Massage met bare?

Voormalig lid 11088

Toogplakker
19 okt 2018
33
11
Hey, een massage met nzc staat heel lang om mn bucketlist en het is tijd om het af te strepen. Heeft iemand een adresje van evt. een massagesalon die ook nzc aanbieden? Ikzelf woon in omgeving Amsterdam

Het mag ook evt via een privebericht.

Mijn dank is groot, wandelbroeders.

A

Anonymous

Guest
Met elke dame die nzc aanbied kan je een massage vooraf afspreken. Als je er maar voor betaald kan het. Dus keuze genoeg.

Massagesalons worden hier niet zomaar gedeeld. Massagesalons kunnen er door in de problemen komen. Ook niet prive. Vooral niet aan onbekenden of personen met weinig inbreng.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Lekkerespleetjes heeft gelijk: het is gevaarlijk om massagesalon tips door te geven.
Want als blijkt dat er meer kan dan massage is de salon in no time gesloten.
De buurt die ineens veel aanloop krijgt tipt de politie en hop, de zaak kan dicht.
En het klopt ook dat als je zelf niks of weinig hebt ingebracht, je niet kan verwachten
dat je wordt overspoelt met tips en adresjes.
En met 3 berichten acht ik je kans op reactie of tips dus erg klein.
Gewoon zelf gaan ontdekken, recensies schrijven en dan wie weet.

bert Jef

Toogplakker
3 aug 2020
53
9
Hey,

ik ben op zoek naar een niet te vinden adresje voorlopig.
Een dame die NZC publiceert , daar is het spannende wat vanaf.
Vaak ruikt ze ook niet fris, of is het echt band band werk, direct starten met rijden ...

ik zoek een gfe/massage adresje waar je start met een gezellige massage met veel teasing & pleasing.
en uiteindelijk overgaat naar een awesome body 2 body, waar ze gezicht tegen gezicht vaak dichtbij komt, uiteindelijk wat tongzoentjes etc.
en als uiteindelijke afwerking, sex , intiem zonder condoom...
hm :)

tot op heden alleen maar oplichters tegengekomen of echt afstandelijk bandwerk .. teleurstellend.
vandaar mijn vraagje hier.

Groetjes,
Bert

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
@bert Jef:

Ik denk dat hetgeen jij zoekt pas gaat gebeuren wanneer je een DVP vaker bezoekt en elkaar beter leert kennen.
Ik heb zelf zo'n dame in de regio Delft, ze is 100% Nederlands, en adverteert niet met nzc.
Ze adverteert wel met massage, en intiem mc, maar na een paar dates liet ze tijdens de body to body zo m'n pik in haar natte en warme kutje glijden.
Sindsdien alleen maar zc geneukt met haar en elke keer volgespoten.

Dus om zoiets als dit te treffen zal je er echt wat tijd en geld in moeten steken bij dezelfde dame....

Dodger

Toogplakker
3 dec 2018
66
55
In Almere :
Een Nederlandse volle stevige jonge dame begin 30,
genaamd K####Y , ze adverteerde op Speurders, maar ook zo nu en dan op Sexjobs rubriek Body to body massage.
De eerste keer dat ik bij haar was , massage van rug en schouders, daarna omdraaien en body to body massage, vraagt ze me mag ik jouw kussen?
Heerlijke tongzoenen terwijl ze over me heen gleed.....
Pussy sliding was heerlijk, ik kwam klaar en ze reed zichzelf op mij klaar in een mix van olie en zaad terwijl ik aan het nagenieten was.
De tweede keer dat ik bij haar was : zelfde programma alleen bij pussy sliding stopte ze mijn lul in haar grot naar binnen...
Ik durfde niet in haar klaar te komen...
De 3e keer dat ik bij haar was, kwam ze net uit de douche , fris en fruitig.
Bij het omdraaien was ze al erg nat beneden, vingerde haar even, en smaakte lekker : ik dook naar beneden en heb haar heerlijke gebeft: ze zei toen" wat een verrassing!
Heb haar na een tijdje klaar gevingerd, verdwenen op een gegeven moment 4 vingers naar binnen, kleddernat !
Ze kwam klaar als een malle en toen heeft ze mij klaar gereden...
Laatste keer ging bijna mijn hele hand naar binnen!
Ze neemt zelf het initiatief om te neuzen, ze stopt hem gewoon naar binnen als ze op je ligt en ze stopt.pas als ze zelf is klaargekomen.
Overigens heeft K****Y mij nog niet gepijpt, heb het eigenlijk ook niet eens gemist....
Het is wel lastig met haar afspreken: per mail en tijden zijn lastiger vanwege haar kind.
In de laatste mail gaf ze mij haar nr: binnenkort maar afspraak nr 5 maken.

Ik zou zeggen hou sexjobs in de gaten : erotische massage/ body to body massage K****Y uit Almere, contact per mail.

Dodger

Toogplakker
3 dec 2018
66
55
Deze dame plaatst geen advertentie meer...
Heb haar gisteren ontmoet.
Na 3 jaar radiostilte van haar kant.
Ik mailde, Appte en SMSte zo nu en dan maar nooit een reactie.
Had de afgelopen week 3 dagen een klus in haar wijk.
Ik had de stoute (werkschoenen) aan en besloot een bos bloemen te halen en die aan haar te geven.
Helaas, de deur werd niet opengedaan.
Terug naar mijn auto en waterfles met stanleymes bewerkt en een vaas gemaakt.
Briefje erbij.
'S avonds een sms terug:
Als je morgen in de buurt ben,
SMS me dan!
Ik besloot mijn pauze met haar door te brengen.
Kreeg dus te horen dat ze nooit kon reageren omdat ze sinds 4 jaar een kindje heeft die zeer intensief aandacht nodig heeft.
Voor het eerst sinds 3.5 jaar was haar kindje een dag weg.
Kreeg een body to body massage en bij omdraaien een tongzoen.
Ze zei me de laatste die mij gezoend heeft was jij 3.5 jaar geleden.
Ze werd kleddernat van onder en begon me droog te neuken.
Liet zich heerlijk over mijn lul zakken en begon mij te bereiden.
Toen ik merkte dat ik bijna kwam, haar laten stoppen,
Ik moest die heerlijke kut likken.
Hier genoot ze van en hield mijn hoofd in haar kut gedrukt en bewoog heerlijk haar onderlichaam in mijn gezicht.
Ze kreunde de hele boel bij elkaar en kwam klaar en squirte.
Dit had ze dus nog niet meegemaakt.
Hierna was het mijn beurt.
Mocht haar lekker nemen in div standjes.
Eindigde in missio en ze riep: geef me alles!
Daarna was ze erg knuffelijk.
En zei me dat ze nu even niet de moeder van 2 kinderen was maar een jonge vrouw van 30.

Uiteindelijk ben ik bijna 2 uur binnengeweest.
Wilde haar betalen: kreeg de mededeling het laatse uur heb je van mij.

Na de zomervakantie gaat haar jongste kindje naar de kleuterschool en mag ik vaker komen.

Adverteren doet ze niet maar afspreken met mij wel.
Binnenkort ga ik met haar op pad want ze heeft nog niet lang haar rijbewijs en goed gespaard.
Ze wil dat ik samen met haar een goede family car kan vinden.

Dit wordt zeker herhaald

Wopa

Toogplakker
3 mei 2017
112
42
Zijn er recent nog dames bekend die echt kunnen masseren in combinatie met bare sex.
Bijna iedere dame op kinky bied deze service aan maar de meesten bakken er niks van, beetje kriebelen op je rug daar heb ik niks aan.
Prive ontvangst of salons, maakt me niet uit. Mag eventueel ook via pm .

snorrie71

Toogplakker
28 nov 2023
220
281
Bij mijn vast adres in Duitsland, neuk ik inmiddels ook bare.. dit gebeurde wel pas na een paar bezoekjes.. dus wat meer tijd en euro's investeren, en geen hork zijn. Kan en mag wel geen adres geven vd salon, daar ze anders grote problemen kunnen krijgen ivm vergunning

Barca75

Toogplakker
28 mrt 2022
36
22
Na een paar keer dat duurt net te lang,heb het snel kunnen doen bij sommigen salons

Appanap

Snuffelaar
30 mei 2019
13
6
het moet je type zijn maar Jazz die regelmatig op sexjobs adverteert heb ik in verleden vaak zonder gedaan. Zonder extra te betalen of overleg. Ze zei altijd dat ze alleen veilig deed. Maar tijdens de pussysliding gleed me pik er zonder condoom in.

johnboy1

Toogplakker
2 apr 2020
38
31
het moet je type zijn maar Jazz die regelmatig op sexjobs adverteert heb ik in verleden vaak zonder gedaan. Zonder extra te betalen of overleg. Ze zei altijd dat ze alleen veilig deed. Maar tijdens de pussysliding gleed me pik er zonder condoom in.
Waar ontvangt Jazz?
Kan volgens mij niet op naam zoeken op SJ....

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Jawel hoor, maar is inderdaad niet direct kenbaar. Begin gewoon een naam in te vullen. Dan krijg je allerlei plaatsnamen, maar in de regel daarboven staat zoek op tekst. Die aanklikken en voila

Terug
Naar boven