Marijke - Beuningen

A

Anonymous

Guest
hoi,

ja ik ben gisteren geweest en heb een afspraak staan voor woensdag!
Zal woensdag weer laten weten hoe het was :)

grt Peter

A

Anonymous

Guest
Iemand deze dame al bezocht?
Ziet er erg goed uit ik wil haar gaan bezoeken

Mark. th

Toogplakker
30 aug 2015
38
0
:) ik heb een afspraak voor komende vrijdag. Vanmorgen heb ik lang met haar gemaild, leuke dame, fris gezicht. Zal de ervaringen hier zeker delen :cool:

bbig

Toogplakker
13 apr 2015
137
5
Lol, en ik mag niet komen, op basis van de foto die ik moedt sturen geen klik.....

A

Anonymous

Guest
Nou deze dame is echt zo geil.
Ben bij haar geweest, n echte mama maar zo verschrikkelijk geil.
Ze doet echt wat ze beloofd en elke druppel zaad haalt er eruit.
Ik ga snel weer terug :D

Mark. th

Toogplakker
30 aug 2015
38
0
Het belooft wat! Mijn afspraak met haar is aanstaande. Heb haar vanavond nog op de mail gehad. Het belooft een lekker feestje te worden :D :D :D Ik laat van me horen....

bbig

Toogplakker
13 apr 2015
137
5
Marcelnijm zei:

Ziet ze er uit als op de foto? Zo slank met zulke grote borsten?

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Marcelnijm zei:

Dat niet iedereen even goed is in een recensie schrijven begrijpen we maar kan je iets meer info geven ?

Zoals wat koste het en maakt ze de tijd vol of is het klaarkomen en wegwezen ?
Bijvoorbeeld pijpt ze deeptroath en zonder condoom ? Slikt ze ?
Doet ze ook (tong)zoenen of heeft ze een fris kutje en geniet of houdt ze van beffen ?
Mag je haar lekker volspuiten met zaad of moet je buiten haar kutje spuiten, doet ze wel of geen anaal.

Met dit soort info kunnen toekomstige bezoekers een beter plaatje krijgen of het voor hun ook de moeite waard is om een afspraak te plannen.

A

Anonymous

Guest
beffer007 zei:
Marcelnijm zei:

Dat niet iedereen even goed is in een recensie schrijven begrijpen we maar kan je iets meer info geven ?

Zoals wat koste het en maakt ze de tijd vol of is het klaarkomen en wegwezen ?
Bijvoorbeeld pijpt ze deeptroath en zonder condoom ? Slikt ze ?

Doet ze ook (tong)zoenen of heeft ze een fris kutje en geniet of houdt ze van beffen ?
Mag je haar lekker volspuiten met zaad of moet je buiten haar kutje spuiten, doet ze wel of geen anaal.

Met dit soort info kunnen toekomstige bezoekers een beter plaatje krijgen of het voor hun ook de moeite waard is om een afspraak te plannen.

Ik zal nog een en ander toelichten, das wat ik heb ervaren bij de date.
Ze ziet er echt zo lekker uit als op de foto heerlijke grote borsten , misschien iets voller als op de foto.
Deeptrouth heeft ze bij mij niet gedaan maar ik heb haar heerlijk gebeft waar ze zeker van leek t genieten, niks mis met haar kutje smaakte en rook lekker.
Heb haar lekker geneukt , zowel in haar kutje als haar kontje.
Heeft me 2 x laten klaarkomen, eerst in haar mondje gespoten wat ze door slikte en me daarna weer hard zoog.
Daarna geneukt en heb ik alles in haar kutje mogen spuiten.
Heerlijke date dus waarbij we hebben gevreeën en getongzoend.
Naar de tijd lijkt ze niet te kijken maar naar n uurtje stond ik uitgeput weer buiten.. Date was 150 euro niks te veel naar mijn zin. Ga zeker nog terug

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Toppie Marcelnijm hier kunnen toekomstige bezoekers zeker wat mee man.
Jammer dat het voor mij met het OV ruim 2 uur en 15 minuten reizen is dus dat schiet niet op. Echt jammer dat ze niet dichterbij woont.

Mark. th

Toogplakker
30 aug 2015
38
0
Het is vrijdag mijn beurt :) :) :) en ook zal een helder en gedetailleerd verslag achter laten. Voor mij is het een half uurtje en vanaf mijn werk een kwartiertje :p .

Mark. th

Toogplakker
30 aug 2015
38
0
Hoi, ik begrijp die vraag maar...ik heb op haar advertentie gereageerd. Ze is erg voorzichtig met het leggen van contacten. Die zoekt ze zelf uit via mail. Ze vraagt ook herkenbare foto's van haar mogelijke toekomstige klanten. Als er geen klik is houd het gewoon op. Het lijkt me zeker niet netjes ongevraagd het mailadres zo maar te vermelden. Morgen heb ik een afspraak met haar :D :D :D en zal haar vragen of ze weer gaat adverteren en of haar mailadres doorgegeven mag worden. Ik laat van me horen....

Mark. th

Toogplakker
30 aug 2015
38
0
Ik had gehoopt vanavond een mooi verslag van mijn bezoek aan Marijke te kunnen doen maar....helaas :oops: vanmorgen kreeg ik keurig een berichtje dat de date niet door kon gaan. Oorzaak het maandelijkse ongemak :twisted: We hebben een nieuwe afspraak gemaakt tweede helft komende week. Ik laat mij ervaring hier weer achter als ik eindelijk mijn bezoekje Heb gebracht ;)

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Balen man maar top dat ze een berichtje heeft gestuurd.
Voor jou als voordeel dat je nog meer zaad kan sparen voor haar als je het zo lang kan volhouden. :lol: :lol:

Terug
Naar boven