Marissa - Rijswijk

Weert Gilders

Toogplakker
21 apr 2015
119
0
Voor de grap contact opgenomen met 'Marissa", hieronder haar antwoord:

"Hey,

Ik ben een jonge nederlandse dame van 22 jaar wonend in Utrecht.
Ik ben een slanke dame weeg 56kg en ben 1.67m lang.
Ik heb een lekkere stevige c cup en een strak rond geil kontje waar jij me lekker in mag nemen, ik heb een lekker glad poesje met een streepje er boven, die ook graag volgespoten wil worden.
Ik ben voor heel veel in uiteraard zijn er ook dingen die ik niet doe. Als voorbeeld poep,plas en andere extreme of rare dingen.
er moet wel een klein beetje via de bank voldaan worden natuurlijk hebben we hier niet over 10000 euro gewoon normaal bedrag
Je kunt me appen op. 0686321920 of 0687940440. Of skype op bloedgeilemeid.

Ik kan langskomen bij jou of jij kunt bij mij langskomen ik spreek graag met je af alleen minimale tijd is wel een uurtje.
Ik hou van lieve eerlijke grappige mannen.

http://www.sexjobs.nl/sexjobs/amateur-hoeren/sex-zonder-condoom/heerlijke-lekkere-seks_4984102
Deze 'dames" ontvangen in Delft of Rijswijk en hun afspraken gaan alleen via whatsapp. Overslaan. Het zijn allemaal oplichtsters.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Met een enorme oude truc die kennelijk nog steeds werkt: eerst beetje geld overmaken en dan hoor je verder.
Ha ha, niet natuurlijk, je hoort nooit meer iets. En ze rekenen erop dat je toch geen aangifte doet en indien wel
dat weten ze ook dat er geen enkele prioriteit aan zit dus ze komen er gewoon mee weg ook.
Maar kennelijk zijn er dus nog steeds die er intrappen.
De heren van dit forum weten inmiddels wel beter mogen we hopen? NIET doen dus dit soort grappen.

Terug
Naar boven