Marta - Deurne (vh Antwerpen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amazar

Toogplakker
21 apr 2016
30
0
Ik probeer een afspraak met haar te maken, via het nummer vermeld op Redlights, maar
er wordt niet opgenomen. Iemand een idee?

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
200 voor een all in is wel veel, voor die prijs heb ik 2 super dates gehad met Leyla in Brussel. Die doet wel geen anaal, maar dat is toch niet meteen mijn ding.

Toch wil ik deze wel een 1 op 1 testen, weet enkel.niet of het deze keer zal zijn.

Amazar

Toogplakker
21 apr 2016
30
0
Ben vanmiddag geweest en ging met hoge vervwachtingen, maar het viel me erg tegen.
Werd vriendelijk ontvangen en ze ziet er goed, prachtig lichaam en een leuk gezicht.
Na betaling, mezelf even gewassen in een nette badkamer.
Terug op de kamer begon ze me gelijk lekker te tongzoenen, waar ik zelf nogal gek op ben, mits de
dame ook lekker fris is, maar ik vond ze op zijn zachtst gezegd nogal onfris ruiken.
Al snel begon ze me te pijpen, wat ze lekker deed, maar na een paar minuten begon het bij mij
wat pijn te doen omdat ik steeds haar gebit raakte.... toen haar maar op bed gelegd, voor een goede
bef beurt, maar ook daar vond ik haar niet echt fris. En het is toch een kleine moeite je op te frissen voor
een klant, tenzij er bewust gevraagd wordt om dit niet te doen.
Toen overgegaan op neuken en ook dit liep niet lekker, ze deed haar uiterste best om zich zo te positioneren, dat ik
niet lekker diep kon stoten. Toch al vrij snel in haar kutje klaar gekomen en maar even een pauze ingelast en gevraagd of alles wel goed ging, maar er was niets aan de hand volgens Marta.
Ik dacht misschien gaat ronde twee beter, maar helaas, ze begon me weer vol overgave te pijpen, maar het begon nu zo zeer te doen, dat ik afgehaakt ben. Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt, ik zit hier nu met een eikel vol rode vlekken, als ik nog langer was doorgegaan was het waarschijnlijk gaan bloeden....
Voor mij iig de laatste keer, zonde van m'n geld.

Amazar

Toogplakker
21 apr 2016
30
0
@Worstenbroodje. Van wat ik hierboven geschreven heb, is geen woord gelogen. Ik geloof niet dat dit forum, alleen bedoeld is voor positieve recensies. Waar het aan lag weet ik niet, maar het is een feit dat het een van mijn slechtste ervaringen van het afgelopen jaar is.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Een paar weken geleden, eindelijk ook eens hier geraakt, viel me op dat ze vrij goed Duits praat, je kan er een vrij goed gesprek mee voeren.
Mijn vermoedens waren juist, 5 jaar geleden werkte ze in het Gentse, toen een GB gedaan met haar, nog piepjong. Was wel met andere mensen wist ze te vertellen.

Gegaan voor 1 uur All-in 200€ was 100 teveel voor wat ik terug kreeg.

Eens op de kamer wel meteen een tongzoen, nu ja, iets dat er op lijkt eerder bontonmolenzoen. In vergelijking met Kinga een zeer erg flouw afkooksel.
Ze smaakte wel Fris, niets speciaals neutraal fris, geen overdreven muntsmaak dus en ook geen stank of zo.

Na wat geknuffel heeft ze me gepijpt, behoorlijke middelmaat, geen pijn geen tanden, beetje standaard pijpen, wel vrij lang, weinig variatie. Voor deze prijs verwacht ik wel wat anders.

Haar gelikt deed alsof ze er van genoot, was fake, haast zeker.
Ze rook fris, of beter ze rook naar zo een zeep alternatief dat je bij de apotheek haalt als je kutje niet zo best tegen zeep kan. Echt aangenaam vind ik die geur niet, en de smaak ook niet. Maar het bewijst wel dat ze zich opfrist en er mee bezig is (geen schimmels met dit product)
Ik kan aannemen dat mannen die het niet kennen het als onfis evenaren, gezien de toch wel ongewone geur.

het neuken viel eerder tegen, ja ik weet ik ben vrij breed geschapen, ze is ondanks haar vele dates, toch nog vrij eng, pijn wou ik haar niet doen dus voorzichtig en niet te diep, daar zorgde ze trouwens ook voor.

Tijdens het neuken wel tongzoenen van zelfde kwaliteit als eerder.

Ronde 2 was nagenoeg identiek, met wat langer pijpen, maar verder niets speciaal.

conclusie: Slecht is ze niet, maar ik had veel en veel beter verwacht, zeker voor 200€. Geef me maar Kinga op hetzelfde adres, dat was gewoon WAUW, hoewel minder knap en ouder. Maar zelf ben ik ook al niet van de jongste meer......

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Marta hebben we ook al en tijdje niet meer gezien.
Weet er iemand of ze nog van plan is deze richting af te reizen voor een paar weken ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven