Marja - Capelle a/d IJssel

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Vroeger toen ze nog in Hoek van Holland ontving hing er best wel een penetrante zweetlucht om haar heen.
Deed toen ook geen bare.

Stan072

Toogplakker
15 mrt 2022
67
34
Deze dame, Marja, deed vroeger, en dan spreek ik over meer dan 10 jaar terug, gangbangs. Ik was er een keer geweest met 2 andere mannen. Dit gebeurde dan zonder condoom. Er was geen herhalingsgevaar voor mij, aangezien ze best wel dik was.
De foto's van Manon doen mij denken aan Marja. Dit betekent dat ze oftewel flink is afgevallen oftewel het zijn hele oude foto's. Ik heb dus geen idee.
Wellicht dat een wandelbroeder meer helderheid kan verschaffen of Manon en Marja dezelfde persoon betreft.

Paultje59

Ervaringsdeskundige
13 aug 2016
678
146
In de advertentie van Manon staat dat ze slank is, dat is/was Marja niet echt.

Perineum

Toogplakker
5 okt 2020
77
50
Betrokken dame hoort helemaal niet thuis op deze site. In haar langdurige carrière heeft ze nooit proactief NZC aangeboden.

Dat een enkel individu tijdens de hoogtijdagen van "Hookers" mogelijk een dergelijke ervaring heeft kunnen hebben, legitimeert deze site niet om deze dame onterecht in te delen bij de 'beerput', dame bied deze service gewoon niet aan.

Het zou de forumleiding sieren deze draad integraal per direct naar de digitale hemel te verwijzen!

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Zeg Perineum,

Het zou je sieren eindelijk eens een recensie te schrijven i.p.v. alleen maar te zeuren over dingen die volgens jou moeten verdwijnen of verplaatst worden omdat jou het niet zint.

Fijne avond,
LD :)

27 aug 2019
8
3
Iemand nog tips om Marja te kunnen bereiken? Ik heb haar meerdere malen (verspreid over verschillende dagen) proberen te bellen, echter geen gehoor.

Ondanks dat ze op de site aangeeft ''de aanhouder wint'', begin ik er wel een beetje moe van te worden...desondanks wil ik toch een keer met haar afspreken.

norubber

Snuffelaar
21 aug 2022
13
11
Ik ben er wel eens geweest in Capelle ad IJssel. Viel erg tegen. De dame is een stuk ouder dan ze zegt, ze is in het verleden dik geweest, naar flink afgevallen. Op zich prima, maar ze heeft veel overtollig vel en alles hangt. Grootste afknapper was de hygienne. Het ruikt er naar katten, veel haren en zelf ruikt ze ook niet fris. Ze had ookngeen geile uitstraling en een soort rare jurg aan. Bare was denk ik niet mogelijk,maar als het dat wel geweest was had ik het vanwege de hygiëne niet gedaan. Voor mij een no go.

Wel vind ik het gek dat ze in de beerput staat. Ze doet namelijk gewoon wat ze beloofd. Ze biedt geen bare aan, dus waarom dan in de beerput als ze dat nooit heeft aangeboden?

Pinkeltje

Toogplakker
21 jun 2017
124
56
Ik ben er in het verleden ook geweest.
Klopt wat er gezegd wordt veel los hangend vel het stinkt er naar katten. Zelf heeft ze ook best een zweet lucht bij der.
Ze adverteerde er niet mee maar als je er op kroop kon je hem er zo in schuiven.

Terug
Naar boven