Maria Schipperstraat 40

A

Anonymous

Guest
Prijs overeen gekomen. 300/u. Nzc. Interne donatie. Geen gfe. Maar niet nodig met die dikke tieten en dat sletterig gezichtje. Goed!

Babou

Snuffelaar
7 aug 2019
1
0
ik kan bij deze bevestigen dat deze post 100 % ONWAAR is. Maria zal nooit ZC neuken, en zeker niet voor € 300 ! Heb haar al meer geboden dan dat. Het verbaast mij wel dat het eerste bericht dat Lionhard plaatst nu net een leugen is. Bizar wel, mijn gedacht. Grts

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
Vandaag ben ik er langs geweest.
Ik heb een serenade gekregen aan de deur en ze heeft me buiten gezet na mijn bevraging tot deze service.
Ik ben nochtans al een paar keer al bij haar op bezoek geweest ( weliswaar met condoom) en nu heeft ze duidelijk laten verstaan dat ik haar niet meer moet bezoeken

mnmcer

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
277
15
Maria is altijd al heel hypocriet geweest mbt nzc. Ze wil het niet geweten hebben dat ze het toelaat. Terwijl haar vroegere compagnons Julia en Flori (beiden gestopt) ook volop nzc toegelaten hebben. Julia was wellicht de meest besproken dvp hier en op de vroegere nzc fora :mrgreen: Ook op hookers was ze super populair. Terwijl er over Maria heel weinig (of helemaal niets) geschreven werd omdat wie haar kent weet dat ze daar niet op zit te wachten om het eufemistisch uit te drukken.

Het is sws NOOIT slim om tegen een dvp te zeggen dat je op een forum gelezen hebt dat nzc mogelijk is! Kans is groot dat ze daar helemaal niet mee kunnen lachen en dat je niet welkom bent. Dat is hier al zo VAAK geschreven op het forum en dan nog zijn er zoveel die het toch niet kunnen laten.

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
Ola, zo lomp ben ik ook niet!
Ik heb haar niets van deze site verteld !!

mnmcer

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
277
15
Ik bedoelde niet jij Makkie, 'k heb je post goed gelezen. Maar er zullen er zeker wel dat aan haar gevraagd hebben na het gelezen te hebben op een forum.

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Maria, dat is toch die Amy Winehouse-likealike?
Die heb ik een 3 jaar geleden puur mogen flossen zonder interne donatie. En dit voor slechts 30 extra toen.
Enkele maanden later terug geprobeerd maar geen mogelijk meer.

Focker

Snuffelaar
26 nov 2019
5
0
Guys please stop spreading lies and false things about Maria.

I know and visit her for several years and I can assure you that she doesn't fuck without condom for any money in the world.

She isn't crazy and takes care of her and her guests healthness.

Please leave her with stupid questions about these services and be respectful.

Accept the limits and go to those ladies instead who offer this crazy shit.

Greetings

Focker

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
I fucked her bare with creampie before she had her breasts enlarged many many times €150 .
But that was a very long time ago.
I never liked the fake mega tits after the surgery so I didn't go back.
Bareboy

Focker

Snuffelaar
26 nov 2019
5
0
As you write, it's been a long time ago and now days no more actual.

About the breasts: everyone has his or her own taste and can decide.

Nice day to all and peace out.

Focker

Robert357

Snuffelaar
21 sep 2019
4
0
Het is nog steeds mogelijk mits je een klik hebt met haar en voldoende cash meeneemt, daarom schrijf ik er nooit over, omdat sommige mensen zo dom zijn om dit soort comments als "bewijs" mee te nemen.... over die (te) grote sillis, daar is ze zelf ook niet happy mee, veroorzaken rugproblemen.

mnmcer

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
277
15
Robert357 zei:
Het is nog steeds mogelijk mits je een klik hebt met haar en voldoende cash meeneemt, daarom schrijf ik er nooit over, omdat sommige mensen zo dom zijn om dit soort comments als "bewijs" mee te nemen.... over die (te) grote sillis, daar is ze zelf ook niet happy mee, veroorzaken rugproblemen.
:mrgreen:

Focker

Snuffelaar
26 nov 2019
5
0
Robert357 zei:

As mnmcer already put you did in fact write about it :!:

So stop putting fake news please.

Also about her boobies you are wrong, she has no problems at all and wants to make them even bigger.

Nice sunday to all and keep it real and stay with the truth. :cool:

deschipperx

Snuffelaar
13 dec 2017
20
1
Sinds jaar en dag kom ik bij Maria en vaste klant sinds haar ex collega uit hetzelfde pand besloot met pensioen te gaan. Een aantal keer naar gevraagd maar nzc was geen optie. Onlangs terug naar gevraagd maar zonder resultaat. Ik kan moeilijk geloven dat ze het wel zou aanbieden. Volgens mij heeft ze het ook niet nodig om zo cliënteel te lokken. Ze krijgt al bezoek genoeg dankzij haar looks en skills.

Gisteren was mijn meest recente bezoek, overheerlijke ervaring maar het rubbertje ging er uiteindelijk over, zoals gewoonlijk. Een knuffel en gezellig babbeltje achteraf en weer de gietende regen in.

Samengevat, grote fan van haar looks, geen nzc, iets teveel pse en iets te weinig gfe maar toch ga terug van zodra ik kan.

rikkie89

Snuffelaar
24 okt 2020
1
0
Also about her boobies you are wrong, she has no problems at all and wants to make them even bigger.

Nice sunday to all and keep it real and stay with the truth. :cool:
[/quote]

She even want to go to 800cc to enlarge 2 cupsizes

A

Anonymous

Guest
Zowel zij als haar buurvrouw zijn van weinig vies, mits de juiste som én als je vaste klant bent. Maar stellen dat ze geen nzc doet is onjuist.
Geen dame om binnen te stappen het te vragen, wel na een paar maand vaste bezoekjes en wat meer euri.

Justafuck

Toogplakker
29 aug 2018
161
50
Net terug van een (half) rondje wandelen. De helft van ons jachtgebied bleek afgesloten voor filmopnames.
Binnengegaan bij Maria. Ik heb haar 100 gegeven met de boodschap "the usual service". Ze lachte en gaf me een knipoog.
Een dikke twintig minuten later stond ik weer op straat. Mijn vlokjes waren braafjes afgeleverd in haar kutje. Geen condoom gevoeld of gezien.

Focker

Snuffelaar
26 nov 2019
5
0
@all:

Hello guys,

I talked with Maria about what's been written here.

She's very angry for good reasons about the lies that have been written here.

You destroy her image and mind also.

She asked me to put here:

IF THESE FAKE NEWS CONTINUE SHE WILL GO TO THE POLICE AND REPORT THE USERS WHO WROTE THESE THINGS !

Still in good mind: take this as last warning and please stop writing wrong things!

Thanks and let's hope it's finished now.

Good day for everyone.

Focker

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
856
525
Fokker: eerst 2 jaar lid zonder enige bijdrage. Daarna slechts 4 opmerkingen en die zijn allemaal in deze rubriek van Maria. Om te zeggen dat ze zogezegd niet aan NZC doet...

Ondanks het feit dat vele anderen beweren van wél. Tel daar nog eens alle "lezers" bovenop die haar lekker gaan witten, maar daar niet over schrijven... Helaas.

Als jij zegt : "dat is rood", en de rest van de wereld zegt dat het groen is, dan is de kans klein dat je gelijk hebt, kerel ;)

Terug
Naar boven