Secret Walker
Snuffelaar
- 31 dec 2019
- 20
- 26
Onlangs, ong. 2 maanden geleden weer eens in Bocholt bij Yan geweest, was daar al vaker maar verder dan PZC kwam ik niet.
Nu kennis gemaakt met Dan Dan, een kleine dame van 1m48 (zegt ze).
Afgesproken 60430, ik ben niet zo van die lange massages.
Massage kwam er ook amper van, knuffelen, zoenen, strelen, beffen. De dame begreep waar ik voor kwam.
Op een gegeven moment omdraaien en ging ze op de kleine man zitten.
Toen was de kinderkamer snel gewit.
Vorige week weer daar naar toe, en tot mijn geluk zag ik Dan Dan weer die vrij was.
Direct aan de slag, ik 'kende' haar nu.
Heb ze over de tafel gelegd, doggy genomen, op de tafel zij bovenop en afgemaakt in misio.
1 grote neukpartij die helaas weer te snel eindigde in een ontlading.
Douchen en vervolgens nog wat massage na om de tijd, wederom half uurtje vol te maken.
Perfecte beleving, voor erg weinig. Tarief dat aangeboden wordt bij binnenkomst is 1 uur 60 of 90 incl xtra - 30 min is 60 incl extr.
Heb via andere kanalen vernomen dar er ook bij de andere dames kans is op onze hobby.
https://massagestudio-yan.de/
Nu kennis gemaakt met Dan Dan, een kleine dame van 1m48 (zegt ze).
Afgesproken 60430, ik ben niet zo van die lange massages.
Massage kwam er ook amper van, knuffelen, zoenen, strelen, beffen. De dame begreep waar ik voor kwam.
Op een gegeven moment omdraaien en ging ze op de kleine man zitten.
Toen was de kinderkamer snel gewit.
Vorige week weer daar naar toe, en tot mijn geluk zag ik Dan Dan weer die vrij was.
Direct aan de slag, ik 'kende' haar nu.
Heb ze over de tafel gelegd, doggy genomen, op de tafel zij bovenop en afgemaakt in misio.
1 grote neukpartij die helaas weer te snel eindigde in een ontlading.
Douchen en vervolgens nog wat massage na om de tijd, wederom half uurtje vol te maken.
Perfecte beleving, voor erg weinig. Tarief dat aangeboden wordt bij binnenkomst is 1 uur 60 of 90 incl xtra - 30 min is 60 incl extr.
Heb via andere kanalen vernomen dar er ook bij de andere dames kans is op onze hobby.
https://massagestudio-yan.de/