Marjolein95 is Nieuwsgierig

johanalmelo

Toogplakker
25 jun 2015
135
8
Is verstuurd.
Dag Marjolein,
Als dit een werkelijke fantasie van je is, weet ik wel een mogelijkheid voor jou om dit voor het eerst te ervaren in een kleine kring van mannen in een veilige huiselijke omgeving in de buurt van Rotterdam. Laat maar weten of je interesse hebt. Ik ben bereikbaar via e-mail op [email protected] of via (whatsapp) 06-xxxxxxxx. Ik hoor het wel. Groetjes Johan

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Ben benieuwd naar haar reactie. Heb hem expres niet geplaatst omdat ik het veel te sumier vond.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Inmiddels 2500 keer bekeken op SJ wat of wie zit hier achter ?

31 aug 2016
1.194
112
CWP zei:
Ik vermoed haar bouwjaar -;)

Waarschijnlijk wel
Ik vermoed dat ze zoveel reacties heeft gekregen . Dat ze waarschijnlijk daardoor zo geschrokken is !!
ze heeft waarschijnlijk wel zoveel aanbiedingen gehad dat ze het niet meer weet !!
maar uit ervaring weet ik dat organiseren van een gangbang meer bij kom kijken dan de gemiddelde hoerenloper denkt!!

ze kan zich beter richten tot 1 bekende organisator die ook op SJ dames werft voor GB

Een fantasie omzetten naar werkelijkheid kan net een te grote stap zijn !!!

Om zomaar in een groep mannen te belanden waar je niemand van ken is wel risicovol !!!

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Nu als CWP gemaild :lol: :lol: misschien dat het zin heeft, ik begreep dat de kinky modderators alles en iedereen gratis neuken voor goeie resencies dus...,,

Hoi

Je advertentie is al 2500 keer bekeken, wij worden ook best nieuwschierig wat er achter deze advertentie schuil gaat...
je wordt hier besproken, misschien dat je wat uitleg kan geven ? https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=79&t=2667

Groet CWP

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Antwoord: het lijkt dat lekkerlikkenlassie 1 punt verdient of werkt lekkerlikkenlassie ook als paragnost :x :lol: :lol:

Kan dat niet inzien. Wat wordt er dan besproken?

Heb het een beetje onderschat allemaal, zal vanavond de adv maar eens weg gaan halen.

hviperen

Toogplakker
30 jul 2016
120
43
Advertentie is inderdaad weg nu, ik zou zo'n nieuwsgierige Marjolein toch liever 1 op 1 hebben, niet mijn ding gangbang.

31 aug 2016
1.194
112
CWP zei:
Antwoord: het lijkt dat lekkerlikkenlassie 1 punt verdient of werkt lekkerlikkenlassie ook als paragnost :x :lol: :lol:

Kan dat niet inzien. Wat wordt er dan besproken?

Heb het een beetje onderschat allemaal, zal vanavond de adv maar eens weg gaan halen.

ik ben geen paragnost maar weet hoeveel er op zo iets reageren om een goedkope wip te score !!
en dan helemaal niet begaan met het wel en wee van de dame !!

heb haar ook gemaild met de mededeling dat ze zich moet wenden tot een organisator ! niet iedere hoerenloper kan de organisatie van een gangbang aan

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ik kreeg deze mail nog, en vanmorgen was "ze" nog op het forum.. wordt een gevalletje beerput vermoed ik -;)

Was nieuwsgierig, maar heb advertentie al weg gehaald. Laat het even voor wat het is, heb me er op verkeken
.

31 aug 2016
1.194
112
CWP zei:
Ik kreeg deze mail nog, en vanmorgen was "ze" nog op het forum.. wordt een gevalletje beerput vermoed ik -;)

Was nieuwsgierig, maar heb advertentie al weg gehaald. Laat het even voor wat het is, heb me er op verkeken
.

haar vermoedelijke leeftijd en een ondeugende bui heeft die advertentie voort gebracht ! zonder te beseffen wat ze over haar zelf af geroepen heeft !!

ze kan hier lezen hoe het er aan toe gaat bij een georganiseerde Gangbang ...
wie weet ???
ze is wel nieuwsgierig en ze mag altijd informatie inwinnen ...

A

Anonymous

Guest
hoe ben ik hier terecht gekomen, wist niet eens dat zoiets bestond

Terug
Naar boven