Marylin (29 jaar) - Antwerpen

A

Anonymous

Guest
https://www.redlights.be/profiel/marylin-2/Misschien te voorbarig om haar al aan de beerput toe te voegen, maar er zijn toch enkele dingen die niet kloppen.
Gisteren (woe 20 jan) deed ze een gangbang onder de naam Sacha:
http://gangbangstars.nl/gangbangs/bukkake-gangbang-woensdag-20-jan-antwerpen/Ik heb geïnformeerd en het was een safe gangbang (en ik heb daarom ook niet deelgenomen).
Maar bij privé-ontvangst behoort intiem zonder condoom wel plots tot de mogelijkheden?
Ik heb ook gevraagd of de gangbang effectief met de vrouw op de foto's was en dat heeft men beaamd.
Maar als je dan op haar foto-albums klikt, dan zie je twee albums van twee verschillende vrouwen.

A

Anonymous

Guest
Haar leeftijd is ook variabel van 25j tot 29j...

roubaix

Ervaringsdeskundige
6 sep 2015
341
147
sommige foto's zijn wel genomen in het appartement waar ze ontvangt dus zo fake zal het wel niet zijn

A

Anonymous

Guest
roubaix zei:
sommige foto's zijn wel genomen in het appartement waar ze ontvangt dus zo fake zal het wel niet zijn
Ben jij er al op bezoek geweest en herken je het appartement misschien?
Ik denk trouwens ook niet dat de advertentie volledig fake is. Maar volgens mijn inlichtingen neukt ze safe terwijl nzc bij de mogelijkheden staat.
En ik vraag mij ook af over welke vrouw het nu juist gaat, als ze al op één van die foto's staat... Ik erger mij sowieso aan vrouwen die adverteren met fake foto's. Het uiterlijk is belangrijk voor mij en dus vind ik dat bedrog. In zo'n geval verlaat ik ook altijd onmiddellijk de date. Maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk.

roubaix

Ervaringsdeskundige
6 sep 2015
341
147
Hi,
Ik ben inderdaad al op dat appartement geweest en deelgenomen aan een bare gangbang. Was een hele tijd geleden en heb toen onder een andere naam een recensie geschreven : herinner de naam niet meer.
In dit appartement was/is nzc mogelijk, zowel gangbang als 1 op 1.
Ik vind het voorbarig van de topic starter om er onmiddellijk van uit te gaan dat dit meisje fake zou zijn. Vandaar mijn opmerking.
Ze ziet er overigens op de foto's zeer mooi uit....
Groeten,
Roubaix

A

Anonymous

Guest
roubaix zei:
Ik vind het voorbarig van de topic starter om er onmiddellijk van uit te gaan dat dit meisje fake zou zijn.
Ik respecteer je mening en je bijdrage, en daarom heb ik aan de moderator gevraagd om haar uit de beerput te halen en haar toe te voegen aan "Wie heeft ervaring met...". Toch zou ik willen vragen dat je mijn eerste bericht eerst eens goed leest alvorens je mij beschuldigt van voorbarige conclusies. In dat bericht heb ik zelf geschreven dat het misschien te voorbarig was om haar al aan de beerput toe te voegen. Verder heb ik ook gemaild naar de organisator van de gangbang en die heeft mij geantwoord dat nzc bij haar niet mogelijk was, terwijl het toch bij haar mogelijkheden staat. Bovendien heb ik ook al meegemaakt dat deze organisator fake foto's gebruikt, dus dat pleit ook niet echt in zijn voordeel. Zie https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=176&t=1790.
Maar goed, als jij al met haar hebt afgesproken en jij hebt haar toch zonder condoom genomen en je kan ook bevestigen dat het effectief de knappe dame van de foto's is, dan ben ik de eerste om haar toe te voegen aan "Antwerpen privé-ontvangst". Meer nog, ik zal zelfs onmiddellijk een afspraak met haar boeken. :)

A

Anonymous

Guest
Ik lees het graag als iemand er geweest is en het deze keer es post.....

A

Anonymous

Guest
dit is weer een gevalletje de organisator belooft meer dan de dame wil of kan doen !!!
dit gebeurt wel meer bij deze organisator !!
ik ben ook met regelmaat op dat appartement geweest voor bare gangbangs en ook voor 1op1 dates !
waar dan in de advertentie nzc stond en in de bevestigings mail dan ook nog werd bevestigd ..
dan bij de dame is het niet mogelijk ( na enig overleg toch nzc wegens een gezamenlijk verleden )

maar onze fijne gekleurde vriend uit breda stelt het in de advertentie rooskleuriger voor dan het vaak is !!

A

Anonymous

Guest
Thx CA ik blijf er weg. Die zever hoef ik niet. Tis doen wat je belooft of op je advert zet of ik wird pissed.....

A

Anonymous

Guest
Hebdrik zei:
Thx CA ik blijf er weg. Die zever hoef ik niet. Tis doen wat je belooft of op je advert zet of ik wird pissed.....

als je de dame in kwestie belt en haar vraagt welke service ze verleent , als je dan tussendoor zelf nzc aankaart wat in de advertentie staat zal ze je gelijk vertellen of dit mogelijk is ..
maar reageer je via de mail op de advertentie dan krijg je een mailtje van de organisator dat nzc mogelijk is ! terwijl ze aan de telefoon ontkend .
nu heb ik daar al paar dames bare gegangbangd die tijdens 1op1 safe wilde !!
met de advertentie en de bevestigings mail bij me ( en die gangbang in het verleden )
heb ik op dat appartement NOOIT 1 condoom aangehad !!
en toch verschillende keren naderhand bij die dames geweest .

ik vind het wel een sport om de dame met onderlegde argumenten over te halen om bare te ontvangen ...

de dames die ik daar heb ontmoet zijn alle niet meer aanwezig ( het is een aardige duiventil op de 18d verdieping )

A

Anonymous

Guest
Hebdrik zei:
Hoef ik ook niet en daarom blijf ik er ook weg. Merci voor de info, CA!

Terug
Naar boven