Marta - Deurne (vh Antwerpen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
Zou Marta niet te verleiden zijn tot een gangbang? Toen ze een website had vond je er filmpjes van.

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
The Destroyer zei:
Wil er iemand eens vragen wanneer ze terugkomt?
Ik geraak helaas niet meer bij haar vandaag of morgen... :(
Ze komt midden of eind juni terug

hustergt

Snuffelaar
25 dec 2016
20
6
Lap, die moet er van't weekend dus weer aan :lol:
Ik zou zeggen "wie gaat er mee?" maar dat is in het verleden ook nog niet gelukt...
Enfin, ik ga een afspraakje proberen regelen voor zondag vroege avond.

wwam

Toogplakker
22 aug 2015
211
28
hustergt zei:
Lap, die moet er van't weekend dus weer aan :lol:
Ik zou zeggen "wie gaat er mee?" maar dat is in het verleden ook nog niet gelukt...
Enfin, ik ga een afspraakje proberen regelen voor zondag vroege avond.

Ik heb wel zin

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
2 keer geweest vr 150€.
En me telkens niet beklaagd. Klein lolita lichaam maar je kan er je best op uitleven. Had ook telkens een leuk gesprek met haar. Tis een leuke meid enkel zo snel volboekt door de vele klanten die bijna allemaal bare willen zegt ze.

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Ben een week in buitenland. Kan iemand die haar bezoekt vragen tot wanneer ze van plan is in België te blijven? THX

steven55442

Snuffelaar
12 mei 2017
3
0
nu ik heb al een tijd zin om bij haar langs te gaan, maar kan iemand me vertellen hoe het daar is? is het op hotel of appartement? en zijn er andere mensen aanwezig? privacy of niet?

The Destroyer

Toogplakker
2 mei 2015
161
4
steven55442 zei:
nu ik heb al een tijd zin om bij haar langs te gaan, maar kan iemand me vertellen hoe het daar is? is het op hotel of appartement? en zijn er andere mensen aanwezig? privacy of niet?
Ik ga morgen nog eens naar haar.
In een appartement. Privacy genoeg. Er zijn andere mensen in de woonkamer maar die hoor je niet, of die horen jou niet. :)
Ik veronderstel dat dat de organisator/pooier/vriend is, want er passeren daar wel meer Poolse meisjes in dat appartement.

The Destroyer

Toogplakker
2 mei 2015
161
4
Morgen haar laatste dag.
Dan komt ze pas in oktober terug.

Gisteren nog eens langsgeweest en ik kan enkel superlatieven gebruiken: vriendelijke meid, die alles vol overtuiging doet (en zeker niet tegen haar zin). Achteraf nog een leuke babbel gehad (in het Duits).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven