Massage

Hetentish

Toogplakker
18 jul 2021
40
14
Een leuke vrouw, nationaliteit maakt niet uit waarbij je terecht kan voor een massage met extra als jullie begrijpen wat ik bedoel, heeft niet bare te zijn.

indopik

Ervaringsdeskundige
15 mei 2018
271
129
Hetentish zei:
Een leuke vrouw, nationaliteit maakt niet uit waarbij je terecht kan voor een massage met extra als jullie begrijpen wat ik bedoel, heeft niet bare te zijn.

Hoeft niet bare te zijn? Hoe heet deze site denk je?
Als je dan massage krijgt met sex erbij, dan moet die sabel er wel blank in kunnen.

jan1481

Toogplakker
3 dec 2018
26
12
Als het niet zonder hoeft te zijn kan je daarvoor in zowat elk thais massage salon terecht..

Hetentish

Toogplakker
18 jul 2021
40
14
indopik zei:
Hetentish zei:

Hoeft niet bare te zijn? Hoe heet deze site denk je?
Als je dan massage krijgt met sex erbij, dan moet die sabel er wel blank in kunnen.
Ja maar dit is dan ook in de afdeling "waar kan ik terecht voor" dacht ik niet? Dus hoeft toch niet perse bare te zijn?

Ik heb het over de echte goeie massages, niet degene waar ze beetje over je rug wrijven, kietelen en omdraaien en pijpen/neuken.
Ik zoek echt de goeie massages met dat beetje extra..

Gert36

Snuffelaar
5 apr 2018
18
1
Ga eens bij Stefanie in Lochristi. Je zal dan wel geen penetratie meemaken maar de kans is groot dat je het achteraf helemaal niet zal gemist hebben. Uiteraard zonder.....

Gert36

Snuffelaar
5 apr 2018
18
1
Ga eens bij Stefanie in Lochristi. Je zal dan wel geen penetratie meemaken maar de kans is groot dat je het achteraf helemaal niet zal gemist hebben. Uiteraard zonder.....

Hetentish

Toogplakker
18 jul 2021
40
14
Gert36 zei:

Ok, ga ik zeker doen! Bedankt! Heb je al ervaring gehad bij haar btw?

Terug
Naar boven