neer te zien schuiven. Duurde dus niet heel lang voordat ik kwam. Helaas mocht ik niet in haar komen, dus m'n lading maar op haar buik gespoten.

Vond het niet verkeerd vanwege haar lekkere strakke lichaam. Maar ik miste een bepaalde klik met haar, ze (tong)zoende niet met mij en mocht niet in haar klaarkomen. Voor mij reden om niet meer met haar af te spreken.
Het wel een nette, verzorgde zaak met een hartelijke ontvangst. Wie weet dat ik ze in de toekomst nog eens bezoek voor een andere dame. Persoonlijk ga ik liever naar een rtc/fkk.

wooley4766

Toogplakker
10 feb 2021
96
80
Had vandaag het genoegen om Coco te boeken.. Op de kamer onderhandeld 80 Euro /30 minuten btb met pijpbeurt.
Na betaling uitkleden en begon ze mijn kónt te likken. Na tijdje omdraaien en tongzoenen als een malle. In 69 gemanoeuvreerd en ze werd helemaal loco..
Als verrassing liet ze zich er zo over zakken. Toen ik aangaf dat ik kwam sprong ze eraf en likte ze hem schoon.
Brr wat een geile doos. Daarna nog 10 minuten massage. Top

Voormalig lid 181

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
270
81
Ik heb Coco ook een keer ervaren, maar vond haar toch minder als Lisa(welke er niet meer werkzaam is)

Ze begon bij mij ook met haar vingers tussen mn bilnaad, om er daarna eens flink in te kruipen oid.. echter hou ik hier niet zo van, dus nadat ik dat aangaf, ging ze enkel met haar tong over mn bil heen, wat opzich prima was. Maar al snel draaide ik me om zodat ik mezelf ook in de strijd kon gooien, en wat volgde was erg aangenaam. heb haar uiteindelijk kunnen voorzien van een flinke lading latex, en het laatste gedeelte werd volgemaakt met een aangename massage.

Haar inzet is iig fantastisch, en ik ben ruim een uur binnen geweest voor in totaal 150 eu.

Minpunt is voor mij wel hoe ze tongzoent, ze probeerde meer haar tong tussen mn bovenlip en tandvlees te roeren met een zo hoog mogelijk toerental.. vreemd 😅 maar niet een dealbreaker.

Voormalig lid 53087

Snuffelaar
24 jan 2026
2
0
De afgelopen zaterdag 4 juli ben ik bij de massage geweest. Rond 20 uur aangebeld zonder afspraak. Er was een dames beschikbaar en zij heet Maja. Ik heb voor gekozen voor een uur massage. Zij gebruikt de vertaal app en bood extra service aan. Dus 30 euro voor pijpen en 80 euro voor sex. Ik heb van te voren 50 euro betaald voor uurtje massage en koos 30 euro voor pijpen, totaal prijs was 80 euro. Na extra betalen, begonnen we lekker lang tongzoenen. Ik lik en zoog haar tepels en zij was behoorlijk geil. Uiteindelijk heeft zij mij lekker gepijpt zonder condoom. Tijdens pijpen keek zij lekker geil naar mij en ik mag klaar komen in haar mond. Ik spoot heerlijk in haar mond en uiteindelijk droop de zaad uit haar mond. Daarna heeft zij nog een klein kwartier gemasseerd, tevreden naar huis!

Sjachel

Snuffelaar
16 sep 2024
2
5
Tijd voor weer een recente ervaring bij de salon in Willich.

Ik had een afspraak gemaakt en deed daar aangekomen alsof m'n neus bloedde. Ik wilde me laten verrassen en kijken hoe ik verleid zou worden zonder er meteen op aan te sturen. Ik hield mijn boxer aan. Afspraak was met Pingping. Leuk vrouwtje. In het begin miste ik wel een klik, maar dat zou weldra veranderen.

Ze begon me al vrij snel subtiel te teasen: handen over m'n billen, tiet over m'n hand heen etc. Toen ik na een kwartier eindelijk reageerde, gaf ze aan dat ik voor btb 30 bij moest leggen (ik had 50 betaald voor een uur massage). Ik vroeg of neuken ook mogelijk was? Dat kon uiteraard.

Na de betaling kleedde ze zich uit en ging verder met masseren. Dat werd al snel strelen en rimmen. Fucking geil. Daarna eerst op de massagetafel geneukt. M'n pik gleed er zo zonder cd in. Strak kutje heeft ze en een lekker lijf. Daarna heb ik haar tegen de tafel aan gezet en 'r echt goed doorgeneukt. Kon ze goed hebben. M'n zaad over haar kont heen gespoten. 150 betaald voor een uur. Ik ga zeker terug als ik in de buurt ben.

Voor de mensen die het belangrijk vinden: ze zoent niet en je mag ook niet in haar kutje spuiten. Ondanks dat vond ik het een zeer geslaagde ervaring.

Guest815

Snuffelaar
18 mrt 2026
3
0
Iemand onlangs nog ervaring opgedaan met de nieuwe lichting? Op WA staan nu de smaken Jumi, Maya en Lili..

Terug
Naar boven