Marokkaanse (Arabische) dames

alexlugano32

Snuffelaar
12 apr 2025
5
3
We zullen maar eens makkelijk beginnen https://www.kinky.nl/advertenties/3048173-dina

Deze doet voor €320 per uur alles vergeten ze adverteert er ook mee ook anaal zc

Haar kitje smaakt zoet als je haar klaar likt en ze komt diep en echt klasr

Jongens kijk die kont en dan houdt ze haar hoofddoekje op en daar trek ik dan aan als ik haar kutje of kontje volspuit ik kom hier zeker 12x per jaar

Nou hoe moeilijk kan het zijn.
Deze dame heb ik eerste keer in 2011 mogen neuken...ze adverteerde vroeger onder de naam Layla

JohnnyBare

Ervaringsdeskundige
8 mei 2025
265
533
Relaxd ze is wel iets ouder dan 30
Is ze de moeite waard? Flink bedrag voor onze hobby ben nog niet tot een afspraak gekomen maar twijfel ook wel misschien kun je me over de streep trekken benieuwd wanneer je er voor het laatst geweest bent en je ervaring

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Ach, ze vroeg aan mij 200 voor half uurtje, zonder condoom, met anaal. Beetje de prijs tegenwoordig. Vroeg geen aanbetaling en stuurde selfie.

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Ik vind het normale prijzen. Voor half uurtje alles zonder condoom....geef me gerust enkele links van knappe dames die dat toelaten. Ik vind ze niet.

Voormalig lid 47898

Snuffelaar
10 nov 2024
19
16
aantal jaren geleden had je in antwerpen een Marrokaanse Nina fuck die was echt top Deed het puur voor de fun. En altijd puur natuur. Pffff those were the days of word ik gewoon oud?

Terug
Naar boven