Marta - Deurne (vh Antwerpen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
kraassy zei:
Martin1976 zei:
De vraag is: is ze zwanger van dr vriend of van een klant :)

Ze zei me dat ze met ons de pil nam en zeker is dat het van haar vriend is. We hebben dus meer geluk dan Koning Albert met zijn Delphine.

Hoe kan je 'de pil' nemen en toch zwanger van je vriend geraken als je je elke dag door 5 a 10 man laat volspuiten?

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
DriverT zei:
kraassy zei:
Martin1976 zei:
De vraag is: is ze zwanger van dr vriend of van een klant :)

Ze zei me dat ze met ons de pil nam en zeker is dat het van haar vriend is. We hebben dus meer geluk dan Koning Albert met zijn Delphine.

Hoe kan je 'de pil' nemen en toch zwanger van je vriend geraken als je je elke dag door 5 a 10 man laat volspuiten?

Als meer uitleg voor sommigen nodig is:
Ze nam de pil als ze met ons en met de Zwitsers neukte. Dan in december met de pil gestopt en alleen met haar vriend geneukt tot ze zwanger werd. Eind januari ging ze -pril zwanger- terug aan de slag.
Capice?

bobo

Toogplakker
7 jun 2015
69
4
Alweer prachtige ervaring met echte deeptroath :twisted: (zie foto)

€150 voor een dik half uur een vier maanden zwangere meid uitgebreid en condoomloos te neuken valt goed mee!

Ook zeer correcte afspraken per sms met haar Belgische "vriend".

Pas terug in 2020 door aankomend zoontje... spijtig!

Ik wens Martha alvast een voorspoedige bevalling!

diewanderer

Toogplakker
7 nov 2016
46
0
Ik wens deze pracht van een vrouw ook een voorspoedige bevalling toe. En laat ons hopen dat die aanstaande kleine haar niet gaat doen beslissen om haar beroep op te geven.

Ik herken trouwens wel wat Hotjake zegt. Op een bepaalde manier was ze ook te lief voor mij. Ik heb liever een iets ruiger type om op los te gaan.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Net SMS gekregen dat ze vanaf morgen, 5 november terug is.
Nog geen ad op redlights, maar lang zal dat niet duren, denk ik :roll:

Jan789

Toogplakker
20 jul 2015
54
8
Iedereen vol lof! Ik zelf ook altijd geweest. Doch deze keer wat minder lovende woorden.
Ben net buiten. Neuken ging niet diep of niet te stevig...pijn...te groot...
-->denk vooral teveel mannen op korte tijd.
Dan laten pijpen, ging goed....doch bij het hoogtepunt bewust of onbewust penis eruit en er war laten naast spuiten...

Beetje dubbel gevoel....als ik nog is terug ga zal het bij de eerste dates zijn...hopelijk lukt het dan beter.

Dit alles wel los van haar eeuwige schattige oostblokske vriendelijkheid.

Nog tot dinsdag daar.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Heb voor haar pauze ook voorgehad, en niet enkel bij haar.
Dat huis heeft zijn meiden en bij K en bij O nooit problemen gehad, wel bij de rest.

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Jan789 zei:
Iedereen Neuken ging niet diep of niet te stevig...pijn...te groot...
-->denk vooral teveel mannen op korte tijd.

Ze is waarschijnlijk een beetje te vroeg herbegonnen na haar bevalling. Keizersnede dan nog. Dit is wel goed voor ons. Kutje blijft even strak. 😊 Ze zou in januari terugkomen.

Hotjake

Toogplakker
4 apr 2018
236
83
Weet iemand al wanneer ze terug in Deurne. Ga haar toch nog eens een bezoekje brengen...

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Het is voor alle dames die op dit adres ontvangen identiek.
Ze komen om beurte wel een week langs, gewoon in het oog houden op Redlights, nog nooit geweten dat er 2 gelijktijdig waren.
Geduld en nadien dubbel genieten.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Stuur een SMS naar het gekende nummer, het nummer dat je moet gebruiken voor al de dames op dat adres. Hij zal wel antwoorden .

Pete

Toogplakker
5 apr 2020
105
31
Ook al twee keer genoten van haar, is haar lijfje nog even fijn als voor de bevalling? Dan ga ik zeker nog een keertje terug naar haar. Hopelijk komt ze snel weer

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Als ze al weer komt, gezien zowel de >Poolse als de Belgische grens wegens de corona crisis (en corona pils :mrgreen:) gesloten zijn, kan het nieuwjaar worden eer ze terug is, als ze al terug komt. ;)

Hotjake

Toogplakker
4 apr 2018
236
83
Haha de mannen doen hoop krijgen met een post over Marta 😂 weet er iemand of en wanneer ze eventueel nog eens naar Deurne komt?

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
In het Zwitserse ao-forum las ik dat Marta en Ula in de stad Biel zitten. Goed voor de Zwitsers :cry:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven