Marjolein Hoogerheide

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Dit is het type "buurvrouw" waar ik het zeker wel mee zou kunnen! En nee, ik ben niet wanhopig zoals in een eerdere reactie stond. Het blijft nu eenmaal een kwestie van smaak, en dit is het type vrouw wat me aanspreekt. Maar ja, veel te ver weg....

indopik

Ervaringsdeskundige
15 mei 2018
271
129
Ik ben zelf al een paar keer bij deze dame geweest. Misschien niet de allerknapste, maar wil je lekker even rustig genieten, dan vind ik haar echt heel fijn.
Geen haast, geen nep........gewoon heerlijke Hollandse welvaart en genot.

BBTT

Toogplakker
18 sep 2025
146
253
Dat is mij niet duidelijk. Een screenshot van een niet meer actieve advertentie? Dat wil zeggen dat je een dpv gaat proberen te bereiken die niet meer adverteert. Je kan toch beter eentje contacteren die nog wél actief is. En liefst eentje met wél goede referenties.

MrHerres

Toogplakker
2 nov 2020
54
14
Deze dame keert altijd wel weer terug. Ze verandert regelmatig van naam en locatie. Ooit als Zeeuwse parel zo'n 15 jaar geleden in regio Goes actief geweest en daarna is ze via Leuven weer naar grensgebied met Brabant teruggekeerd. Ik zou de advertentie sites goed in de gaten houden.

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
363
451
En alweer NIET meer online!

En een screenshot daar kan je altijd nog de fotootjes op begluren -voor zover aanwezig in de advertentie-.
Voor sommigen is dat ook een voordeeltje. Dan kunnen ze meteen zien of ze nog -of juist niet meer- geïnteresseerd zijn.

Dus Screenshot: Baat het niet dan Schaadt het niet.

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Ik weet het, smaken verschillen.... Maar zij is echt helemaal het type waar ik erg warm van word. Helaas bijna 250 km enkele reis bij me vandaan:rolleyes:

Terug
Naar boven