Marta - Deurne (vh Antwerpen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

hustergt

Snuffelaar
25 dec 2016
20
6
Mij is het bij mijn laatste bezoek toch gelukt om haar anaal te nemen. Ik had het op voorhand wel gevraagd.

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
215
Ben erg geintresseerd in deze maar lees veel dat wat groter geschapen bij haar niet meevalt kan iemand dat bevestigen ?

Jan789

Toogplakker
20 jul 2015
54
8
groot geschapen is vooral probleem als ze al veel klanten heeft gedaan. dan voel je dat bester eraf is en poes te warm aanvoelt. ik ga altijd in voormiddag naar haar....ben ook stevig geschapen en dan nog nooit probleem gehad.

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Woensdagavond nog even langsgeweest.

De prijzen zijn variabel, maar ik betaal altijd €150.

Ik was vrij laat, maar om gewoon te neuken is dat geen probleem.Goed ontvangen door haar in haar blootje (zo moet het) en een prima beurt gekregen. Op z'n hondjes in haar klaargekomen en daarna nog een pijpbeurt met echt slikken.
Dit sletje doet héél veel klanten vertelde ze me. Zo'n weekendje Belgie en meer dan 100 ladingen in haar poes? Overdrijf ik? :?:

€170 goed besteed! ;)

pedro38

Toogplakker
13 jul 2018
31
2
Ik heb deze dame onlangs ook bezocht . Wat een geil beestje is dat ?
Lekker zc pompen en klaar komen in het kutje .
Ik kan niet wachten tot een volgende keer .

diewanderer

Toogplakker
7 nov 2016
46
0
Is het niet stilletjes aan tijd dat deze seksgodin terug opduikt?
Mijn laatste bezoek dateert van verleden jaar, het wordt tijd dat ze mijn kont nog eens uitlikt!
De andere Poolse madammen op dit adres zijn toch minder interessant eens je dit pareltje kent.

diewanderer

Toogplakker
7 nov 2016
46
0
Eergisteren nog eens bij haar langsgeweest. Nog steeds dezelfde bom als voorheen. Je kan er je zin mee gaan, ze spartelt niet tegen. Slikt alles lekker door. Anaal is wel een no-go, lijkt het. Vriendelijke meid, leuk babbeltje achteraf (als je wat Duits kan).

Ze blijft nog tot dit weekend, daarna zou ze weer verkassen naar Zwitserland. Ik zie trouwens net dat ze filmpjes heeft op Redlights. Direct gesaved :D

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Deepthroat zoals altijd, maar keelneuken ging wat minder vlot vandaag. Maar prachtige meid toch (ook zonder anaal). Perfect mix van GFE en PSE. En wat een body heeft ze (zie foto terwijl ik haar neuk)

pedro38

Toogplakker
13 jul 2018
31
2
Na enig tijd haar ook nog eens een bezoekje kunnen brengen .
Lekker geile meid .
Jammer dat ze maar sporadisch aanwezig is in Antwerpen...
groot herhalingsgevaar :roll: :roll: :roll:

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Als je nu op de link van haar advertentie klikt, krijg je de advertentie van Kinga te zie :?
Maar die is toch ouder dan Marta?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven