Maria - Brugge

barecock

Ervaringsdeskundige
12 apr 2015
461
113
Maria (Foto)
Maria (Foto #1)
Maria (Foto #2)
Maria (Foto #3)
Maria (Foto #4)
Maria (Foto #5)
Maria (Foto #6)
Maria (Foto #7)
Maria (Foto #8)
Maria (Foto #9)
Maria (Foto #10)
Maria (Foto #11)
Maria (Foto #12)
Maria (Foto #13)
Maria (Foto #14)
Vind je haar leuk?​
Favoriet

Show Location in Map

Full service

Privé ontvangst Brugge

+32 498 82 56 17

door Maria (25) om 19:42​

GOLD

Geverifieerd
I'am a sweet easy going and sexy at the same time, I will ensure all your needs are met. Nothing is more important to me than making sure our experience is very sensual, naughty and memorable....
You want to relax no stress no hurry and enjoy a good time?
Call me or text me to set an appointment. Here only for you
I am very clean, respectful and refined and would accept nothing less in return. I will treat you as I expect to be treated - with honesty, respect and discretion. I would appreciate it if you arrive freshly showered, well groomed and minty fresh - shower facilities are available for you to use at any time during your visit

Contact

Telefoon:+32 498 82 56 17
24/7 beschikbaar​

Profiel

Geslacht:
Vrouw​
Leeftijd:
25 jaar​
Geaardheid:
Hetero​
Nationaliteit:
Slovenië​
Etniciteit:
Oost-Europees​
Talen:
Nederlands, Frans​
Lengte:
160cm​
Gewicht:
55kg​
Haarkleur:
Blond​
Kleur ogen:
Bruin​
Intiem kapsel:
Geschoren​
Cupmaat:
AA​
Tattoo(s):
Ja​
Piercing(s):
Neen​
Roker:
Ja​

Mogelijkheden

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.247
438
Ik wou in brugge afspreken met blonde Skinny. https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/guarantee-good-sex.html

Maar toen ik aan de deur stond ontvangt een andere dame dan op de fotto's dat is maria. Maria zei dat blonde skinny er niet was, normaal hing ik direct huiswaarts als er een andere dame zou zijn.

Dus ik heb dan een date met maria gewaagt, het is een vriendelijke dame maar zij kan moeilijk engels spreken. Dus uitgekleed en op bed gegaan. Zij pijpte mij lekker, lekker diep. Daarna begon zij op mij rijden, zij kan wel best goed. Dan hing ik in missionaris en zij bewoog ook lekker mee zodat ik bijna rap kan klaarkomen, daarna ben ik samen met haar in doggy gegaan en lekker klaargekomen.

Erik999

Toogplakker
4 feb 2022
37
14
Ik wou in brugge afspreken met blonde Skinny. https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/guarantee-good-sex.html

Maar toen ik aan de deur stond ontvangt een andere dame dan op de fotto's dat is maria. Maria zei dat blonde skinny er niet was, normaal hing ik direct huiswaarts als er een andere dame zou zijn.

Dus ik heb dan een date met maria gewaagt, het is een vriendelijke dame maar zij kan moeilijk engels spreken. Dus uitgekleed en op bed gegaan. Zij pijpte mij lekker, lekker diep. Daarna begon zij op mij rijden, zij kan wel best goed. Dan hing ik in missionaris en zij bewoog ook lekker mee zodat ik bijna rap kan klaarkomen, daarna ben ik samen met haar in doggy gegaan en lekker klaargekomen.
En zonder?

Terug
Naar boven