Marijke - Beuningen

Ron1974

Snuffelaar
19 jul 2015
8
1
Adverteerd deze dame nog ergens of kan iemand mij haar email-adres via een privebericht sturen?
Deze dame lijkt heel veel op een dame die ik jaren geleden ook een paar keer heb bezocht in nijmegen-dukenburg. leeftijd en omschrijving klopt wel ongeveer. Maar bij haar was toen geen bare mogelijk.

Gr. Ron

Huisvriend

Ervaringsdeskundige
6 jul 2015
271
83
Bedoel je deze?

http://www.hookers.nl/showthread.php?t=188488
lightbox

Ron1974

Snuffelaar
19 jul 2015
8
1
Ja, deze meid bedoel ik.

Zijn er nog mensen die haar hebben bezocht en hoe kan ik in contact komen met haar?

A

Anonymous

Guest
Heb met haar contact per e-mail. Is echt een toppertje! Moet nog ervaren hoe het is. Maar komt vast snel!

A

Anonymous

Guest
Ze kan heerlijk tongzoenen. Ook pijpt ze je heerlijk tot het einde en slikt alles door. Ze is gek op zaad. Daarnaast vind ze het heerlijk om diep volgespoten te worden in haar haar heerlijke kutje en kontje. Ook heeft ze heerlijke borsten waar je alles mee mag doen

A

Anonymous

Guest
Ik weet niet of ze haar email adres openbaar wil hebben.
Bezoek haar regelmatig en spreek af via sms.
Blijft me echt elke keer weer verbazen hoe zaad geil ze is.
Ze laat echt alles met zich doen, is echt super geil.
En als je haar ziet zou je dit zeker niet verwachten.

A

Anonymous

Guest
Marcelnijm zei:
Blijft me echt elke keer weer verbazen hoe zaad geil ze is.
Ze laat echt alles met zich doen, is echt super geil.
En als je haar ziet zou je dit zeker niet verwachten.

Hey Marcel hoe komen we in contact met haar dan?? kan namelijk nergens meer een adv. van d'r vinden.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Marcelnijm zei:

Misschien kan je haar contacten met wat er mogelijk is om bijvoorbeeld via PB haar e-mail door te geven aan mensen waarvan jij een goed gevoel hebt die er GEEN misbruik van gaan maken.

A

Anonymous

Guest
Ze belde me straks wilde weten of ik iemand haar telefoon nummer had gegeven.
Heeft ze liever niet,graag zou ik het geven maar doe ff privemail

Dave

Snuffelaar
21 aug 2016
1
0
DEZE ADVERTENTIE IS GEPLAATST DOOR IEMAND DIE MISBRUIK MAAKT VAN PERSOONSGEGEVENS DEZE GEGEVENS KLOPPEN NIET. DEZE VROUW LEIDT EEN NORMAAL LEVEN MET HAAR PARTNER EN KINDEREN. ALLE REACTIES ZIJN GELOGEN/ VERZONNEN. STOP MET REAGEREN OP DEZE ADVERTENTIE. POLITIE IS NAMELIJK AL INGESCHAKELD EN ER IS AANGIFTE GEDAAN IVM MISBRUIK MAKEN VAN PERSOOSGEGEVENS.

cedric

Toogplakker
21 apr 2015
73
8
Dave zei:
DEZE ADVERTENTIE IS GEPLAATST DOOR IEMAND DIE MISBRUIK MAAKT VAN PERSOONSGEGEVENS DEZE GEGEVENS KLOPPEN NIET. DEZE VROUW LEIDT EEN NORMAAL LEVEN MET HAAR PARTNER EN KINDEREN. ALLE REACTIES ZIJN GELOGEN/ VERZONNEN. STOP MET REAGEREN OP DEZE ADVERTENTIE. POLITIE IS NAMELIJK AL INGESCHAKELD EN ER IS AANGIFTE GEDAAN IVM MISBRUIK MAKEN VAN PERSOOSGEGEVENS.

je schreeuwt gast

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Dave zei:

De Caps Lock van je toetsenbord blijft hangen..... :evil:

Mark. th

Toogplakker
30 aug 2015
38
0
Al verschillende keren contact met haar gehad (recentelijk nog) via haar privé mailadres, wat geile foto's gekregen en zo. Kleine twee maanden een afspraak gemaakt en zelfs haar adres gekregen. Opnieuw door haar op het laatste moment afgezegd, had er zelfs een dag verlof tegenaan gegooid. Maar hoe dan ook het blijft een lekker ding en de moeite waard. Volgens haar eigen zeggen is alles wat met seks te maken heeft mogelijk, zonder cd, creampie-en-bare-gangbang met meerdere mannen en ga zo maar door. Helaas is het bij veel goede bedoelingen gebleven en heb ik nog nooit een afspraak kunnen maken. Wel heb ik een beetje het idee dat er een klein groepje kerels is die haar een beetje voor zich zelf willen houden :cool: en het exclusief willen houden. Al met al geloof ik er niet veel van dat anderen zo maar in naam van haar adverteert. En ja, ze zal best een "normaal " leven leiden, dat heeft ze aan mij ook persoonlijk laten weten. Ik wacht af.... :lol:

Rex Dildo

Toogplakker
1 jul 2015
33
8
Dame nog actief? Foto's zien er geweldig uit en wil graag een feestje met haar bouwen.

Mark. th

Toogplakker
30 aug 2015
38
0
Heb het tal van keren geprobeerd maar alles is dood om haar. Haar mail adres wat ik had is geblokt en ook met een ander mailadres en via een ander ip lukt het niet meer om in contact met haar te komen :?

Peterxxx

Snuffelaar
24 sep 2016
1
0
Mark. th zei:
Heb het tal van keren geprobeerd maar alles is dood om haar. Haar mail adres wat ik had is geblokt en ook met een ander mailadres en via een ander ip lukt het niet meer om in contact met haar te komen :?

Ook ik zou graag met haar in contact komen, contact me even via Pm aub

zorba64

Toogplakker
11 jun 2015
86
43
ik zou ook graag in contact komen met Marijke. Graag hoor ik via pv hoe ik haar moet bereiken. Ze is echt lekker, grote tieten en laat zich lekker volspuiten.

Terug
Naar boven