Marya - Amsterdam

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
8c217d8f-cb6f-4a2c-a1c6-2cdff0e258a5_profile.jpg

Lesje Photoshoppen moeten ze nog gaan doen. WTF ....

De krant van wakker Nederland wordt ook steeds kleiner :ROFLMAO:

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Nou dat kan best meevallen
Op dit adres kreeg je wel de dame van de foto's alleen moest je een uur buiten wachten (als je geluk hebt) omdat de planner 3 tegelijk plant.

Voormalig lid 38208

Toogplakker
21 jun 2023
189
99
Op "dit adres" zitten er momenteel wel een stuk of 5.
Maar een aantal gebruiken momenteel inderdaad echte foto's.
Ze moeten wel, want Kinky gooit ze gewoon offline als ze door hebben dst de foto's niet van de adverteerder zijn.

Doen ze goed!!

Helaas is hun manier van werken inderdaad niet top.
Je staat soms fucking lang te wachten in de straat, en niet zonder uitzondering kun je zonder neuken naar huis.

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
Op het desbetreffende kamer nummer is de kans heel groot dat Palina (zoek op kinky) de deur open doet. Dat ze verschillende foto's/adjes gebruiken betekend bij deze bende niet dat je de dame krijg die je voor komt.

En dat kinky adjes verwijderen klopt zeker niet. Zoeken op nzc in Amsterdam en je komt een bekende dame 2 keer tegen. Met zelfde foto's ook nog.

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
Eerst schrijven dat ik gooien met ongefundeerde beschuldigingen, en DAN pas op kinky zoeken, en dan WEER een reactie plaatsen dat ik bijna gelijk heeft.

Heb je ook een T-shirt met "I love Midhold"

Dilemma

Toogplakker
24 jul 2018
214
140
Ik heb van niemand nog gehoord dat de dame van de foto's echt aanwezig is. Ook toen ik zelf ging, kreeg ik Liudmila voorgeschoteld. Bij deze planner is het altijd een lokkertje vrees ik. Zelden de echte dame die opdaagt. Ook Palina die eerder genoemd is bestaat niet, maar je krijgt een andere dame die er een beetje op lijkt.

Dilemma

Toogplakker
24 jul 2018
214
140
Ik vond haar zelf een erg leuke dame ja. Relaxt, GFE, let niet op de klok.
Ze is inderdaad wel midden 40, maar erg goed onderhouden en mooi slank. Voor mij persoonlijk geen probleem, maar ik kan me inderdaad ook goed voorstellen dat als je dat jonge poppetje van de foto's verwacht, dit een teleurstelling kan zijn.

Ze doet voor zover ik kon merken niet meer aan NZC. Heb er zelf niet om gevraagd, omdat ze aan het begin van de afspraak toen ik om de opties vroeg zelf al zei dat ze dat niet doet ongeacht wat voor extra mensen bieden. Ik denk dat ze na die positieve SOA van een paar maanden terug een ander perspectief heeft op het werk. En ze zit op een andere locatie, bij dat park met allerlei studentenwoningen vlakbij die mcdonalds.

Voormalig lid 38208

Toogplakker
21 jun 2023
189
99
Dat is toch de Meibergdreef?
Parkeren bij de Jumbo in de parkeergarage..

Die Soa is al een jaartje geleden..
Ik was 1 van de slachtoffers.
Had er gelijk 2 te pakken. Ze hete toen Alexa.

Maar inderdaad relaxte meid.
Ik ging altijd voor 30min maar was er meestal een uur 😆

Dilemma

Toogplakker
24 jul 2018
214
140
Nee, de meibergdreef is in de buurt van het AMC. Op die locatie ontvangen ze in een herkenbaar pand (wat ik vast niet mag noemen).
De locatie van vandaag was naast het world food center. Ook in zuidoost, maar echt wel een andere locatie.

Voormalig lid 38208

Toogplakker
21 jun 2023
189
99
Ik weet uit betrouwbare bron dat de verhuurder klaar is met studenten die voor €100 per dag onderverhuren aan organisaties die er hoeren in zetten 😂
Dus ik denk dat deze locatie voorlopig even exit is.

Terug
Naar boven