Marieke 23jr, Apeldoorn

Michelxxx

Toogplakker
7 apr 2015
63
1
Stefanie en Marieke.
Beiden te neuken zc half uur 200.
Althans... Dat mailde Stefanie mij.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Aangezien de link niet meer werkt haar opgezocht en even geknipt en hier geplakt.

Haar foto's heb ik ook op Kinky gezien maar moet die even opzoeken. Het was volgens mij wel bij een totaal andere dame.

Marieke.JPG
Marieke foto's.JPG

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Al is het een omgebouwde ze ziet er strak uit vooral die foto met dat rode haar... lekker hoor. :D

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
Volgens mij hardstikke fake, want de foto's van marieke werden gisteren ook gebruikt voor een advertentie van een zekere 'denisexx' (kinky.nl adje is nu offline dus kan niet meer linken).
Deze betreffende dame zou zich echter in Delft bevinden, dit terwijl op hetzelfde moment deze exact zelfde foto's op het zelfde moment gebruikt werden om te adverteren voor 'Marieke' in Apeldoorn.

Enkele foto's komen nu ook terug of de kinky advertentie van Stefanie overigens http://www.kinky.nl/sex-afspraken/v...kker-met-mij-spelen-in-Apeldoorn/default.aspx

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Dank je wel Richard dat is inderdaad nu ik de naam zie de dame waar ik het vanmiddag dus al over had zoals in citaat/quote te lezen is.
Had die denisexx gevonden op kinky gisteren door te zoeken op of Intiem zonder condoom of Sperma slikken in Zuid Holland.
Had toen al zoiets van die foto's heb ik ook op sexjobs gezien.

Had deze Marieke en haar vriendin Stefanie expres niet hier op het forum geplaatst omdat ik dagen geleden toen ik hun zag al een slecht gevoel er over had en toen ik gisteren de foto's bij denisexx zag wist ik het zeker dat het niet klopte.

beffer007 zei:
Haar foto's heb ik ook op Kinky gezien maar moet die even opzoeken. Het was volgens mij wel bij een totaal andere dame.

Terug
Naar boven