Massage salon noord duitsland

macandrew

Toogplakker
15 jan 2020
46
38
Voor onze hobby rij ik regelmatig vanuit de provincie Groningen naar de bekende fkk clubs rondom dusseldrof.

Nu ben ik daar ook wel eens bij een massage salon geweest en dat beviel goed.

Zijn er mensen in deze groep die nog een leuk adres weten voor een massage salon in noord duitsland?

Voormalig lid 38329

Snuffelaar
29 jun 2023
8
0
https://yinyang-massage-lingen.de/
Niet helemaal in het noorden maar voor op doorreis misschien de moeite van een abstecher van de A31. Is de vervangende locatie voor SU(N) in Dortmund die moest sluiten.

Ben er 2 jaren geleden geweest na meldingen op massage-forum.com.
Beetje saai, beide keren dezelfde wat oudere chinese dame (Youko) aanwezig. Schijnt een collega te hebben maar nooit gezien.

Ze is erg belust op geld en begint te teasen vanaf de eerste minuut. Nzc was mogelijk - ze bood het in het uitgebreide pakket aan - en vroeg 170 voor een uurtje. Dat werd me te gek en heb het bij een frans-totaal gelaten (naar ik meen 100). Nam ze eerst geen genoegen mee en ging er af en toe even blanco opzitten om me over de streep te trekken.

Zonder frisse nieuwe krachten blaas ik op de A31 wel door.

(O.T. Je kan beter bij de Thai's in oost-Groningen terecht. Je kan geluk hebben bij de tijdelijke krachten voor 3 maanden. Af en toe heb ik mazzel, maar zal hier niet over schrijven omdat het niet vergunde salons zijn. De 70 euro voor een leuke massage was je toch al kwijt aan benzine. Als je mazzel hebt wordt het iets duurder).

Winston

Terug
Naar boven