Maria - Breda

johanalmelo

Toogplakker
25 jun 2015
135
8
Ik ben er geweest. En zoals altijd met meiden op dit adres (gedroogd gras laan) zijn de foto's altijd van internet geplukt.
Het meisje is wel slank, maar niet knap of leuk om te zien. En dan de prijs? Naar het adres lokken met 100 euro 30 minuten waar bij alles zonder kan. Eenmaal binnen is er geen TZ mogelijk en is NZC voor 50 extra mogelijk.
Heb me maar weer omgedraaid en ben weggegaan.
Dit adres wordt vaak gebruikt en de meisjes wisselen om de tijd van Breda naar Arnhem naar Eindhoven en soms Tilburg weer naar Breda.
Ben zeker al 6 keer op dat adres in Breda geweest op basis van foto en advertentie tekst, maar nog nooit gebleven omdat het altijd nooit klopte.
Maar misschien hebben andere wandelaars meer geluk .
Succes.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Voor de mensen die dan willen zien hoe ze er wel uit ziet?

Nummer toevoegen op whatsapp, profiel-foto kijken en je weet het.

Misschien kan Johan-Almelo bevestigen of ze de dame van de whatsapp-foto is?

RG52RR

Toogplakker
17 nov 2019
169
13
Hi,

Dat klopt het is zeker niet de dame van de foto's op kinky wel een kleintje in ieder geval. Voor mijn gevoel niet onknap, maar heb van haar nog geen reactie gehad. Mocht het tot een afspraak komen, als het het meisje van de whatsapp foto is dan wil ik haar met alle plezier helemaal volspuiten. Alleen wel jammer als er dn toch geen tongzoenen bij zit, hou niet zo van afstandelijkheid, hoe intiemer je met iemand kunt zijn hoe geiler het toch is.

Groet,
R.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Back-up

Bijlagen

• Maria 03.JPG
    Maria 03.JPG
    84 KB · Weergaven: 594
  • Maria 02.JPG
    Maria 02.JPG
    63,8 KB · Weergaven: 589
  • Maria 01.JPG
    Maria 01.JPG
    88,3 KB · Weergaven: 592

johanalmelo

Toogplakker
25 jun 2015
135
8
De whatsapp foto lijkt inderdaad op het meisje dat mij ontving. Alleen bij mij had ze een slobber jogging broek en trui aan. Niet opgemaakt en straalde ze wat sjagerijn uit. Maar misschien is dat nu beter. Doe jullie geluk ermee en laat maar weten hoe het was.

[/quote]

johanalmelo

Toogplakker
25 jun 2015
135
8
De whatsapp foto lijkt inderdaad op het meisje dat mij ontving. Alleen bij mij had ze een slobber jogging broek en trui aan. Niet opgemaakt en straalde ze wat sjagerijn uit. Maar misschien is dat nu beter. Doe jullie geluk ermee en laat maar weten hoe het was.

[/quote]

Terug
Naar boven