Maria ss38

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anonymous

Guest
Gisteren Maria eens bezocht Flori was druk bezet wat wel jammer was, maar geen probleem voor dit schatje was snel te overtuigen aangezien ik toch regelmatig op bezoek ga in nr 38 :D
Alles zonder mmm i love it ze vroeg om niet erin te komen maar dat is maar half gelukt :lol: ze kon er wel mee lachen met de smurrie
Top ervaring dat vooral

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Hi my fellow walkers. I visited Maria a few times before she had her breast reconstruction. It was always very good and wet with creampie finish. If I remember the price was €175.
Bareboy

A

Anonymous

Guest
Dagshift vanaf 10u ongeveer tot 18:30

Ik geloof dat ze met hun 3tjes op verlof gaan van eind januari voor een drietal weken.

Fredje

Toogplakker
27 jun 2017
30
1
Eind december voor de 1e keer bij Maria geweest. Ging onmiddellijk akkoord voor NZC. Even opfrissen en dan bed op. Pijpen was goed, je mag ondertussen overal aankomen. Tijdens het neuken doet ze goed mee. Op voorhand afgesproken om niet in haar klaar te komen, geen probleem voor mij, had er toch al mijn zinnen op gezet om haar lekkere tieren vol te spuiten.

Bmw

Toogplakker
26 jul 2015
241
19
Neuken zonder condoom doet ze niet meer, zou dit met de afwezigheid van Julia te maken hebben, heb het haar niet gevraagd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven