Marleen - Oudenburg

Seppen

Toogplakker
7 mei 2015
118
64
Iemand ervaring met deze ?
https://www.redlights.be/profiel/marleen-11
Advertentie is heel summier maar ik had er chatcontact mee en er kan veel meer dan er op profiel staat. Samengevat : alles kan, oraal, anaal, vaginaal met de pure blanke sabel. Ze vroeg 100 maar kan zeker goedkoper denk ik. Iemand ?

xtrail

Toogplakker
21 feb 2021
70
15
Als ik de foto's bekijk is ze toch niet zo aantrekkelijk,haar lijf is mss ok maar haar gezicht :cautious:

Seppen

Toogplakker
7 mei 2015
118
64
Je mag natuurlijk je mening hebben, maar de vraag ging niet over haar slaagkansen bij een miss-verkiezing.

xtrail

Toogplakker
21 feb 2021
70
15
Vorige week confirmatie gekregen nzc 80€ voor één uur via sms, dan een afspraak willen maken niets meer.
Geen reactie op sms of telefoon???

Seppen

Toogplakker
7 mei 2015
118
64
Vreemd, mij stuurde ze wel erg slechte gsm ontvangst te hebben in haar appartement. Kan wel kloppen want afleveren van een whatsapp bericht duurde soms erg lang

kristof

Toogplakker
1 mei 2015
178
42
Toch ook even mijn recensie plaatsen. Een kutwijf is dit. Afspraak gemaakt via sms en whatsapp. Adres gekregen en mooi op tijd gearriveerd. Het huisnummer bestond niet en stuurde haar een bericht. Geen reactie..10 min, 20, 30 gewacht, dan leesde ze de berichten maar ook geen reactie. Dan nog later bericht dat er daar appartementen zijn, had al daar gekeken maar haar naam er niet tussen. Dan weeral geen reactie meer, heb nog een bericht gestuurd dat het een respectloos wezen is en ze geblokkeerd. Absoluut af te raden en zo fake als wat!!

Voormalig lid 37026

Snuffelaar
12 apr 2023
2
0
Afspraak gemaakt met deze dame
Was wat later vertrokken naar de date en stuurde of dit geen probleem was +- 30 min verschil => geen antwoord
5 uur na bericht, want ik ben niet to bij haar gegaan dan, kreeg ik bericht dat ze op mij zat te wachten
Ik denk dat ze ergens problemen heeft met haar zaken op orde te krijgen want heb ook al een WhatsApp ontvangen van haar om 2h nachts

Terug
Naar boven