Maria - Sint-Niklaas

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Beste Bdg,
gelieve deze topic: https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=168&t=11462 eens goed door te lezen en dan ook toe te passen bij een volgende bijdrage.

Gebruik de correcte manier om een titel aan te maken.
Plaatst je bericht in de correcte rubriek; als er nog geen recensie van is, is dat: 'Waar kan ik terecht voor...?'
Probeer in het vervolg ook eens een printscreen van de advertentie/aankondiging erbij te plaatsen aub

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

Mating Press

Toogplakker
28 jun 2020
39
5
In Sint-Niklaas is er momenteel een grote doorgang van dvps van (vaak) niet-Belgische afkomst. Ze komen en gaan praktisch wekelijks. Ze kennen zelden de taal en soms met moeite Engels. In de categorie van wat ze aanbieden zetten ze vaak zoveel mogelijk, uiteraard in de praktijk doen ze met geluk 1/3 daar van. Het is absoluut gewoon de hemel en aarde beloven om je binnen te krijgen, zoveel mogelijk centen uit je te schudden en je dan weer zo snel mogelijk buiten te krijgen met minimale service.

Ik kan niks goeds of slechts zeggen over de dame in kwestie. Maar aangezien de trend van de laatste maanden zou ik toch zeer kritisch zijn over wie je bezoekt daar. Vooral als er "NIEUW IN SINT-NIKLAAS" bij staat, want dit zijn exact het soort dames waar ik naar verwijs.

Brabo77

Toogplakker
30 mei 2015
56
5
Deze ontvangt ook regelmatig in Rillaar en Aarschot en die hebben ook geen al te beste reputatie :lol:

Terug
Naar boven