Marly All In Almere

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Weet niet hoe je bij Marly en Almere komt maar in Google Cache staat ze als Alice en zit ze in de Pijp te Amsterdam.
Laatste update van haar advertentie is trouwens 12 Maart j.l.

zen120

Toogplakker
16 apr 2015
248
5
beffer007 zei:
Weet niet hoe je bij Marly en Almere komt maar in Google Cache staat ze als Alice en zit ze in de Pijp te Amsterdam.
Laatste update van haar advertentie is trouwens 12 Maart j.l.

Nou gewoon, simpel. Kijken op kinky. :D Daar stond ze op en vermeld onder die naam bij almere. Gisteren trouwens lelystad.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Alleen werkte jou link al niet meer en in Google Cache komt het onderstaande er uit en dan vind ik het vreemd dat jij haar vandaag meld met jou genoemde naam. Jij meld haar vandaag met je link en de naam maar de datum dat de advertentie het laatst is geupdate is 5 dagen geleden met een totaal andere naam. Hoop dat je snapt wat ik bedoel ;)

Alice.JPG

zen120

Toogplakker
16 apr 2015
248
5
beffer007 zei:
Alleen werkte jou link al niet meer en in Google Cache komt het onderstaande er uit en dan vind ik het vreemd dat jij haar vandaag meld met jou genoemde naam. Jij meld haar vandaag met je link en de naam maar de datum dat de advertentie het laatst is geupdate is 5 dagen geleden met een totaal andere naam. Hoop dat je snapt wat ik bedoel ;)

Snap wat je bedoelt maar ik heb geen idee hoe het kan. Let gewoon vandaag op wat er beschikbaar komt in Almere/Lelystad en er rollen waarschijnlijk een stuk of 3 uit. Het aanbod is heel klein in die regio dus zo moeilijk zal het niet zijn.

Terug
Naar boven