Maroc totaal slet

Status
Niet open voor verdere reacties.

marocslut

Snuffelaar
13 jun 2024
11
74
Hi mannen van dit forum.
Kom kom mezelf voorstellen op advies van mijn dominante bull.
Ik ben een extreme Marokkaanse zaadslet van 34 jaar. Uit de omgeving van Rotterdam. die zich compleet beschikbaar maakt voor haar dominant.
Ik zal jullie vertellen en uitleggen waar we naar opzoek zijn:
Voor sommige hier zal dit wel te extreem zijn. Maar hoop dat er genoeg mannen zijn die wel letterlijk gebruik van mij willen maken.
Want mezelf laten gebruiken om mijn dominant trots te maken is mijn grootste wens.
Aangezien ik nu al eens word gebruikt door andere mannen onder zijn toezicht op parkings of sexbios en bij mannen prive thuis. En dit ALTIJD bare gebeurt. Is dit forum denk ik wel de juiste plek om te kijken of er mannen zijn die gebruik van mij willen maken.
Ook zeer dominante mannen kunnen zich aanmelden. Zolang blijvend letsen uit blijft. En natuurlijk kan mijn dominant altijd ingrijpen. Ik ben immers zijn object en hij biedt mij aan.
Mannen die houden van extreem zoals breeding zitten bij mij goed aangezien ik geen anticonceptie gebruik.
Maar om het makkelijk te maken heb ik een verklaring opgesteld. Zodat ik hier altijd aan kan worden gehouden.
Laat ons weten wie er interesse heeft om van mij gebruik te maken en mijn dominant zal dan kijken wie ik moet dienen. Wel altijd onder zijn toezicht. Ik zie mezelf dan ook als zijn eigendom. Maar wel in dienst van diegene die hij zegt dat ik moet dienen.

Bijlagen

• Screenshot_20240614_224134_Calculator.jpg
    Screenshot_20240614_224134_Calculator.jpg
    461,8 KB · Weergaven: 624

marocslut

Snuffelaar
13 jun 2024
11
74
Hierbij mijn verklaring dat ik mij vrijwillig laat gebruiken.

Goedendag, aan allen dit dit leest. Ik verklaar hierbij dat ik volledig vrijwillig mijn lichaam beschikbaar stel voor wie hier wenst gebuikt van te maken. Er is hierin geen onderscheid in leeftijd of lichaamsbouw .Mijn Heer en Meester is degene die alle zeggenschap heeft en mijn enige doel in mijn bestaan is hem trots te maken. Uw leeftijd, gewicht of afkomst is niet van belang. Om gebruik van mij te maken hoeft u GEEN condooms te gebruiken, dit is uiteraard geheel aan u. De bevruchting van mij is geheel voor mijn eigen risico en ik zou nooit aanspraak op u doen. Mijn Heer en Meester kan een vergoeding vragen, afhankelijk van de wensen van degene die van mij gebruik maakt. Ik geloof dat Hij altijd beter weet en zal Hem nooit in verlegenheid brengen. U mag me slaan, tegen blauwe plekken geen bezwaar mits deze op mijn arm, benen, buik of rug zijn. Al mijn gaten zijn beschikbaar voor gebruik en u mag mij ten alle tijd vol- of onderspuiten. Mijn levensmissie is het genot van mijn Heer en Meester. Ik zal alle opdrachten en verzoeken uitvoeren zonder hier ook maar een kick op te geven. Ik zal uw pis tot me nemen als een heilige drank. Ik zal de vloer aanbidden van mijn Heer en Meester. Dankuwel.

Bijlagen

• Screenshot_20240615_110326_Calculator.jpg
    Screenshot_20240615_110326_Calculator.jpg
    899,8 KB · Weergaven: 675

marocslut

Snuffelaar
13 jun 2024
11
74
Hi allemaal.....ik lees jullie reacties. Absoluut niet fake.
Hier de dominant van marocslut.
Ik heb al vaker mijn sletten aangeboden via dit forum.
We zoeken mannen in de omgeving van Rotterdam die kunnen ontvangen. Dit zal alleen overdag kunnen. Maar hoor graag of er ideeën zijn. Buiten of car date is ook mogelijk.
Of zelfs locatie om haar door meerdere te kunnen laten gebruiken.
Zoals jullie lezen zijn er zo goed als geen grenzen. En ik vraag daarom ook een vergoeding voor het gebruik van haar.
Jullie kunnen altijd een PM sturen als er serieuze interesse is. En ik haar kan overdragen aan een andere dominante bull

marocslut

Snuffelaar
13 jun 2024
11
74
Laten we de eerste recentie maar eerst even afwachten dan.
Voordat alle zure mannen hier gaan reageren

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Zoals ik het leest speel je voor pooier. Je vraagt een vergoeding, vraag me af of je dame het wel wilt of gedwongen wordt. Hoop het niet voor de dame. Je zegt dat je al meer dames heb aangeboden, daarom heb ik mijn twijfels, maar kan het mis hebben. Maar voor nu vielt het niet goed.

bare bull XL

Snuffelaar
19 aug 2024
6
17
Hi hallo zaad liefhebbers!
Laatste tijd hoorde ik vaker over dit forum bij geile bare ontmoetingen in Den Haag met subslut in sexbios Maze.
Heerlijk zoals ze zich de laatste keer weer door vele tientallen mannen liet vol spuiten.

Vorige week heb ik in de sexbios Schiedam een Marokkaanse slavin kunnen neuken. Zeg maar gerust gebruiken. Helaas was het daar niet zo druk als in maze. Maar marocslut had niks geplaatst over haar bezoek begreep ik.
Nieuwsgierig geworden naar het forum kom ik even spieken. Misschien zijn er meer mannen die ervaring hebben met marocslut. Ik begrijp dat ze volgende week weer de sexbios gaan bezoeken. Hopelijk dan meer mannen.

https://www.nzcforum.com/threads/maroc-totaal-slet.16919/#post-209905

Haar bedoel ik.......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven